Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów

Data: 2016-09-30 21:07:43
Autor: Darek
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów

W trakcie jazdy powoli dochodzi do właściwej temperatury, przez pewien
czas temperatura stoi w połowie skali. Później nagle (w ciągu
kilkudziesięciu sekund) temperatura wzrasta, zaczyna gotować wodę.

Wentylator chłodnicy w którą stronę dmucha?

Darek

Data: 2016-09-30 12:48:17
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Sadzisz ze po wielu latach dmuchania w dobra strone nagle zaczal dmuchac w zla, tak sam z siebie. Bardzo smiala teza. Zalozenie paska na krzyz z przyczyn technicznych jest raczej niewykonalne.

Data: 2016-10-01 07:50:08
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2016 o 21:48 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Sadzisz ze po wielu latach dmuchania w dobra strone nagle zaczal dmuchac  w zla, tak sam z siebie. Bardzo smiala teza. Zalozenie paska na krzyz z  przyczyn technicznych jest raczej niewykonalne.

W moich autach wentylatory chłodnicy i klimatyzacji są elektryczne.  Napędza je silnik prądu stałego, w którym bez problemu można zmienić  kierunek wirowania.

TG

Data: 2016-10-01 03:16:38
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
dlaczego zamiast napisac ze faktycznie u pytajacego nie da sie zmienic kierunku powietrza pchanego przez wentylator brniesz w glupote i dajesz przyklad z dupy. Tylko dlatego zeby nikt nie zauwazyl ze glupote napisales. A tak przy okazji. Nie tak latwo zmienic kierunek wentylatora elektrycznego. Przewody krotkie i z reguly miejsca malo. Z pol godziny taka zamiana by potrwala. Do tego sa silniki pradu stalego komutatorowe w ktorych ustawienie szczotek powoduje ze w odwrotnym kierunku niz fabryka zrobila beda pobieraly kilka razy wiecej pradu i szybko z nich dym pojdzie.

Data: 2016-10-01 15:32:42
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .10.2016 o 12:16 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Nie denerwuj się :-) - wątpię, że u pytającego są zmienione obroty.
Napisałem to specjalnie dla Ciebie :-) Era aut osobowych z wentylatorem  chłodnicy napędzanym paskiem klinowym bezpowrotnie minęła.

TG

Data: 2016-10-01 06:59:17
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Rozpatrujemy konkretny przypadek z nie ogolnie sytuacje miedzynarodowa.

Data: 2016-10-01 16:08:10
Autor: Hinek
W dniu 01.10.2016 o 15:32, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

Faktycznie idziesz w zaparte.  Pytający przecież wyraźnie napisał że
wisko jest sprawne.  W jakim aucie występuje elektryczny wentylator chłodnicy z wisko? No? Chętnie się dowiem.

--
Hinek

Data: 2016-10-02 10:51:18
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .10.2016 o 16:08 Hinek <hinek@fuck.pl> pisze:

Faktycznie idziesz w zaparte.  Pytający przecież wyraźnie napisał że
wisko jest sprawne.  W jakim aucie występuje elektryczny wentylator  chłodnicy z wisko? No? Chętnie się dowiem.

Masz rację, nie doczytałem początku wątka i palnąłem głupotę.

Pozdrawiam
TG

Data: 2016-10-03 21:45:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.yoo6vsaxg01fvf@l-089.harvard.local...
[...]

Tak ogolnie - elektryczny wentylator jest wymagany przy poprzecznie ustawionym silniku.
No bo inaczej trzeba by naped przekrecic.

Wiekszosc samochodow obecnie ma wlasnie poprzecznie, ale troche wzdluznych sie ostalo.
Terenowki, RWD ...

J.

Data: 2016-10-01 12:14:48
Autor: J.F.
Dnia Sat, 01 Oct 2016 07:50:08 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
[...]

Teoretycznie tak. W praktyce - myslisz, ze mechanik kable zamienil ?

Czy, ze sterowanie umozliwia krecenie w dwie strony, a komputer
zwariowal ?

J.

Data: 2016-10-01 15:35:57
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .10.2016 o 12:14 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Raczej wątpię, że są zamienione kable. Napisałem do Kogutka.
Kiedy ostatnio widziałeś wentylator napędzany paskiem klinowym?

TG

Data: 2016-10-01 20:58:26
Autor: Darek
[...]

Auto było u mechanika, mógł coś kombinować. U mnie na wtyczce wentylatora chłodnicy kabel o kolorze czarnym łączy się z kablem o kolorze niebieskim. Jak się podłączy zgodnie z kolorami to kręci odwrotnie. Kiedyś tak podłączyłem i jak samochód stał to się nie grzał, jak jechał to się grzał.

Darek

Data: 2016-10-01 12:24:45
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Opowiesci starych skrzypiec. Cug jaki jest w czasie jazdy jest wielokrotnie wiekszy od wentylatora z silnikiem sto czy sto piecdziesiat watow. Elektryczne wentylatory chlodnicy sa po to zeby sie woda nie zagotowala jak latem w korku silnik na wolnych obrotach pracuje. W czasie jazdy elektryczny wentylator chlodnicy ma mniej wiecej taki wplyw jak gorski wiatr na wyproznienia u kozic.

Data: 2016-10-01 22:23:25
Autor: Darek
[...]

Spoko, Ty wiesz najlepiej

Darek

Data: 2016-10-03 00:33:42
Autor: re
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
-- -
Jednak nie. Wentylator jest potrzebny do chłodzenia w korku, ale i podczas jazdy pod górkę.

Data: 2016-10-03 11:07:39
Autor: radekp@konto.pl
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Sat, 1 Oct 2016 12:24:45 -0700 (PDT), w
<62d539b2-dc56-436d-af92-ecc1d5198ca0@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Tak, zwłaszcza przy Vmax.

PS. Łam wiersze.

Data: 2016-10-03 03:26:26
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Przy Vmax chlodnica ma do rozproszenia dziesiatki jesli nie setki kilowatow. Wentylatorek 100W raczej wtedy przeszkadza. PS. Zmien czytnik na wspolczesny.

Data: 2016-10-03 13:01:20
Autor: radekp@konto.pl
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Mon, 3 Oct 2016 03:26:26 -0700 (PDT), w
<17324133-0c5c-49ac-8d82-c7debe7a1c1a@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Przy Vmax chlodnica ma do rozproszenia dziesiatki jesli nie setki kilowatow. Wentylatorek 100W raczej wtedy przeszkadza.

Tak, na pewno.

PS. Zmien czytnik na wspolczesny.

Mój łamie automatycznie wiersze przy pisaniu. A twój?

Data: 2016-10-03 04:09:28
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
To Twoj ma poprawnie odczytac moje tak jak moj z Twoimi robi. Tak wynika z wiele razy prowadzonych dyskusji.

Data: 2016-10-03 13:56:17
Autor: radekp@konto.pl
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Mon, 3 Oct 2016 04:09:28 -0700 (PDT), w
<b39c7579-41d8-45b6-adfb-62b3a820e4a4@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

To Twoj ma poprawnie odczytac moje tak jak moj z Twoimi robi. Tak wynika z wiele razy prowadzonych dyskusji.

Nie będziesz śmiecił, to będzie poprawnie odczytywał.

Data: 2016-10-03 13:07:29
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
A co mnie obchodzi Twoj czytnik. Moj nie ma problemow nie dlatego ze Twoj jest dobry a dla tego ze moj jest dobry.

Data: 2016-10-04 08:00:53
Autor: Budzik
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A co mnie obchodzi Twoj czytnik. Moj nie ma problemow nie dlatego ze
Twoj jest dobry a dla tego ze moj jest dobry.

Zenek, weź już się nie ośmieszaj...

Data: 2016-10-04 08:53:18
Autor: radekp@konto.pl
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Mon, 3 Oct 2016 13:07:29 -0700 (PDT), w
<bec88977-6c12-4270-b950-e0a6c0e6ab48@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

A co mnie obchodzi Twoj czytnik. Moj nie ma problemow nie dlatego ze Twoj jest dobry a dla tego ze moj jest dobry.

Googlegroups? Nie rozśmieszaj mnie :)))
Twój czytnik ma problemy, bo nie umiesz pisać i tyle :P. Nie masz co dorabiać
sobie ideologii.

Data: 2016-10-04 01:13:29
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Chyba cie pojebalo. Czy ja kiedys zglaszalem problemy? To fajansiarze z dupnymi czytnikami maja problemy.

Data: 2016-10-04 09:18:00
Autor: Budzik
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Chyba cie pojebalo. Czy ja kiedys zglaszalem problemy? To fajansiarze
z dupnymi czytnikami maja problemy.

Zachowujesz się jak menel sikający w bramie ktory twierdzi ze to nie on ma problem tylko ci co im zapach szczyn przeszkadza...

Data: 2016-10-04 11:22:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-10-04 o 11:18, Budzik pisze:
[...]

Akurat on to już w pampersy robi. Generalnie trudno mu robić wyrzuty, że jest jaki jest - to już jest demencja starcza. Najlepiej olać dziada, to problem się sam zeutanazuje, tym bardziej, że nawet nie cytuje, więc nie wiadomo na co i komu odpisuje. Próba edukowania takich cipek jak Zenek, re, czy ąę to tylko niepotrzebne zaśmiecanie usenetu i dawanie im podstaw do dalszej egzystencji. Gdyby ono chociaż miłe, a tylko głupie było, to jeszcze by uszło. Ale to-to nawet śmie pyskować...

--
Liwiusz

Data: 2016-10-04 02:41:07
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Efekt waszego pisania taki ze z Budzikiem mozecie mi na kant dupy naskoczyc.

Data: 2016-10-04 11:33:19
Autor: Budzik
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Efekt waszego pisania taki ze z Budzikiem mozecie mi na kant dupy
naskoczyc.

Alez nikt tu nie liczył na Twoja odrobine refleksji. ;-)

Data: 2016-10-04 07:24:01
Autor: Zenek Kapelinder
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Jesli reprezentujesz jakas grupe idiotow liczaca z Toba trzy osoby to w tajemnicy powiem ze mozecie mi skoczyc na walek i zatanczyc kawalek. Groups google rzadzi.

Data: 2016-10-04 14:34:50
Autor: masti
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Zenek Kapelinder wrote:

 Groups google rzadzi.

ale co "rzadzi"? gówno?

Data: 2016-10-04 18:15:36
Autor: re
[...]

Na czym to rządzenie miałoby polegać ? Prawidłowo koduje, ale to tyle.

Data: 2016-10-14 10:00:53
Autor: Budzik
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Groups google rzadzi.

:)
I Internet Explorer.
I Amber Gold!

Data: 2016-10-04 12:56:52
Autor: radekp@konto.pl
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Tue, 4 Oct 2016 02:41:07 -0700 (PDT), w
<e8bb948c-e985-4828-a966-9b82bff6767d@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Efekt waszego pisania taki ze z Budzikiem mozecie mi na kant dupy naskoczyc.

Na razie czuj się kopnięty. Buźka i pa.

Data: 2016-10-04 11:33:19
Autor: Budzik
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Alez olałem...
Ale skoro juz Zenek zabrał się za wytykanie złego czytnika innym to juz trzeba zareagowac!

Data: 2016-10-04 18:19:29
Autor: re
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów

Użytkownik "Budzik"

Alez olałem...
Ale skoro juz Zenek zabrał się za wytykanie złego czytnika innym to juz
trzeba zareagowac!
-- -
O ile dobrze kojarzę to sugestia była taka, że skoro prawidłowo koduje artykuły to widać czytniki, które mają z tym problem są wadliwe.

Data: 2016-10-14 10:00:50
Autor: Budzik
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]
Nadal nie rozumiesz, ze obelga wypowiedziana prawidłową polszczyzną to nadal jest obelga?

Data: 2016-10-14 20:03:11
Autor: re
[...]

Jaka znowu obelga ?! Masz pewnie syfiasty czytnik albo bzdury we łbie i tyle

Data: 2016-10-14 21:00:57
Autor: Budzik
[...]

Nie wiń mnie za to, ze prostego porównania nie potrafisz rozszyfrować.

Data: 2016-10-04 11:45:37
Autor: re
[...]

Ale masz jakieś zarzuty merytoryczne do jego artykułów czy tylko chcesz kogoś jebnąć a nie masz odwagi ?

Data: 2016-10-04 11:33:19
Autor: Budzik
[...]

Jeżeli nie zrozumiałes porównania to ja juz bardziej nie pomogę.
Pa.

Data: 2016-10-04 18:14:08
Autor: re
[...]

Ja widzę tylko, że pozwalasz sobie na różne uwagi w stosunku do innych

Data: 2016-10-14 13:50:44
Autor: Sebastian Biały
On 2016-10-04 18:14, re wrote:
Ja widzę tylko, że pozwalasz sobie na różne uwagi w stosunku do innych

Zaczekaj, bo jeszcze przez przypadek zaczniesz pouczać ludzi w sprawie kultury ...

Data: 2016-10-14 15:33:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
Hello Sebastian,

On 2016-10-04 18:14, re wrote:
Ja widzę tylko, że pozwalasz sobie na różne uwagi w stosunku do innych
Zaczekaj, bo jeszcze przez przypadek zaczniesz pouczać ludzi w sprawie
kultury ...

OTOMOK!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-10-14 20:05:34
Autor: re
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów

Użytkownik "Sebastian Biały"

Ja widzę tylko, że pozwalasz sobie na różne uwagi w stosunku do innych

Zaczekaj, bo jeszcze przez przypadek zaczniesz pouczać ludzi w sprawie
kultury ...
-- -
Tak, to jest brak kultury

Data: 2016-10-03 15:08:03
Autor: re
Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów

Użytkownik

PS. Zmien czytnik na wspolczesny.

Mój łamie automatycznie wiersze przy pisaniu. A twój?
-- -
Też. Zobacz sobie źródło. Tylko to łamanie właśnie takie ma być, że nie widać by:
1. stary czytnik miał połamane i nie miał problemu z zawijaniem
2. ale nowy mógł zawijać gdzie mu wyjdzie koniec wiersza

Tuman jesteś ot co :-)

Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów