Dieter to po ile ten dolar?

Data: 2009-10-19 19:47:53
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?
To na ile mial ten dolar Dieter do konca roku wzrosnac? Juz nie pamietam...Prognozowales 5zl czy 6zl...????
Bo powiedzialem cioci w Polsce. Kupila 126 K po 2,98zl we wrzesniu i mi tu placze do sluchawki...... Czy moze gwiazdy sie przestawily (tak jak z gielda) i juz nie bedzie tych rekordow do konca roku.....-;)

Data: 2009-10-19 21:12:48
Autor: skippy
Dieter to po ile ten dolar?

Użytkownik "Virck"

Bo powiedzialem cioci w Polsce.

dzwoń szybko do cioci że pod prognozy na newsach sie nie gra i zeby poczytała o stopach itp duperelach

Data: 2009-10-19 21:17:25
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

"skippy" <a@nie.ma> wrote in message news:hbidnk$6cu$1news.onet.pl...

Użytkownik "Virck"

Bo powiedzialem cioci w Polsce.

dzwoń szybko do cioci że pod prognozy na newsach sie nie gra i zeby poczytała o stopach itp duperelach

Juz jej tlumaczylem, ze ten Dieter co dal takie rekomendacje dla USD pomylil gwiazdy albo luneta byla odwrotnie ustawiona i, ze z akcji wycofal sie juz rakiem nie mowiac ani czesc ani pocaluj w dupe i, ze jednak tej zwyzki i na dolarku i rekordow nie bedzie.....-;)

Data: 2009-10-19 22:28:42
Autor: gm
Dieter to po ile ten dolar?
[...]

Możesz skończyć?

Dziękuję.

Data: 2009-10-19 22:41:57
Autor: stary
Dieter to po ile ten dolar?

Użytkownik "Virck" <virck876@verizon.net> napisał w wiadomości news:0122743e$0$1506$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-19 22:50:00
Autor: ALGI
Dieter to po ile ten dolar?
Dnia Mon, 19 Oct 2009 22:41:57 +0200, stary napisał(a):

Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

Nie D. tylko ktoś inny.

Tak czy siak prognoza chybiona i to ostro. Nie wierzę żeby do grudnia USD
był w stanie skoczyć do 5-6 złotych...

Data: 2009-10-20 07:12:59
Autor: JareC
Dieter to po ile ten dolar?
ALGI pisze:
[...]

Czy po kazdej waszej porazce musicie wieszac psy na Dieterze? kolo bardzo trafnie (chyba z poltora roku temu) wytypowal bum na $ a wy sie czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

Data: 2009-10-20 07:14:16
Autor: JareC
Dieter to po ile ten dolar?
JareC pisze:
ALGI pisze:

czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

Nie, ze Ty ALGI. Sorry tak sie podpielo.

Data: 2009-10-20 21:36:39
Autor: ALGI
Dieter to po ile ten dolar?
Dnia Tue, 20 Oct 2009 07:14:16 +0200, JareC napisał(a):

czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

Nie, ze Ty ALGI. Sorry tak sie podpielo.

No właśnie tak czytam i się zastanawiam o co chodzi bo jedyne USD jakie
miałem to ostatnio w Chinach wymieniałem na RMB z jedynym słusznym panem na
bankotach ;-)

Na giełdzie też nie gram... tą grupę obserwuję raczej z ciekawości
(wydarzenia/analizy a zachowanie rynku - póki co wniosek jest że te
wszystkie niby wydarzenia, analizy czy to fundamentalne czy techniczne są
jak trukanie tukana w "Gringo wśród dzikich plemion" Cejrowskiego ;-)

Data: 2009-10-20 01:22:32
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Mozesz wstawic link do tego?

D.

Data: 2009-10-20 10:06:23
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:hbisbp$9q3$1news.onet.pl...
Mozesz wstawic link do tego?

D.
Do tego jeszcze schizofrenia..?

Data: 2009-10-20 21:37:28
Autor: ALGI
Dieter to po ile ten dolar?
Dnia Tue, 20 Oct 2009 10:06:23 +0200, Virck napisał(a):

Mozesz wstawic link do tego?

D.
Do tego jeszcze schizofrenia..?

Powtórzę - to nie był Dieter tylko ktoś inny.

Data: 2009-10-20 23:25:35
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Cos Ci sie popierdolilo Kolego Drogi z tym moim wejsciem w USD.

D.

Data: 2009-10-20 06:06:52
Autor: K
Dieter to po ile ten dolar?
stary <kabma@wp.pl> napisał(a):
Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

pozdrawiam stary
To nie Dieter tylko ja, zreszta moje kalkulacje "liczyly" na krotkotrwaly poziom w okolicach 3,50, no coz na razie porazka, ale ile moze sie umocnic PLN? Niewiele... nastapilo wybicie z konsolidacji dolem, najwyzej odpuszcze sobie PGE.

Virck podaj mi numer do cioci... pomarudzimy sobie wspolnie ;)

Data: 2009-10-20 01:38:03
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Ale ja umiem przyznawac sie do bledow. Ciekawe czy rownie skrupulatnie bedziesz podawal moje trafione prognozy.

Przypominam raz jeszcze Twoja prognoze dla WIG20 z 22.09.08:

"Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315.
Virck"

Dla przypomnienia: koniec listopada 2008 WIG20 = 1742 pkt, co daje pomylke 57% na indeksie, rekord. Pierdolnac sie w prognozie dla indeksu o 57% w skali dwoch miesiecy. Mialbys resztki honoru i schowalbys sie do nory po takiej wtopie, zamiast wypisywac jakies brednie na forum.

D.

Data: 2009-10-20 10:05:53
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:hbit8s$bar$1news.onet.pl...
[...]

Pisalem Ci juz kilka razy, ze ja sobie tak po prostu wypalilem z ta prognoza z sufitu tylko dlatego, ze ja tu jestem nikt. Rownie dobrze moglbym sobie strzelic to co Ty wielki goru formulowy i ta skutecznosc bylaby jak sie teraz okazuje podobna....Bo nie bylo dolka 6 stycznia 2009. Nie bylo gorki we wrzesniu. Dolar zamiast mocno rosnac to mocno spada a zapowiadana przez Ciebie tragedia, ze w Polsce najgorzej bedzie wlasnie jesienia tez zaczyna sie jawic jako kolejne wizje oblakanego astronauty.....Jednym slowem kto postawil na Twoja prognoze mitomanie to moze juz sobie szukac miejsca pod mostem.....

Ja na twoim miejscu po takich wpadkach zamknalbym juz paszcze i chociaz nie szczekal....Have a nice Day !

Data: 2009-10-20 18:19:54
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Pisalem Ci juz kilka razy, ze ja sobie tak po prostu wypalilem z ta prognoza z sufitu tylko dlatego, ze ja tu jestem nikt.

Odp.  Dobrze chociaz, ze jestes swiadom tego, ze jestes pionkiem. Tak po prostu to sobie palnij w leb zamiast pisac glupoty. 57% rozrzut pomiedzy Twoja prognoza, a WIG20 w 2 miesiace to mistrzostwo swiata. Pomysl powaznie nad zakonczeniem swojej kariery gieldowej na tym rachunku demo.

D.

Data: 2009-10-20 18:32:26
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:hbknvb$on3$1news.onet.pl...
> [...]

Odp.  Dobrze chociaz, ze jestes swiadom tego, ze jestes pionkiem. Tak po prostu to sobie palnij w leb zamiast pisac glupoty. 57% rozrzut pomiedzy Twoja prognoza, a WIG20 w 2 miesiace to mistrzostwo swiata. Pomysl powaznie nad zakonczeniem swojej kariery gieldowej na tym rachunku demo.

Zauwazylem, ze nie jak nie jestes w stanie przyznac sie do swojego bledu jaki popelniles kilka razy. Pultasz sie i kopiesz niczym kon a tymczasem ja nie zajmuje sie prognozami, kompletnie mnie to nie interesuje a ty masz jedyny argument i sie go czepiasz juz nawet klamiac.. Dieter zrobiles z geby dupe i chociaz ci z niej zieje nadal nie chcesz jej chociaz przeplukac aby ten smrod nie musieli wachac inni....Ja swojej kariery nie musze konczyc. Bo idzie mi swietnie....Moja stopa zwrotu tylko w tym roku wynosi srednio 120% na wielu papierach. A w demo to moze ty sobie pograj z kolegami spod budki z kebabem tam w Polsce.....Bo jezeli postawiles na swoje prognozy to akurat moze zostalo ci jak nie na kebaba to na hot doga.....-;)))))

Data: 2009-10-20 19:23:45
Autor: kigam
Dieter to po ile ten dolar?

> [...]

kebabem tam w Polsce.....Bo jezeli postawiles na swoje prognozy to akurat
moze zostalo ci jak nie na kebaba to na hot doga.....-;)))))

Kolego Virck ja tutaj nie chce bronić Dietera, bo on jak i jego prognozy to
mnie ani ziębią ani grzeją. Ale to co Ty wypisujesz to jest max przegięcie,
bo najpierw dajesz cynk cioci kloci o tym żeby kupiła dolara na podstawie
jakiejś magicznej prognozy (od niewiarygodnego wg. Ciebie gościa oraz
podważasz sam sens prognozowania itd.) a potem się dopierdalasz do pogodyna
o to, że prognoza była zjebana. Nie widzisz, że to Ty sie ośmieszasz a nie
Dieter. Trzeba było cioci złożyć portfelik i byłoby po problemie. Powiedz
jej jeszcze, że Ty w tym czasie zarobiłeś 120% to ci jeszcze wpierdol spuści
i słusznie.

Data: 2009-10-20 23:40:22
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Virck, ale ja przyznalem sie do bledu, tzn. dolek bessy WIG20 przesunal mi sie o miesiac i wypadl  w lutym. Po dolku przewidywalem wzrost do wrzesnia. Jesli chodzi o USDPLN - fakt przecenilem sile dolara i nie doszedl on do 6 PLN, a jedynie zrobil 96% up od dolka, ktory wyznaczylem z dokladnoscia do 2 dni (polowa lipca 2008). Wskaz mi anala, ktory podal tak jak ja w tamtym okresie wzrost USDPLN o 100 lub 200%, albo takiego, ktory zapowiadal 9 miesieczna hosse na GPW w czasie gdy media bombardowaly wszystkich kryzysem. Na pszyszlosc sobie i Tobie zycze chociaz takiej sprawdzalnosci prognoz.

Milego wieczoru,

D.

Data: 2009-10-20 07:28:01
Autor: Ireneusz Wik
Moja prognoza
USD do końca 2010 zejdzie w okolice 1USD=2,2PLN

pozdr
IWSP

Data: 2009-10-20 10:06:35
Autor: kc
Dieter to po ile ten dolar?
Virck <virck876@verizon.net> napisał(a):
[...]

Powiedz cioci niech się tak nie piekli, dopiero połowa października.

kc

Data: 2009-10-20 12:41:28
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

" kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbk23b$fdu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Juz ja uspokoilem aby nie patrzyla na notowania...Do materaca, zapomniec, wyjac za rok swietlny i liczyc 100% zysk....-:)

Data: 2009-10-20 10:47:16
Autor: kc
Dieter to po ile ten dolar?
Virck <virck876@verizon.net> napisał(a):
Do materaca, zapomniec, wyjac za rok swietlny i liczyc 100% zysk....-:)

Tak daleko ją wysyłasz? Może już nie wrócić. :)

kc

Data: 2009-10-20 13:05:50
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
[...]
Co się teraz pieklisz. Jak pisałem, że Dieter to manipulant, a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50 to wszyscy cicho siedzieli. Teraz to sobie możesz ponarzekać.:-)))

Data: 2009-10-20 17:05:21
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50

Możesz uzasadnić?

--
le

Data: 2009-10-20 17:18:07
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50 Możesz uzasadnić?

-- le
Ależ  proszę, choć już to robiłem: uda się/nie uda się, trafiona/nie trafiona, przebije x zniesienia fali/ nie przebije, przebije opór/nie przebije- przecież to jest jasne i oczywiste jak 2x2, a każdy kto twierdzi inaczej to naciągacz. --

Data: 2009-10-20 17:33:37
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
[...]

Będą padać jutro żaby z nieba / nie będą.
Wygram w totka / nie wygram.
Będzie CHF 31 grudnia po 4.9PLN / nie będzie.

Pisząc 50/50 ewidentnie sugerujesz, że prawdopodobieństwo zajścia zdarzeń jest równe (a nie, że musi zajść jedno z dwóch zdarzeń). I to jest przecież bzdura.

--
le

Data: 2009-10-20 17:57:29
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> [...]

Pisząc 50/50 ewidentnie sugerujesz, że prawdopodobieństwo zajścia zdarzeń jest równe (a nie, że musi zajść jedno z dwóch zdarzeń). I to jest przecież bzdura.

No i cóż z tego, że prawdopodobieństwo zajścia zdarzenia wynosi 10:1, jeżeli w momencie podjęcia decyzji uda się trafić w tą jedną szansę albo nie uda. Po za tym, jakie czynniki na giełdzie uprawdopodobniają jakieś zajścia w większym stopniu niż 50/50? Jedyne co jest pewne to że pójdzie do góry albo w dół, w bok nie biorę pod uwagę bo praktycznie taka opcja jest nie możliwa. Do końca świata na pewno nie pójdzie w bok. Wszelkie prawdopodobieństwa trafności oparte na AT są 50/50 i to nie są żaby spadające z nieba.

Data: 2009-10-20 18:21:32
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Komunisto, jak zwykle duzo piszesz i zero konkretow w postaci prognoz.

D.

Data: 2009-10-20 18:28:22
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
Komunisto, jak zwykle duzo piszesz i zero konkretow w postaci prognoz.

D.
Komunista0 jeżeli już. Prognozę wielce prawdopodobną już napisałem w innym wątku, a po za tym po co pisać prognozy 50/50?

Data: 2009-10-21 09:00:13
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
Komunista0 jeżeli już. Prognozę wielce prawdopodobną już napisałem w innym wątku, a po za tym po co pisać prognozy 50/50?

Podaj poziom i czas (na co chcesz - WIG, USDPLN, S&P..). Jeśli trafisz, to daję 5000PLN. Jeśli nie, biorę 500PLN. Skoro prognoza 50/50, to wartość oczekiwana EX = 2750, czyli gra jest sprawiedliwa dla grającego,   grzech nie zagrać. Możemy zrobić większą ilość prób, żeby Twoja średnia wygrana dążyła do EX.
Mi się nie opłaca, w końcu dopiero sprawdzalność < 10% dałaby wartość przeciętną  < 0..

--
le

Data: 2009-10-21 09:02:53
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> [...]

Mi się nie opłaca, w końcu dopiero sprawdzalność < 10% dałaby wartość przeciętną  < 0..

To ile kasy stawiasz i rozumiem, że przez notariusza?

Data: 2009-10-21 09:29:00
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
To ile kasy stawiasz i rozumiem, że przez notariusza?

Probabilistyka zacznie inaczej wtedy działać?

Napisz tutaj 10 prognoz w formacie: [symbol indeksu], [data] (> dzisiejsza), [poziom] (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku dla walut i części całkowitej dla indeksu).
Rach ciach i masz rozkład trafności. Wg. Ciebie dla X=1 <trafiono> f(x) będzie w okolicach 5.
Proste.

Tylko nie pisz teraz, że chciałeś podawać "prognozy" w stylu "jutro będzie wyżej/niżej niż dzisiaj", bo to inna bajka.

--
le

Data: 2009-10-21 09:38:44
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> [...]

Tylko nie pisz teraz, że chciałeś podawać "prognozy" w stylu "jutro będzie wyżej/niżej niż dzisiaj", bo to inna bajka.

Proponuje się zastanowić mad rachunkiem prawdopodobieństwa, to po pierwsze, a po drugie to z jakiej racji? Ty zadajesz mi kłam więc podaj 10000 prognoz z trafnością większą niż 50/50.

Data: 2009-10-21 10:02:27
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
Proponuje się zastanowić mad rachunkiem prawdopodobieństwa, to po pierwsze, a po drugie to z jakiej racji? Ty zadajesz mi kłam więc podaj 10000 prognoz z trafnością większą niż 50/50.

Po co? Oczywiste jest, że trafność jest mniejsza niż 50/50, to właśnie wbijam do łba.

Cytuję:
Jak pisałem, że Dieter to manipulant, a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50

I to jest bzdura.
EOT.

--
le

Data: 2009-10-20 15:51:46
Autor: kc
Dieter to po ile ten dolar?
Virck <virck876@verizon.net> napisał(a): Dzwoń do cioci, że wreszcie coś drgnęło. Ucieszy się kobieta kc

Data: 2009-10-20 18:34:17
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

" kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbkmai$79k$1inews.gazeta.pl...
Virck <virck876@verizon.net> napisał(a):

Dzwoń do cioci, że wreszcie coś drgnęło. Ucieszy się kobieta

kc

A juz wsadzila tam do materaca i kazalem jej nie patrzec czy spada czy rosnie.....
Ale wiecej prognoz Dietera to ja juz nikomu nie polece....-;)))) Same wtopy na tym w bierzacym roku...Baaaa i to jakie !!!!

Data: 2009-10-20 22:34:21
Autor: stary
Dieter to po ile ten dolar?

Użytkownik "Virck" <virck876@verizon.net> napisał w wiadomości news:0123a6fd$0$25887$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

A ja nie dokopie Dieterowi).Od poczatku wiedziałem że pisze prognozy po to zeby zostac guru.Niestety został na lodzie z tymi wrózbami

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-21 19:29:20
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Odnosze wrazenie, ze Ty w ogole nie czytasz tego co pisze. BTW Kup sobie jakis slownik ortograficzny.

D.

Data: 2009-10-21 19:40:08
Autor: Dars
Dieter to po ile ten dolar?
Odnosze wrazenie, ze Ty w ogole nie czytasz tego co pisze. BTW Kup sobie jakis slownik ortograficzny.

D.

Dziwie się Tobie i to bardzo..............
po kij się tłumaczysz leszczom......
jeśli Ty sie pomyliłes a oni myśleli inaczej to powinni byc zarobieni
ale widac oni tez sie pomylili.......

rób swoje........
rynek płaci.........

pzdr