Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Dieselgate - ostatni dzwonek

Dieselgate - ostatni dzwonek

Data: 2018-09-11 18:29:45
Autor: Myjk
Dieselgate - ostatni dzwonek
Tue, 11 Sep 2018 17:58:37 +0200, J.F.
Ale dlaczego akurat 18 wrzesnia ?

Dla każdego poszkodowanego w PL? No bo umówmy się, właściciel samochodu
poszkodowany tym procederem nie był, tylko ten co za takim żużlem jechał po
drodze.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-09-11 18:33:41
Autor: Mateusz Viste
Dieselgate - ostatni dzwonek
On Tue, 11 Sep 2018 18:29:45 +0200, Myjk wrote:
Dla każdego poszkodowanego w PL? No bo umówmy się, właściciel samochodu
poszkodowany tym procederem nie był

Jak nie był jak był. Kupił produkt wierząc że jest eko i w ogóle cacy, a okazuje się że producent go oszukał.

Mateusz

Data: 2018-09-11 22:39:01
Autor: t-1
Dieselgate - ostatni dzwonek
W dniu 2018-09-11 o 20:33, Mateusz Viste pisze:
On Tue, 11 Sep 2018 18:29:45 +0200, Myjk wrote:
Dla każdego poszkodowanego w PL? No bo umówmy się, właściciel samochodu
poszkodowany tym procederem nie był

Jak nie był jak był. Kupił produkt wierząc że jest eko i w ogóle cacy, a
okazuje się że producent go oszukał.

Mateusz


Eco to nawet koń nie jest a co dopiero samochód.
A właściciel zyskał a nie stracił.
Gdyby producent spełniał wymagania normy narzuconej przez urzędników UE, cena samochodu była by niewątpliwie dużo wyższa.

Data: 2018-09-12 08:30:49
Autor: kk
Dieselgate - ostatni dzwonek
W dniu 2018-09-11 o 22:39, t-1 pisze:
W dniu 2018-09-11 o 20:33, Mateusz Viste pisze:
On Tue, 11 Sep 2018 18:29:45 +0200, Myjk wrote:
Dla każdego poszkodowanego w PL? No bo umówmy się, właściciel samochodu
poszkodowany tym procederem nie był

Jak nie był jak był. Kupił produkt wierząc że jest eko i w ogóle cacy, a
okazuje się że producent go oszukał.

Mateusz


Eco to nawet koń nie jest a co dopiero samochód.
A właściciel zyskał a nie stracił.
Gdyby producent spełniał wymagania normy narzuconej przez urzędników UE, cena samochodu była by niewątpliwie dużo wyższa.


Niewątpliwie? Kto by kupił po takiej cenie? Cenę kształtują możliwości i potrzeby kupujących. Nie można jej windować w górę. Można opuszczać. W dalszym obiegu towar niepełnowartościowy będzie tańszy, czyli ktoś, kto go kupił straci.

Data: 2018-09-12 09:01:19
Autor: Myjk
Dieselgate - ostatni dzwonek
Wed, 12 Sep 2018 08:30:49 +0200, kk
Niewątpliwie? Kto by kupił po takiej cenie?

Właśnie pewnie niewielu, stąd ten wałek. Co nie zmienia istoty rzeczy, że
najbardziej na tym cierpieli postronni a nie ci którzy zakupili TAŃSZY
towar bo zamiast inwestować w technologię poprawiającą emisję postanowiono
oszukać normy.

Cenę kształtują możliwości i potrzeby kupujących. Nie można jej windować
w górę. Można opuszczać. W dalszym obiegu towar niepełnowartościowy
będzie tańszy, czyli ktoś, kto go kupił straci.

Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych
osiągów nie mają (bo są własnie przeraźliwie zamulone przez normy, o czym
pisałem tutaj wielokrotnie przy okazji dieselgate) a i tak są liderem
sprzedaży w PL.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-09-12 07:15:15
Autor: Pszemol
Dieselgate - ostatni dzwonek
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1vu70s9aqamkh.dlgmyjk.org...
Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych
osiągów nie mają (bo są własnie przeraźliwie zamulone przez normy, o czym
pisałem tutaj wielokrotnie przy okazji dieselgate) a i tak są liderem
sprzedaży w PL.

Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną jazdą.

Data: 2018-09-12 14:18:36
Autor: J.F.
Dieselgate - ostatni dzwonek
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pnb00i$f6d$1@dont-email.me...
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message
Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych
osiągów nie mają (bo są własnie przeraźliwie zamulone przez normy, o czym
pisałem tutaj wielokrotnie przy okazji dieselgate) a i tak są liderem
sprzedaży w PL.

Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną jazdą.

Ale jakie toyoty ?

Bo ja jeszcze pamietam reklamy D4D i chwalenie 170KM.

Tylko to zdaje sie bylo 2.2 litra, wiec juz dodatkowy narzut na akcyzie i sporo drozej.

J.

Data: 2018-09-12 08:37:10
Autor: Myjk
Dieselgate - ostatni dzwonek
Tue, 11 Sep 2018 22:39:01 +0200, t-1
Eco to nawet koń nie jest a co dopiero samochód.
A właściciel zyskał a nie stracił.
Gdyby producent spełniał wymagania normy narzuconej przez urzędników UE, cena samochodu była by niewątpliwie dużo wyższa.

Otóż to. Ale oczywiście kasy się nachapią "biedaczki co kupili produkt
niezgodny z umową" a faktycznie poszkodowani, bo podtruwani, zostaną na
lodzie.

--
Pozdor
Myjk

Dieselgate - ostatni dzwonek

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona