Diesel nie odpala od -10

Data: 2012-02-14 18:28:14
Autor: xbartx
Diesel nie odpala od -10

Jest i finał sprawy.
Auto wróciło dzisiaj od mechanika - galareta w przewodach czyli zamarzło gówniane paliwo, które mi sprzedano, niestety :/
Świece są ok. Filtr paliwa do wymiany i też pękł jakiś tam wężyk dziwny, co to ma kąt 90 stopni i trzeba poszukać takiego (teraz jest prowizorka). Auto pali normalnie, trochę benzyny dolał mechanik aby się lepiej przeczyściło.
Dzięki wszystkim za porady i info, na pewno się przydadzą na przyszłość. Ja wiem już że przed zimą to jakiś skydd i tankować w sprawdzonych i uczęszczanych mocno stacjach paliw i powinno być dobrze.

Diesel nie odpala od -10