Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów

Data: 2016-09-29 13:25:30
Autor: J.F.
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nsig3g$h3i$1@usenet.news.interia.pl...
W trakcie jazdy powoli dochodzi do właściwej temperatury, przez pewien czas temperatura stoi w połowie skali. Później nagle (w ciągu kilkudziesięciu sekund) temperatura wzrasta, zaczyna gotować wodę.

Ja bym mu jednak wsadzil ten termostat, no i sprobowal dobrze odpowietrzyc.
Jesli wszystko dobre, to powinno dzialac.

Poziom plynu dobry ? Nie ubywa ?

Jak tam zbiornik wyglada - jest najwyzej w ukladzie, czy wcale nie ?

J.

Data: 2016-09-29 13:30:38
Autor: Adam
W dniu 2016-09-29 o 13:25, J.F. pisze:
[...]

I tak też uczynię.

Poziom plynu dobry ? Nie ubywa ?

Nie jeździłem na tyle, by wiedzieć.
Jak pisałem, po kilkunastu kilometrach gotuje i wywala wodę.

Jak tam zbiornik wyglada - jest najwyzej w ukladzie, czy wcale nie ?

Poniżej korka w chłodnicy.

--
Pozdrawiam.

Adam