Diesel to taka droga sprawa?

Data: 2010-04-12 20:58:36
Autor: Maciej Browarczyk
Diesel to taka droga sprawa?
Tomasz Pyra pisze:

Mi się w to na początku wierzyć nie chciało, ale tak poczytałem i ponoć faktycznie wtryskiwacze w dieslu żyją 100kkm (a w TDCI już w szczególności).

Bzdura, jesli chcesz to odniesc do wszystkich silnikow diesla, bo moj samochod ma 220kkm i nie wymienialem ani turbiny (a niby tak padaja) ani wtryskiwaczy (maja idealna korekcje, sprawdzalem) ani sprzegla ani kola dwumasowego a nie jezdze wolno i spokojnie.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-04-12 21:43:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Diesel to taka droga sprawa?
Maciej Browarczyk pisze:
[...]

W pełni się z tym zgadzam.

a nie jezdze wolno i spokojnie.

I może właśnie dlatego nie wymieniałeś? :)
Dwumasa w kole zamachowym nienawidzi przeciążania na zbyt niskich obrotach. Wtryskiwacze - no cóż, im też się przydaje lekki przedmuch - tryb taksówkarski przyspiesza ich dobicie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-12 22:00:33
Autor: R2r
Diesel to taka droga sprawa?
W dniu 2010-04-12 20:58, Maciej Browarczyk pisze:
Tomasz Pyra pisze:

[...]

To tak jak z moim dCi, choć ma dopiero 180 kkm.

--
Pozdrawiam. Artur.

Diesel to taka droga sprawa?