Dieter: nowa hossa czy co ?

Data: 2009-06-20 11:57:48
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
Probuje poskladac do kupy Twoje prognozy no i wychodzi tak:

top w listopadzie 09 nastepnie mowiles bodajze o podwojnym dnie czyli powrot
na stare dolki

ale tez mowiles o 3 miesiacach duzych spadkow i powrot do wzrostow

czyli co: obecne wzrosty (ktore ja traktuje wylacznie jako fale B bessy) to
dla Ciebie poczatek nowej hossy (bo nawet tak nazywasz te wzrosty) ktora po
"przerywniku" bedzie kontynuowana ?

Chyba ze opcja powrot do wzrostow juz wypadla z gry.

Kolejny punkt programu to hossa bodajze od polowy 2013 roku.

I teraz jakie mozna by ulozyc z tego scenariusze.. tutaj watek okaze sie mocno
pomocny dla wiekszosci grupowiczow majacych problemy z czytaniem ze
zrozumieniem i zlozeniem dwoch prognoz w jedna calosc:

1) nie korekta a hossa, przynajmniej mini, po spadkach na przelomie roku
powrot do wzrostow np do 2011 a pozniej finalowe dolowanie do 2013, rownie
dobrze moze to byc szuranie po dnie czyli np podwojne dno pozniej znowu 2000
pkt i znowu dolowanie - czyli nawet mini hossa bylaby zbyt duzym slowem

2) moj scenariusz: koniec fali B bessy pod koniec roku i dolowanie z paroma
malymi korektami, ale to by dalo final max w 2011-2012 a nie polowie 2013

Data: 2009-06-20 15:27:36
Autor: Lech Dubrowski
Dieter: nowa hossa czy co ?
Miesieczny wykres S&P500 zachowuje sie identycznie jak FW20. Pare dni temu mowiono o koncu recesji w USA. Wyglada na to, ze twoja prognoza jest spozniona o rok.

:Leszek

Data: 2009-06-20 14:30:19
Autor: ab03
Dieter: nowa hossa czy co ?
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
Miesieczny wykres S&P500 zachowuje sie identycznie jak FW20. Pare dni temu mowiono o koncu recesji w USA. Wyglada na to, ze twoja prognoza jest spozniona o rok.

:Leszek

koniec recesji.. dobre, dopiero jak pojawi sie odpowiednio duzo takich
artykulow to recesja uderzy z prawdziwa sila.

Data: 2009-06-20 16:33:53
Autor: skippy
Dieter: nowa hossa czy co ?

Użytkownik " ab03" <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h1irpr$1f$1inews.gazeta.pl...
[...]

W lutym była mina IMO

Data: 2009-06-20 15:00:06
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
W lutym była mina IMO

mina = ?

Data: 2009-06-20 18:21:47
Autor: mwojc
Dieter: nowa hossa czy co ?
ab wrote:

skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

W lutym była mina IMO

mina = ?

nie widać wystrzału?

--
Marek

Data: 2009-06-20 16:27:58
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
mwojc <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(a):
ab wrote:

> nie widać wystrzału?

nie nazwalbym tego mina, bo po wejsciu w lutym nic nie wybuchlo tylko mozna
bylo/mozna dobrze zarobic i zajac eleganckie S'ki grubo powyzej 2000 pkt
(niedlugo) - wiec to raczej bomba z opoznionym zaplonem. albo zwyczajnie
klasyczna, zludna fala B bessy.

Data: 2009-06-20 19:58:55
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Dieter: nowa hossa czy co ?
Nie wiem co masz na myśli mówiąc "złudna".
Przecież procenty, które można było przez ten czas wytargać z rynku wcale nie są złudne.
Zamiast czekać na eSki powyżej 2000 lepiej było pakować akcje jak padały sygnały kupna.
DJ

Data: 2009-06-20 18:47:42
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
DJ\(stopazwrotu.pl\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a):
[...]

zgadza sie, czekalem i nawolywalem na fale B wiec to nie bylo dla mnie
zaskoczenie. co do "zludzenia" - chodzi mi o zludzenie nowej hossy. o czym
bedzie sie powszechnie pisac jak WIG20 przebije 2500. a i pewnie znowu bedzie
kupa reklam fundow, zupelnie jak w lipcu 07.

Data: 2009-06-21 11:19:57
Autor: stu
Dieter: nowa hossa czy co ?
Czy uważasz ab że dojdzie w tej fali do 2500 PKT, bo mnie to wygląda że z tych
poziomów nastąpi odwrót,ale bez przebicia dołków z lutego,zresztą po E/$ widać
jakby $ miał zacząć sie umacniać...

Data: 2009-06-21 14:33:40
Autor: Lech Dubrowski
Dieter: nowa hossa czy co ?

Użytkownik "stu"
Czy uważasz ab że dojdzie w tej fali do 2500 PKT, bo mnie to wygląda że z tych
poziomów nastąpi odwrót,ale bez przebicia dołków z lutego,zresztą po E/$ widać
jakby $ miał zacząć sie umacniać...

Grupowi "spece" od FW20 sa zbyt zajeci swoimi modelami AT zeby interesowac sie forex i fundamentami dlatego to co pisza jest calkowicie oderwane od realiow. Kazdy kto studiowal statystyke wie, ze im dluzszy okres prognozowania tym wiekszy margines bledu.

Leszek

Data: 2009-06-20 20:11:59
Autor: Zbyszek
Dieter: nowa hossa czy co ?
lepiej napiszcie jak obstawiacie sytuacje w najblizszych tygodniach na  wgpw. Piatkowe wybie bedzie trwałe ?

Co do prognozy dla USD nic nie wskazuje, by nie nastapił wzrost wartosci $  wzgledem innych walut. Wykresy
nie wskazuja na razie na dalsze osłabianie.
Coraz bardziej jestem przekonany, że wariant z inflacja na ten rok to  pomylka. A im bardziej o tym bebnia tamtamy
w naszym buszu tym bardziej w to przestaje wierzyc. Dla zainteresowanych

http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/reuters/MTFH38517_2009-06-19_18-43-04_N19436982.htm?section=money_topstories

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-20 20:32:42
Autor: Fidelio
Dieter: nowa hossa czy co ?
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.uvt4t9gcokz3rlzbyszek-pc.zn...
lepiej napiszcie jak obstawiacie sytuacje w najblizszych tygodniach na wgpw.

Właśnie!

 Piatkowe wybie bedzie trwałe ?

Mi się wydaje, że w wakacje spektakularnie się już nie wzbijemy, tzn nowych szczytów chyba nie zrobimy zwłaszcza że dane makro nie są jakieś rewelacyjne.
Obstawiam konsolkę do września w granicach 2100-1900. Ewentualnie z zejściem nieco poniżej.

[...]

W USA chyba realizuje się scenariusz deflacyjny?

Data: 2009-06-20 23:31:02
Autor: Dieter
Dieter: nowa hossa czy co ?
To nie jest nowa hossa.

Sprawdz odstepy 115 dni kal.

D.

Data: 2009-06-21 12:20:26
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
To nie jest nowa hossa.

Sprawdz odstepy 115 dni kal.

D.

jest w metastocku opcja pozwalajaca wbijac odstepy czasowe ?

recznie policzylem ze 115 od dolka wypadlo na poczatku czerwca - czy to wg
Ciebie zapowiedz szczytu ? raczej nie skoro prognoza wzrostowa siega listopada ?

Data: 2009-06-21 12:26:38
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
 ab <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Ciebie zapowiedz szczytu ? raczej nie skoro prognoza wzrostowa siega listopada ?

ok juz znalazlem

Data: 2009-06-21 18:30:50
Autor: Dieter
Dieter: nowa hossa czy co ?
115 dni KALENDARZOWYCH (czas realny). Nie wiem skad Ci wyszedl poczatek czerwca.

18.02.09 + 115 dni kal = 13.06.09

D.

Data: 2009-06-21 17:03:09
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
115 dni KALENDARZOWYCH (czas realny). Nie wiem skad Ci wyszedl poczatek czerwca.

18.02.09 + 115 dni kal = 13.06.09

liczylem na oko, wiem ze chodzilo Ci o czerwcowy top - pytanie co on mialby
oznaczac, bo na pewno nie koniec korekty wzrostowej skoro termin masz na
listopad (mi tez nie pasuje bo zakladam pojscie duzo wyzej).

wiec rozumeim ze jedyna ewentualnosc to duza korekta, w to tez powatpiewam no
ale zobaczymy.

Data: 2009-06-21 21:22:53
Autor: XXL
Dieter: nowa hossa czy co ?
 ab <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): wiem ze chodzilo Ci o czerwcowy top - pytanie co on mialby
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Chyba rozumiesz, że Dieter wycofał się ze swojej prognozy z początku stycznia
o hossie od 6 stycznia do listopada.
Wygląda na to że tym razem będzie miał rację i prognoza lokalnej górki która
wypadła 13 czerwca jest prawdopodobnie dokładna.
Rynek akcji nie ma już teraz żadnych przesłanek do dalszych wzrostów i musi
zacząć spadać z korektami do jesieni.
Dopiero jesienią może dojść do silnego i dłuższego odbicia. --

Data: 2009-06-22 07:41:58
Autor: Jan Werbiński
Dieter: nowa hossa czy co ?
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Rynek akcji nie ma już teraz żadnych przesłanek do dalszych wzrostów i musi

"Już" nie ma? A kiedy miał? W lutym i marcu niedocenione były tylko niektóre spółki. Cały rynek nie miał żadnych przesłanek do wzrostów nawet pod koniec lutego.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-22 08:46:36
Autor: skippy
Dieter: nowa hossa czy co ?

Użytkownik " XXL"

prognoza lokalnej górki która
wypadła 13 czerwca jest prawdopodobnie dokładna.

Kiedy była ta prognoza?

Data: 2009-06-21 23:32:30
Autor: Bugatti
Dieter: nowa hossa czy co ?
Użytkownik "Dieter"  napisał w wiadomości:

115 dni KALENDARZOWYCH (czas realny). Nie wiem skad Ci wyszedl poczatek czerwca.

18.02.09 + 115 dni kal = 13.06.09

D.

62% zniesienie od dołka 18.02 w końcu zostało wypełnione.
1253 + 776 = 2029 pkt

Może masz rację ;)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-06-22 00:09:53
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
XXL: totalne brednie, jak cos takiego slysze to coraz bardziej wierze w ponad
2500. nie ma juz zadnych przeslanek - ciekawe jakie przeslanki widziales w lutym.

a jesienia odbicie ? bo co, bo spadna liscie z drzew czy masz jakies bardziej
zaawansowane agrumenty.

Bugatti:
62% zniesienie od dołka 18.02 w końcu zostało wypełnione.
1253 + 776 = 2029 pkt

62% liczysz od 1253 ? a co to za popieprzona technika, chyba nie bardzo kumasz
o co chodzi z fibo i "zniesieniem"

poziom grupy coraz wyzszy.

Data: 2009-06-22 07:52:40
Autor: XXL
Dieter: nowa hossa czy co ?
 ab <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): XXL: totalne brednie, jak cos takiego slysze to coraz bardziej wierze w ponad
2500. nie ma juz zadnych przeslanek - ciekawe jakie przeslanki widziales w lutym.

a jesienia odbicie ? bo co, bo spadna liscie z drzew czy masz jakies bardziej
zaawansowane argumenty.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kolego ab: średnioterminową falę spadkową, która ma rozpocząć się po przebiciu
wsparcia 1920 pkt na WIG20 i potrwać do jesieni prognozują czołowi analitycy:
S.Dębowski i P.Kuczyński.
Polecam najnowszą analizę techniczna z 20-06-2009r. autorstwa S.Dębowskiego na
www.globtrex.com

Swoje amatorskie zgadywanki i pogadanki wyrzuć lepiej do kosza bo na nich z pewnością nie zarobisz  :-)

Data: 2009-06-22 08:19:09
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

o moje zgadywanki sie nie martw, sprawdzaja sie bardzo dobrze. lepiej powiedz
mi jak to jest byc czlowiekiem ktory nie ma swojego zdania ? i slepo wierzy
m.in w takich gosci:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Gielda-Bessa-nadchodzi-wielkimi-krokami-1243622.html

TY z pewnoscia zarobisz...

Data: 2009-06-22 08:51:22
Autor: XXL
Dieter: nowa hossa czy co ?
 ab <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): O moje zgadywanki sie nie martw, sprawdzaja sie bardzo dobrze. lepiej powiedz
[...]

Powtarzam raz jeszcze, przeczytaj najpierw dokładnie najnowszą analizę
S.Dębowskiego z 20-06-2009r na www.globtrex.com.
Autor przedstawia prognozy średnioterminowe dla S&P500 i WIG20.
Następnie porównaj to ze swoją księżycową prognozą dla WIG20 - 2500 pkt.

Za parę miesięcy sprawdź skuteczność i......policz swoje straty  :-)
Wniosek jest jeden: amatorszczyzna najczęściej nie popłaca.

Data: 2009-06-22 07:55:17
Autor: Robert
Dieter: nowa hossa czy co ?
  ab pisze:
[...]

Jesteś wulgarny. Po co od razu bezsensowne stwierdzenia ?

XXL niejednokrotnie pisał, że korzysta z analiz Sławomira Dębowskiego (który wyznacza ruchy wg. fal Elliotta).

Co do poziomu grupy się zgadzam.

RM.

Data: 2009-06-22 08:33:30
Autor: Bugatti
Dieter: nowa hossa czy co ?
Użytkownik " ab"  napisał w wiadomości:

Bugatti:
[...]

A nie można mieć własnej techniki zniesienia ?
Poza tym nigdzie nie uzyłem w poście słowa iż zastosowałem zniesień Fibonacciego (bo przecież powiniem liczyć od szczytu itd.)

--
Bugatti

Data: 2009-06-22 09:24:14
Autor: stu
Dieter: nowa hossa czy co ?
AB zrób sobie wczasy jakieś, odpocznij bo jakiś nerwowy się zrobiłeś :)...

Dieter: nowa hossa czy co ?