Data: 2012-02-10 21:50:50 | |
Autor: Plumpi | |
Diesel nie odpala od -10 | |
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jh2l41$lcj$1inews.gazeta.pl...
W tym roku sprawa wygląda tak, że przy -1 do -8 wszystko było ok. Jednak Kiedy był wymieniany filtr paliwa? Wszyscy od razu "wytrąciła się parafina, świece, kompresja", a to zazwyczaj przyczyną jest pozostająca w filtrze paliwa odrobina wilgoci (wody), która zamarza i blokuje przepływ oleju napędowego. Filtr paliwa zwłąszcza w dieslach jest tak skonstruowany, że ma za zadanie wychwytywać kropelki wody. Woda ta potrafi osiąść na powierzchni filtra (wkładu) i jak zamarznie to odcina przepływ oleju. W niektórych samochodach filtr paliwa jest dodatkowo podgrzewany. |
|
Data: 2012-02-10 21:33:53 | |
Autor: xbartx | |
Diesel nie odpala od -10 | |
Dnia Fri, 10 Feb 2012 21:50:50 +0100, Plumpi napisał(a):
Kiedy był wymieniany filtr paliwa? Zazwyczaj to robię przy wymianie oleju i staram się pilnować tych 10k km ale fakt, że było to jakoś na początku zeszłego roku, bo ostatnio tylko po mieście jeździł głównie. Skłaniam się ku Twojej tezie, bo przy odpalaniu ewidentnie słychać, że nie ma paliwa i rozrusznik jakby kręci na sucho, kręci i kręci - nie wiem czy dobrze to opisuję ale chyba wiadomo o co chodzi. Jak postał w ciepłym garażu to odpalił, więc ta teoria by się w miarę kupy trzymała. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2012-02-11 10:43:23 | |
Autor: Darek | |
Diesel nie odpala od -10 | |
odcina przep³yw oleju. W niektórych samochodach filtr paliwa jest dodatkowo podgrzewany.Jak to sprawdziæ w których próbowa³em szukaæ ale siê nie uda³o |