Dieter: nowa hossa czy co ?

Data: 2009-06-20 15:27:36
Autor: Lech Dubrowski
Dieter: nowa hossa czy co ?
Miesieczny wykres S&P500 zachowuje sie identycznie jak FW20. Pare dni temu mowiono o koncu recesji w USA. Wyglada na to, ze twoja prognoza jest spozniona o rok.

:Leszek

Data: 2009-06-20 14:30:19
Autor: ab03
Dieter: nowa hossa czy co ?
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
Miesieczny wykres S&P500 zachowuje sie identycznie jak FW20. Pare dni temu mowiono o koncu recesji w USA. Wyglada na to, ze twoja prognoza jest spozniona o rok.

:Leszek

koniec recesji.. dobre, dopiero jak pojawi sie odpowiednio duzo takich
artykulow to recesja uderzy z prawdziwa sila.

Data: 2009-06-20 16:33:53
Autor: skippy
Dieter: nowa hossa czy co ?

Użytkownik " ab03" <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h1irpr$1f$1inews.gazeta.pl...
[...]

W lutym była mina IMO

Data: 2009-06-20 15:00:06
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
W lutym była mina IMO

mina = ?

Data: 2009-06-20 18:21:47
Autor: mwojc
Dieter: nowa hossa czy co ?
ab wrote:

skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

W lutym była mina IMO

mina = ?

nie widać wystrzału?

--
Marek

Data: 2009-06-20 16:27:58
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
mwojc <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(a):
ab wrote:

> nie widać wystrzału?

nie nazwalbym tego mina, bo po wejsciu w lutym nic nie wybuchlo tylko mozna
bylo/mozna dobrze zarobic i zajac eleganckie S'ki grubo powyzej 2000 pkt
(niedlugo) - wiec to raczej bomba z opoznionym zaplonem. albo zwyczajnie
klasyczna, zludna fala B bessy.

Data: 2009-06-20 19:58:55
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Dieter: nowa hossa czy co ?
Nie wiem co masz na myśli mówiąc "złudna".
Przecież procenty, które można było przez ten czas wytargać z rynku wcale nie są złudne.
Zamiast czekać na eSki powyżej 2000 lepiej było pakować akcje jak padały sygnały kupna.
DJ

Data: 2009-06-20 18:47:42
Autor: ab
Dieter: nowa hossa czy co ?
DJ\(stopazwrotu.pl\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a):
[...]

zgadza sie, czekalem i nawolywalem na fale B wiec to nie bylo dla mnie
zaskoczenie. co do "zludzenia" - chodzi mi o zludzenie nowej hossy. o czym
bedzie sie powszechnie pisac jak WIG20 przebije 2500. a i pewnie znowu bedzie
kupa reklam fundow, zupelnie jak w lipcu 07.

Data: 2009-06-21 11:19:57
Autor: stu
Dieter: nowa hossa czy co ?
Czy uważasz ab że dojdzie w tej fali do 2500 PKT, bo mnie to wygląda że z tych
poziomów nastąpi odwrót,ale bez przebicia dołków z lutego,zresztą po E/$ widać
jakby $ miał zacząć sie umacniać...

Data: 2009-06-21 14:33:40
Autor: Lech Dubrowski
Dieter: nowa hossa czy co ?

Użytkownik "stu"
Czy uważasz ab że dojdzie w tej fali do 2500 PKT, bo mnie to wygląda że z tych
poziomów nastąpi odwrót,ale bez przebicia dołków z lutego,zresztą po E/$ widać
jakby $ miał zacząć sie umacniać...

Grupowi "spece" od FW20 sa zbyt zajeci swoimi modelami AT zeby interesowac sie forex i fundamentami dlatego to co pisza jest calkowicie oderwane od realiow. Kazdy kto studiowal statystyke wie, ze im dluzszy okres prognozowania tym wiekszy margines bledu.

Leszek

Dieter: nowa hossa czy co ?