Data: 2012-02-10 09:44:16 | |
Autor: Tadeusz | |
Diesel nie odpala od -10 | |
Użytkownik "xbartx" <> napisał w wiadomości ...
u mojej znajomej podobny objaw dawały padnięte świece żarowe po ich wymianie ropniak pali "od strzału" :) wprawdzie nie almera ale to chyba nie ma aż takiego znaczenia... -- pozdrawiam Tadeusz |
|
Data: 2012-02-10 01:05:16 | |
Autor: Gom | |
Diesel nie odpala od -10 | |
On Feb 10, 9:44 am, "Tadeusz" <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
u mojej znajomej podobny objaw dawa³y padniête ¶wiece ¿arowe ¦wiece to raz, dwa to nieszczelno¶ci w uk³adzie paliwowym. Popatrz jak zachowuje siê ropa w przewodach, czy nie widaæ b±belków powietrza. A rano - przed odpaleniem silnika - zerknij, czy aby przypadkiem przewody nie s± puste. Mój diesel te¿ nie chcia³ odpalaæ na wiêkszych mrozach (pomiêdzy 0 a -10 nie by³o problemów). Po wymianie oringów na przewodach paliwowych problem ust±pi³. -- Gom |
|
Data: 2012-02-10 10:30:48 | |
Autor: xbartx | |
Diesel nie odpala od -10 | |
Dnia Fri, 10 Feb 2012 01:05:16 -0800, Gom napisał(a):
Świece to raz, dwa to nieszczelności w układzie paliwowym. Ze świecami to mogę sobie jeszcze poradzić ale z nieszczelnościami to już gorzej. Nie to że mam dwie lewe ręce, bo nie mam i lubię dłubać (akurat może nie w autach) ale potrzebował będę jakiejś wiedzy - poszukam jak nie znajdę to pojadę do warsztatu. Popatrz jak zachowuje się ropa w przewodach, czy nie widać bąbelków Jak napisałem powyżej jeżeli się doszukam gdzie mam patrzeć i na co to tak zrobię. -- xbartx |
|