Diesle bez FAP i koła dmumasowego

Data: 2013-02-01 17:17:32
Autor: me-how
Diesle bez FAP i koła dmumasowego
W dniu 2013-01-31 21:28, Maciek pisze:

Ktore obecnie produkowane diesle nie maja FAP-a i kola dwumasowego?

od 2012 w UE każdy nowy diesel musi mieć filtr cząstek - tak gdzieś słyszałem jak szukałem auta

Data: 2013-02-01 23:00:43
Autor: Adam Kępiński
Diesle bez FAP i koła dmumasowego
od 2012 w UE każdy nowy diesel musi mieć filtr cząstek - tak gdzieś
słyszałem jak szukałem auta

Eee, to chyba nie tak. Musi spełniać Euro5 (a niedługo pewnie 6 i nie pamiętam od kiedy) a jak to zrobi to żadna różnica - ma nie emitowac ponad normę i tyle.

A że najprościej spełnić Euro5 jest mając DPF...

(jakoś nie kojarzę cywilnych pojazdów używających AddBlue bez DPFu).

--
Adak

Data: 2013-02-02 08:21:31
Autor: Cavallino

Użytkownik "Adam Kępiński" <adak61@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kehdu6$1k2$1@news.task.gda.pl...
[...]

A co ma do tego AdBlue?
Nie jest chyba warunkiem koniecznym do czegokolwiek, tylko jednym z możliwych rozwiązań.

Diesle bez FAP i koła dmumasowego