Dieselgate kolejne otwarcie

Data: 2017-07-11 12:00:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Dieselgate kolejne otwarcie
http://m.focus.de/auto/news/abgas-skandal/handel-droht-beweislast-umkehr-risiko-fuer-vw-richter-bezweifeln-wirksamkeit-des-software-updates_id_7340807..html

Sędziowie nie wierzą w zapewnienia rządowych urzędników z KBA i wątpią w efekty super hiper cudownego update by VW :-) teraz nasuwa sie pytanie czy ci urzędnicy to po prostu koszmarne niekompetentne gamonie czy też siedzą w kieszeni VW ?

Masowy atak pijawek pardon prawników oznacza tylko jedno: piranie poczuły krew i widzą realna szanse na odszkodowania także dla europejskich klientów :-)

http://m.sz-online.de/nachrichten/anwaelte-gehen-europaweit-gegen-vw-vor-3724276.html

Data: 2017-07-12 17:39:19
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
[...]

a ty wierzysz - to człowiek mocnej wiary z ciebie...

Data: 2017-07-12 09:16:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Dieselgate kolejne otwarcie
Jestem tak zniesmaczony że tylko godziwe odszkodowanie przywróci moją sympatię do marki VW no i oczywiście parę tłustych, aroganckich prosiakow w lochu ;-)

Dieselgate kolejne otwarcie