Data: 2016-09-30 10:18:44 | |
Autor: viktorius | |
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów | |
W dniu 2016-09-29 o 09:33, Adam pisze:
Witajcie. Może nie podobny problem, ale związany. Co prawda nie przegrzałem, a pasek mi się zerwał w 4ct90 od Lublina. Po zamontowaniu na nowo głowicy były problemy z odpalaniem, szarpał, prychał do kolektora ssącego. Ogólnie to po przyłożeniu ręki do kolektora ssącego nie miałem efektu ssania, tylko wydmuch powietrza. Silnik prostszy niż u Ciebie, bo z pompą jeszcze rzędową, filozofii nie ma, ma działać gdy tylko ma paliwo i rozrusznik kręci. Głowica była planowana, sprawdzana na szczelność. Okazało się, że dopiero po zamontowaniu głowicy na silniku, po dociągnięciu poprawnie wszystkich śrub jakieś naprężenia otwierały pęknięcie, które przy nie zamontowanej głowicy było szczelnie zamknięte. Głowice wymieniłem na inną, silnik zaczął pracować poprawnie. -- viktorius |
|