Dieta dla trenujących

Data: 2012-07-31 08:49:36
Autor: margol
Dieta dla trenujących
W dniu 2012-07-29 13:21, Jan Górski pisze:
Cześć! Ostatnio bawiłem się trochę programowaniem w javascript i przypadkiem pojawił mi się pomysł zrobienia licznika kalorii. Może się przydać, jeśli ktoś trenuje i chce zobaczyć jak wygląda kaloryczność, zawartość białek i tłuszczów wybranych posiłków.

http://mathmed.blox.pl/strony/licznik-tabela-kalorii.html

Zaprojektowany przez siebie posiłek można też publikować przy pomocy zwykłego linka (jeśli więc podczas publikacji usenet nic nie zepsuje, po wejściu na stronę zobaczycie co dla Was przygotowałem)

http://mathmed.blox.pl/strony/licznik-tabela-kalorii.html?415,140,2216,200,893,250,2607,300

  A mi nie działa wyszukiwanie potraw, pojawia się "błąd na stronie" ?

mg

Data: 2012-08-02 08:17:16
Autor: Jan Górski
Dieta dla trenujących
Prawdopodobnie wynika to z użycia niekompatybilnej przeglądarki. Skrypt działa dobrze z najnowszym firefox, chrome, prawdopodobnie safari,  w mobilnej operze jest problem z przewijaniem listy wyników, ale poza tym skrypt działa. Sądzę, że nie zadziała pod Internet Explorer, ale niestety IE jest niekompatybilne z HTML5.

Data: 2012-08-02 19:28:34
Autor: piecia aka dracorp
Dieta dla trenujących
Dnia Thu, 02 Aug 2012 08:17:16 -0700, Jan Górski napisał(a):

Prawdopodobnie wynika to z użycia niekompatybilnej przeglądarki. Skrypt
działa dobrze z najnowszym firefox, chrome, prawdopodobnie safari,  w
mobilnej operze jest problem z przewijaniem listy wynikĂłw, ale poza tym
skrypt działa. Sądzę, że nie zadziała pod Internet Explorer, ale
niestety IE jest niekompatybilne z HTML5.

To może daj małe info na stronie dla użytkowników IE żeby zaczęli używać normalnych przeglądarek.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-08-05 00:46:33
Autor: Jan Górski
Dieta dla trenujących
Sprawdziłem IE9 i jak się okazuje to także działa bez zarzutów. Za to IE6 - nie.

Data: 2012-08-05 14:14:59
Autor: piecia aka dracorp
Dieta dla trenujących
Dnia Sun, 05 Aug 2012 00:46:33 -0700, Jan Górski napisał(a):

Sprawdziłem IE9 i jak się okazuje to także działa bez zarzutów. Za to
IE6 - nie.

IE9 jest na W7 i pewnie viście. A ci co mają XP mają max 8. Ale zawsze mogą użyć innej przeglądarki. Nie wszyscy niestety o tym wiedzą.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-08-05 11:32:45
Autor: rrh
Dieta dla trenujących
On Sunday, August 5, 2012 4:14:59 PM UTC+2, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Sun, 05 Aug 2012 00:46:33 -0700, Jan Górski napisał(a):

> Sprawdziłem IE9 i jak się okazuje to także działa bez zarzutów. Za to

> IE6 - nie.

Bez przesady. IE6 już dawno umarł. IE7 w naszym kraju, także. Nie warto sobie nimi głowę zawracać. Jeżeli gdzieś te archaiczne przeglądarki są używane, to w administracji państwowej.

Teraz nastały lepsze czasy dla twórców stron. Jeżeli Microsoft w IE10, zgodnie z zapowiedziami, wprowadzi automatyczne aktualizacje tak jak inni producenci, będzie poezja. Nic tylko się cieszyć. :)

Data: 2012-08-07 22:45:50
Autor: piecia aka dracorp
Dieta dla trenujących
Dnia Sun, 05 Aug 2012 11:32:45 -0700, rrh napisał(a):

Teraz nastały lepsze czasy dla twórców stron. Jeżeli Microsoft w IE10,
zgodnie z zapowiedziami, wprowadzi automatyczne aktualizacje tak jak
inni producenci, będzie poezja. Nic tylko się cieszyć. :)

To znaczy że użytkownicy starych systemów uświadczą nowego IE? :) Jakoś w to nie wierzę. Za mocno wyciągnięte wnioski.

Ostatnio się spotykam z inną praktyką, ale to w sklepach. Używasz przeglądarki nie trzymającej standardu to płać więcej za produkty. Ale to już grube OT.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-08-08 00:48:20
Autor: rrh
Dieta dla trenujących
On Wednesday, August 8, 2012 12:45:50 AM UTC+2, piecia aka dracorp wrote:

To znaczy że użytkownicy starych systemów uświadczą nowego IE? :) Jakoś w to nie wierzę. Za mocno wyciągnięte wnioski.

Nie uświadczą. Zawsze mogą użyć nowoczesnej przeglądarki, albo zmienić system. Używanie starej przeglądarki i starego systemu jest niebezpieczne. Ale to OT.

Data: 2012-08-06 12:35:20
Autor: margol
Dieta dla trenujących
W dniu 2012-08-05 09:46, Jan Górski pisze:
Sprawdziłem IE9 i jak się okazuje to także działa bez zarzutów. Za to IE6 - nie.

Nie działa też na IE8, na FF jest ok

mg

Dieta dla trenujących