Dieter: nowa hossa czy co ?

Data: 2009-06-20 20:11:59
Autor: Zbyszek
Dieter: nowa hossa czy co ?
lepiej napiszcie jak obstawiacie sytuacje w najblizszych tygodniach na  wgpw. Piatkowe wybie bedzie trwałe ?

Co do prognozy dla USD nic nie wskazuje, by nie nastapił wzrost wartosci $  wzgledem innych walut. Wykresy
nie wskazuja na razie na dalsze osłabianie.
Coraz bardziej jestem przekonany, że wariant z inflacja na ten rok to  pomylka. A im bardziej o tym bebnia tamtamy
w naszym buszu tym bardziej w to przestaje wierzyc. Dla zainteresowanych

http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/reuters/MTFH38517_2009-06-19_18-43-04_N19436982.htm?section=money_topstories

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-20 20:32:42
Autor: Fidelio
Dieter: nowa hossa czy co ?
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.uvt4t9gcokz3rlzbyszek-pc.zn...
lepiej napiszcie jak obstawiacie sytuacje w najblizszych tygodniach na wgpw.

Właśnie!

 Piatkowe wybie bedzie trwałe ?

Mi się wydaje, że w wakacje spektakularnie się już nie wzbijemy, tzn nowych szczytów chyba nie zrobimy zwłaszcza że dane makro nie są jakieś rewelacyjne.
Obstawiam konsolkę do września w granicach 2100-1900. Ewentualnie z zejściem nieco poniżej.

[...]

W USA chyba realizuje się scenariusz deflacyjny?

Dieter: nowa hossa czy co ?