Data: 2018-09-11 18:29:45 | |
Autor: Myjk | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
Tue, 11 Sep 2018 17:58:37 +0200, J.F.
Ale dlaczego akurat 18 wrzesnia ? Dla każdego poszkodowanego w PL? No bo umówmy się, właściciel samochodu poszkodowany tym procederem nie był, tylko ten co za takim żużlem jechał po drodze. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-09-11 18:33:41 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
On Tue, 11 Sep 2018 18:29:45 +0200, Myjk wrote:
Dla każdego poszkodowanego w PL? No bo umówmy się, właściciel samochodu Jak nie był jak był. Kupił produkt wierząc że jest eko i w ogóle cacy, a okazuje się że producent go oszukał. Mateusz |
|
Data: 2018-09-11 22:39:01 | |
Autor: t-1 | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
W dniu 2018-09-11 o 20:33, Mateusz Viste pisze:
On Tue, 11 Sep 2018 18:29:45 +0200, Myjk wrote: Eco to nawet koń nie jest a co dopiero samochód. A właściciel zyskał a nie stracił. Gdyby producent spełniał wymagania normy narzuconej przez urzędników UE, cena samochodu była by niewątpliwie dużo wyższa. |
|
Data: 2018-09-12 08:30:49 | |
Autor: kk | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
W dniu 2018-09-11 o 22:39, t-1 pisze:
W dniu 2018-09-11 o 20:33, Mateusz Viste pisze: Niewątpliwie? Kto by kupił po takiej cenie? Cenę kształtują możliwości i potrzeby kupujących. Nie można jej windować w górę. Można opuszczać. W dalszym obiegu towar niepełnowartościowy będzie tańszy, czyli ktoś, kto go kupił straci. |
|
Data: 2018-09-12 09:01:19 | |
Autor: Myjk | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
Wed, 12 Sep 2018 08:30:49 +0200, kk
Niewątpliwie? Kto by kupił po takiej cenie? Właśnie pewnie niewielu, stąd ten wałek. Co nie zmienia istoty rzeczy, że najbardziej na tym cierpieli postronni a nie ci którzy zakupili TAŃSZY towar bo zamiast inwestować w technologię poprawiającą emisję postanowiono oszukać normy. Cenę kształtują możliwości i potrzeby kupujących. Nie można jej windować Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych osiągów nie mają (bo są własnie przeraźliwie zamulone przez normy, o czym pisałem tutaj wielokrotnie przy okazji dieselgate) a i tak są liderem sprzedaży w PL. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2018-09-12 07:15:15 | |
Autor: Pszemol | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1vu70s9aqamkh.dlgmyjk.org...
Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną jazdą. |
|
Data: 2018-09-12 14:18:36 | |
Autor: J.F. | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pnb00i$f6d$1@dont-email.me...
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną jazdą. Ale jakie toyoty ? Bo ja jeszcze pamietam reklamy D4D i chwalenie 170KM. Tylko to zdaje sie bylo 2.2 litra, wiec juz dodatkowy narzut na akcyzie i sporo drozej. J. |
|
Data: 2018-09-12 08:37:10 | |
Autor: Myjk | |
Dieselgate - ostatni dzwonek | |
Tue, 11 Sep 2018 22:39:01 +0200, t-1
Eco to nawet koń nie jest a co dopiero samochód. Otóż to. Ale oczywiście kasy się nachapią "biedaczki co kupili produkt niezgodny z umową" a faktycznie poszkodowani, bo podtruwani, zostaną na lodzie. -- Pozdor Myjk |