Data: 2010-04-12 20:51:35 | |
Autor: Karolek | |
Diesel to taka droga sprawa? | |
Tomasz Pyra pisze:
Kolega ma TDCI, 100kkm przebiegu, coś zaczął źle chodzić no i diagnoza taka że wtryskiwacze do wymiany. Nie wtryskiwacze w dieslu, bo wprowadzasz tylko niepotrzebny zamet, tylko w TDCI. Ja mam wtryskiwacze w jednym dieslu, ktore maja ponad 300kkm, byly wyciagane w celu sprawdzenia przy okazji innej naprawy i nic im nie dolegalo. Ale to nie jest TDCI. W drugim dieslu maja juz blisko 200kkm i tez nic im nie dolega (ten diesel to juz jest CR) Bo patrząc na ceny domyślam się że regeneracja wtryskiwacza diesla to jakiś większy zabieg niż w przypadku wtryskiwaczy w benzynie, gdzie kąpiel w wanience ultradźwiękowej rozwiązuje 90% problemów. Czy może nie i warto zaryzykować samo czyszczenie wtryskiwacza? Skutecznie regenerowalo sie wtryskiwacze do pomp rotacyjnych i rzedowych, do CR juz nie. Druga rzecz, ze ten kolega to powinien wymienic nie wszystkie, tylko ten uszkodzony wtryskiwacz i wyjdzie duzo taniej i nie jest to zadne druciarstwo jak sie komus moglby wydawc (tdci ma wtryskiwacze piezoelektryczne). -- Karolek |
|
Data: 2010-04-12 22:28:37 | |
Autor: Bugatti | |
Diesel to taka droga sprawa? | |
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
Nie wtryskiwacze w dieslu, bo wprowadzasz tylko niepotrzebny zamet, tylko w TDCI. Karolek....jeszcze nie tak dawno pisałeś że problem padających wtrysków znany ci jest jedynie z Renault. Ja mam wtryskiwacze w jednym dieslu, ktore maja ponad 300kkm, byly wyciagane w celu sprawdzenia przy okazji innej naprawy i nic im nie dolegalo. Ale to nie jest TDCI. Tyle tylko że te m.in 1.9 TDi z lat 90. to nie mają przejechane 300 kkm tylko 2, 3 razy tyle. Poczekaj jak będziesz miał 0,5 mln km. Choć znając twoje poprzednie wypowiedzi (jak i innych) mało kto przyzna się ile tak naprawdę wkłada pln do swojego diesla. -- Bugatti |
|
Data: 2010-04-13 07:44:01 | |
Autor: Karolek | |
Diesel to taka droga sprawa? | |
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości: Przeczytaj dokladnie tamten watek, bo widzisz tylko to co chcesz. Skutecznie regenerowalo sie wtryskiwacze do pomp rotacyjnych i rzedowych, do CR juz nie. Na co mam czekac?? Ja nie mam zadnego TDi, kto Cie tak oklamal? :> Choć znając twoje poprzednie wypowiedzi (jak i innych) mało kto przyzna się ile tak naprawdę wkłada pln do swojego diesla. Trudno zebym pisal o wkladaniu pieniedzy w silnik, ktorego nie mam :P I nie widze problemu w pisaniu prawdy o tym ile wkladam w swoje silniki. Wiec zakladam, ze snujesz te domysly na podstawie wlasnych zachowan. -- Karolek |
|
Data: 2010-04-13 07:54:17 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Diesel to taka droga sprawa? | |
Bugatti pisze:
Tyle tylko że te m.in 1.9 TDi z lat 90. to nie mają przejechane 300 kkm tylko 2, 3 razy tyle. Ja się przyznam. Golf 3 TDI 90KM 1998 rok. Kupiony z niby przebiegiem na liczniku 240kkm. W który od samego początku nie wierzyłem ;) po 2,5 roku dobija do 280kkm. Zrobiłem sporo nie powiem. Przy silniku: - świece żarowe, - czujnik G28, - plastik odmy, - uszczelka miski olejowej, - uszczelka zaworów, - rozrząd, - oczywiście standard - koło rozrządu na wale (na szczęście nie wytłukło wału, przestawił się ciut po poluzowaniu i zdechł), - uszczelnianie pompy wtryskowej (spod nastawnika się pociło i ciekło spod głowicy wysokiego ciśnienia), - koło pasowe alternatora, - rolka napinacza paska wielorowkowego 2x. Część rzeczy robiłem, a wcale nie musiałem ich robić, ot tak przy okazji się wymieniło bo nie kosztowało majątku :) Pozdrawiam !! PS: Więcej rzeczy robiłem przy mechanice czystej, niż przy silniku, np: wszystkie silentbloki i z przodu i z tyłu mam powymieniane ;) Nie liczę robocizny bo wszystko robię sam, do części mam dostęp do cen hurtowyych więc też mnie to nie kosztuje majątku. |
|
Data: 2010-04-13 11:46:53 | |
Autor: jerry | |
Diesel to taka droga sprawa? | |
Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:hpvvfs$knn$1srv.cyf-kr.edu.pl...
pewnie tak, choć jak kupowałem swojego TDi 95 to licznik pokazywał ledwie 200kkm, ale po kierownicy i fotelach widać sporo ponad pół miliona.Skutecznie regenerowalo sie wtryskiwacze do pomp rotacyjnych i rzedowych, do CR juz nie.Tyle tylko że te m.in 1.9 TDi z lat 90. to nie mają przejechane 300 kkm tylko 2, 3 razy tyle. Choć znając twoje poprzednie wypowiedzi (jak i innych) mało kto przyzna się ile tak naprawdę wkłada pln do swojego diesla.do 6,5 za zakup, w ciągu dwóch lat dołożyłem kolejne 6,5 w tym: 300 na szybę przednią 300 na zderzak tylny 1000 na opony, 500 łożyska przednie, 300 wahacze, 250 tarcze z klockami, 750 pompa wtryskowa (uszczelki + inna głowica) 800 pasek rozrządu z napinaczami 300 rozrusznik 120 szczotki alternatora 150 przewody przelewu od wtryskiwaczy, filtry paliwa i powietrza. 350 akumulator 70 linka gazu ceny części z robocizną. paliwa, oleju, przeglądów i OC nie liczę. |