Dieter na blog Białka....

Data: 2011-09-24 09:15:26
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Poczytajcie no panowie jak to Białek zbiera cięgi od Dietera .... :).

Kiedy wtórny dołek?
http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Kiedy-wtorny-dolek.html

"[...] Dlaczego jak spada, to wszyscy, wlacznie z Panem szukaja juz dolka, a jak rosnie, to wszyscy oczekuja nastepnego dnia krachu? Skoro spada, to niech spada, po co przeszkadzac zwałce. Dlatego wlasnie ludzie nie zarabiaja kasy na gieldzie, bo szybko zamykaja zyskowne pozycje, a straty kisza do bolu. [...]"

"[...] Panie Wojtku, prosze tego nie odebrac jako zlosliwosc z mojej strony, ale poprosze o ostateczna mape do Panskich map, bo juz sie w nich pogubilem. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-24 09:23:30
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Aż się łezka w oku kręci.

Najgorzej od 39-tego i co dalej?
http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Najgorzej-od-39-tego-i-co-dalej.html

"[...] Niestety nie przekonasz mnie do teorii, ze zycie na kredyt jest czyms dobrym i rozwojowym. Wyznaje zasade, ze kupuje tylko tyle na ile mnie stac. [...]".

Dieter - jeśli można zapytać idziesz w tym roku na wybory ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-24 10:03:23
Autor: Zbyszek
Dieter na blog Białka....
Dnia 24-09-2011 o 09:23:30 Endriu <nmp3 <interia.pl> napisał(a):

AÂż siĂŞ Âłezka w oku krĂŞci.

[...]

[...]".

Dieter - jeÂśli moÂżna zapytaĂŚ idziesz w tym roku na wybory ?.

Pragnę zauważyć, że scenariusz Bialka się realizuje,
zaś Dieter jednak miał racje, wskazując na przechylenie się szali na  korzyść dolara.
ale całkowicie mylił się pisząc o mega-up do 23.09. Co nie znaczy, Ĺźe nie  będzie gorzej ;)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-09-24 10:24:01
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.v2azbxwrokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

zgadza się

zaś Dieter jednak miał racje, wskazując na przechylenie się szali na korzyść dolara.

jeszcze nie wiadomo bo jak na razie mamy kosmetyczny ruch w górę i nic więcej
longterm sądzę z kresek że idą czasy poważnego osłabienia dolara, trend trwa kilkanaście lat i teza że akurat teraz zostanie przełamany jest zgadywanką i ślepym losowaniem

http://imageshack.us/photo/my-images/836/usdpln.png/

ale całkowicie mylił się pisząc o mega-up do 23.09. Co nie znaczy, że nie będzie gorzej ;)

-- Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-09-24 15:28:04
Autor: Zbyszek
Dieter na blog Białka....
Dnia 24-09-2011 o 10:24:01 skippy <skippy@the.moon> napisał(a):

jeszcze nie wiadomo bo jak na razie mamy kosmetyczny ruch w gĂłrę i nic  więcej
longterm sądzę z kresek Ĺźe idą czasy powaĹźnego osłabienia dolara, trend  trwa kilkanaście lat i teza Ĺźe akurat teraz zostanie przełamany jest  zgadywanką i ślepym losowaniem

http://imageshack.us/photo/my-images/836/usdpln.png/

tez nie wykluczam jeszcze tej wersji, ale short term trafił,

Z.

Data: 2011-09-24 10:51:36
Autor: PM
Dieter na blog Białka....
[...]

to mają być cięgi?
niech Dieter najpierw prognozując przedstawia jakąś podbudowę (techniczną, historyczną, fundamentalną)
a nie tylko "będzie tak i kropka"
fakt klika razy trafił (czasem nawet genialnie), a parę razy nie, ale równie dobrze to nawet ja mogę poprognozować
np: dolar już osiągnął lokalny szczyt i będzie spadał do 2zł.
dobre?
;-)

Data: 2011-09-24 23:38:07
Autor: kc
Dieter na blog Białka....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
[...]

Witam ponownie. Cztery najczarniejsze lata III RP dobiegają końca. Nie udzielałem się na grupie, chociaż śledziłem w miarę możliwości wpisy kolegów.Nie było jakoś dużo do czytania, wpisów wartych odnotowania prawie wcale.
Wszyscy oczekują dalszych spadków, W. Białek szuka drugiego dna, Dieter wyznacza go na grudzień, a ja na opak. Dno już było, w piątek.
Dieter uparł się, by dołki i górki wyznaczć w czasie (już z nim dyskutowałem o tym i przekonywałem, że to bez sensu).
Ośmielony trafną prognozą na rynku walutowym jakiś czas temu ( można poszukać w archwum) dam wam moją wizjęprzyszłości.
Analizujemy Wig, a nie wig20 (bo wig 20 to tylko część rynku). Na 50% fibonie na wig20 mieliśmy odbicie, teraz fibon na wig20 padł. A WIG? Dokładnie na 50% Fibonie. Troszkę naruszony, ale to przecieżnie apteka. P. W. Białek pisze o 13 sesyjnym cyklu ?! Coś takiego! Jeżeliby dopatrywać się jakiegoś cyklu, to raczej 11 i wielorotności.

A teraz najważniejsze ( odnośnie cykli).W piątek była 4669 sesja. I tak

4669/7=667
4669/23=203
4669/29=161

161/7=23
203/7=29
667/23=29

Pozdrowienia dla grupy

kc

Ps. Proszę nie traktowAĆ jako rekomendacji do zachowań.
Ale,ale... interwencja BGK i NBP? No może parę Euro dla wzmocnienia efektu (propagandowego). --

Data: 2011-09-25 09:37:54
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Ps. Proszę nie traktowAĆ jako rekomendacji do zachowań.
Ale,ale... interwencja BGK i NBP? No może parę Euro dla wzmocnienia efektu
(propagandowego).

Też o tym trochę myślałem, i gdyby tak sięgnąć w przeszłość to to jedna z większych interwencji gdzie Donek wyprzedawał Euro wypadła w okolicach 18.02.2011 cetralnie w dłoku.

18.02.2009 Od kastracji do spekulacji !- Spekulantom nasze stanowcze TAK!
http://www.youtube.com/watch?v=1RTSO0OCtSo

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 09:45:34
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
[...]

Niemniej kolego kc nie martwi cię jeżeli chodzi o tą wizje to, że cena HG.F (jak mówią wyznacznik koniunktury w przemyśle) juz dawno przebiła sieprniowe minima ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 07:58:58
Autor: kc
Dieter na blog Białka....
[...]

To tylko roczne minimum. Spójrz na to z większej perspektywy, np 5-letniej:
http://stooq.com/q/?s=hg.f&c=5y&t=l&a=lg&b=0

i pociągnij kreskę po szczytach.

pozdrawiam

kc

Data: 2011-09-25 11:17:19
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
To tylko roczne minimum. Spójrz na to z większej perspektywy, np 5-letniej:
http://stooq.com/q/?s=hg.f&c=5y&t=l&a=lg&b=0

No włąśnie patrzałem z perspektywy 5-letniej i jest w tym coś zastanawiającego:

http://stooq.pl/q/?s=hg.f&d=20110923&c=5y&t=l&a=lg&b=0&r=wig20

W 2007 gdy WIG 20 zaczynał lecieć na pysk HG.F do połowy 2008 szedł jeszcze do góry. Teraz miedź jakby wyprzedza rynki ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 09:40:56
Autor: kc
Dieter na blog Białka....
[...]

Masz rację, coś w tym jest. Mimo to myślę, że fibon 50% na wig zadziała, wsparcie na miedzi też i będziemy teraz mieli odbicie. W perspektywie 11 sesji 2368 na Wig 20.

kc

Data: 2011-09-25 09:50:14
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5mlp1$148$1usenet.news.interia.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Jakbyś sie trochę starał wysilić, to może w końcu by dotarło do Ciebie że ani donek ani kaczorek nie zrobią żadnej poważnej interwencji, bo nie mają na to żadnych szans.
Tak więc to wyłącznie medialne baki i straszaki na frajerów działające kilka minut albo godzin.

Data: 2011-09-25 10:12:48
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
[...]

Drogi Skippy, wysilam się maksymalnie jak tylko mogę ....

P.S. A nie zauważyłes, że obronne swiece równiez pojawiły się np. na S&P 500

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2ef87447dd564453.html

i wcale nie musi być tak że jest to tylko li interwencja Donka i Kaczorka (tak samo zresztą jak było w 2009 gdzie Donek wyprzedał Euro na górce nieźle na tym zarabiając) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 08:48:31
Autor: kc
Dieter na blog Białka....
[...]

Podejrzewam, że rządy mają na swoich usługach ludzi o najlepszych zdolnościach analitycznych, gdzież nam do nich z naszą amatorszczyzną. To nie są interwencje, które zmieniają kursy wbrew rynkowi, to jest podpinanie się pod rynek i korzystanie na tym. Możnaby tylko przyklasnąć, gdyby nie ta propaganda i trąbienie w telewizorze od trzech dni o skuteczności interwencji.

Dlaczego BoJ nie interweniował 11 czy 12 marca, a dopiero 16? Bo to nie są interwencje, to jest gra na rynku. Toż ja gram tak samo, szukam możliwych punktów zwrotnych, czasem trafiam, często nie i wtedy można powiedzieć, że moja interwencja nie powiodła się :).

kc

Data: 2011-09-25 10:54:18
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5mpsv$sgs$1inews.gazeta.pl...
[...]

dokładnie to samo twierdzę
nie mają szans na interwencję
po prostu jeśli akurat wykonują jakieś przewalutowanie zgodne z wymarzoną interwencją, medialnie jest trąbione aby powstał dodatkowy efekt, na który nabierze sie jedynie ulica a nie grubasy

[...]

no tak
i tez nie sądzę że BoJ w ogóle interweniował w ścisłym sensie

skuteczna interwencja, teoretycznie, powinna wytworzyć PZ
BoJ nie jest kozakiem zdolnym to zrobić, robi co musi a przy okazji są puszczane różne medialne brednie dla gawiedzi

Data: 2011-09-25 10:23:05
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5mnqf$4dj$1usenet.news.interia.pl...
[...]

uwa =żam że są zbyt ciency żeby robić jakiekolwiek interwencje
jak napisałem, to tylko ew. wykorzystanie faktu jakiegoś przewalutowania aby przy tej okazji puścić bąka w media i zbic kurs na krótki okres, kompletnie nic więcej

a na pewno ciekawsza by były obserwacja czego innego, czyli debiutów SP
nad tym sie lepiej zastanów
o ile pamietam to z paroma osobami stwierdziłem ze debiut GPW mocno prawdopodobnie potwierdza maksy obecnej fali
To samo było w  2007 i tak samo będzie zawsze.
To są najwięksi insajdezry i choć nic nie przecieknie od nich, to paroma gestami dają znać co się dzieje, choćby nie wiem jak chcieli udawać wariata.

Data: 2011-09-25 10:28:52
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
[...]

Mnie się wydaje, że ostatni interwencja miała charakter globalny i musiała być uzgadniana ponadnarodowo. Wszędzie pojawił się świece z długimi szpilami.

http://stooq.pl/q/?s=%5Edax
http://stooq.pl/q/?s=^cac&d=20110923
http://stooq.pl/q/?s=^ftm&d=20110923

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 10:32:30
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5mooj$5rv$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tego nie wykluczam, w tej skali już są gracze mogący trząsnąć całym rynkiem.
Odnosiłem się wyłącznie do hipotetycznej lokalnej iterwencji uznając ją za możliwą jedynie jako fakt medialny.

Data: 2011-09-25 10:49:17
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Tego nie wykluczam, w tej skali już są gracze mogący trząsnąć całym rynkiem.
Odnosiłem się wyłącznie do hipotetycznej lokalnej iterwencji uznając ją za możliwą jedynie jako fakt medialny.

Trzeba przyznać, że i tym razem Donek chyba się postarał.
Patrz Skippy - jaka ładna dywergencja:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/064fb55e7faaf7c6.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 10:55:55
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5mpus$7mg$1usenet.news.interia.pl...
[...]

donek... no dobra donek:)))

Data: 2011-09-25 11:01:17
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
donek... no dobra donek:)))

Upss... to przecie Obama :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 11:04:44
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5mqlc$8tp$1usenet.news.interia.pl...
donek... no dobra donek:)))

Upss... to przecie Obama :).

obamek i benek
:)

Data: 2011-09-25 10:48:53
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....

[...]

hmm no dobra popatrzyłem
i jakie są wnioski?
że to dołek czy jak? skonkretyzuj proszę

metoda świc z wolumenem jest znana i występuje na różnych interwałach
w sumie jakie to ma znaczenie czy to interwnecja rządu światowego (o to chodzi?) czy fibonowa kuluminacja zachowania się stada graczy
nie jesteśmy w stanie tego dowieść, jedynie można się przepychać słownie, a i tak każdy zostanie przy tym w co wierzy

istota świec wolumenowych i gęstości polega na tym, ze trzeba je zbadać statystycznie i potwierdzić czy są grywalne, czy nie są

nie robiem tego, Ty bankowo też nie
na czuja i z długiej obserwacji widzę że z pewnymi parametrami ma to szanse powodzenia, idż w tym kierunku a nie czy pierdnął donek bronek czy benek bo co to zmieni

Data: 2011-09-25 10:57:37
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
istota świec wolumenowych i gęstości polega na tym, ze trzeba je zbadać statystycznie i potwierdzić czy są grywalne, czy nie są

Istota świec polega na tym że istnieją, i opisują rynek. Nie na darmo japończycy to wymyśłili i cały świat się tym posługuje.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 11:04:03
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5mqeg$8fp$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Endriu... ale na co odpowiadasz?
Pisałem o istocie statystycznego zbadania świeć wolumenowych i gęstych, a nie o istocie świec jako takich.
Jako takie to tylko pewien filtr tickowych kursów, dosyć czytelny jak się okazało ale nic więcej.

Data: 2011-09-25 11:11:25
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Pisałem o istocie statystycznego zbadania świeć wolumenowych i gęstych, a nie o istocie świec jako takich.

Tak, trzeba by to było przebadać  ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 10:30:35
Autor: skippy
Dieter na blog Białka....
2007 zauważ to totalne rwanie kasy z leszcza, oficjalnie nazwane debiutem NC.

Teraz GPW i całe pakiety wywalane od roku przez SP przy ruchu bocznym wigów.

Jak dla mnie, patrząc na to wszystko od 2006, drugi raz się potwierdziły piękne objawy maksa dużej fali wzrostowej.

Data: 2011-09-25 11:41:04
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Analizujemy Wig, a nie wig20 (bo wig 20 to tylko część rynku). Na 50% fibonie
na wig20 mieliśmy odbicie, teraz fibon na wig20 padł. A WIG? Dokładnie na 50%
Fibonie.

Mogłbyś to kolego na rysunku bo jakoś tak ciężko czytać ci w myślach .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 10:14:33
Autor: kc
Dieter na blog Białka....
> [...]
> Fibonie.

Mogłbyś to kolego na rysunku bo jakoś tak ciężko czytać ci w myślach .....

 Żadna tajemnica i bardzo proste do narysowania. Mówię o 50% zniesieniu ostatniej fali wzrostowej 2008-2011
kc

Data: 2011-09-25 12:20:55
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Żadna tajemnica i bardzo proste do narysowania. Mówię o 50% zniesieniu
ostatniej fali wzrostowej 2008-2011

No tak...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cb5813d890fbff9c.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-25 10:30:39
Autor: kc
Dieter na blog Białka....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
No tak...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cb5813d890fbff9c.html

Otóż to. A teraz zobacz wig20. Gdzie był poprzedni  przystanek a gdzie się zamknął w piątek.

Giełdą rządzi Fibonacci a nie Rostowski czy Belka.

kc

Data: 2011-09-25 20:31:09
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
No tak...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cb5813d890fbff9c.html

No nic, reasumując  - niezaprzeczalnie trzeba odnotować - ciekawy fibon + dywergencja
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/362d8b9f3ef7e117.html

+ całkiem ciekawy S/R
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ca528ca7ce1d994f.html

Jak to nazywają - prawie idealna "konfluencja" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-26 08:08:57
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
[...]

Jest tylko jedna różnica. Wtedy Donek sprzedawał Euro na górce .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-26 09:21:14
Autor: Endriu
Dieter na blog Białka....
Jest tylko jedna różnica. Wtedy Donek sprzedawał Euro na górce .....

Bo może Donek teraz sprzedaje dolce na górce ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-26 10:40:14
Autor: Kazimierz
Dieter na blog Białka....
Witam.

W dniu 2011-09-24 09:15, Endriu pisze:
Poczytajcie no panowie jak to Białek zbiera cięgi od Dietera .... :).

Kiedy wtórny dołek?
http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Kiedy-wtorny-dolek.html

Ja z kolei powiem, że opierając się na historycznych zachowaniach indeksu WIG20 można obliczyć, że lokalny dołek powinien zostać ustalony na poziomie 2016,69 pkt. Poziom ten został osiągnięty na krótko w piątek, 23 września. Ponieważ ten poziom został obliczony na podstawie dziennych zamknięć, więc spodziewam się ponownego, wolnego zejścia do tego poziomu i sesji z zamknięciem w tych okolicach. Po ustaleniu tego dołka powinna rozpocząć się wzrostowa korekta do poziomu 2400 - 2450 punktów trwająca około 45 sesji, po zakończeniu której rynek wejdzie w zasadniczą fazę bessy.

Czy tak będzie - zobaczymy. Uważam, że prawdopodobieństwo realizacji tego scenariusza jest wysokie.

Oczywiście scenariusz przestanie obowiązywać, jeżeli w obecnym ruchu spadkowym zostanie przebity w dół poziom 2000 punktów.

Pozdrawiam,
Kazimierz

Dieter na blog Białka....