Dieter to po ile ten dolar?

Data: 2009-10-19 22:41:57
Autor: stary
Dieter to po ile ten dolar?

Użytkownik "Virck" <virck876@verizon.net> napisał w wiadomości news:0122743e$0$1506$c3e8da3news.astraweb.com...
To na ile mial ten dolar Dieter do konca roku wzrosnac? Juz nie pamietam...Prognozowales 5zl czy 6zl...????
Bo powiedzialem cioci w Polsce. Kupila 126 K po 2,98zl we wrzesniu i mi tu placze do sluchawki...... Czy moze gwiazdy sie przestawily (tak jak z gielda) i juz nie bedzie tych rekordow do konca roku.....-;)

Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-19 22:50:00
Autor: ALGI
Dieter to po ile ten dolar?
Dnia Mon, 19 Oct 2009 22:41:57 +0200, stary napisał(a):

Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

Nie D. tylko ktoś inny.

Tak czy siak prognoza chybiona i to ostro. Nie wierzę żeby do grudnia USD
był w stanie skoczyć do 5-6 złotych...

Data: 2009-10-20 07:12:59
Autor: JareC
Dieter to po ile ten dolar?
ALGI pisze:
[...]

Czy po kazdej waszej porazce musicie wieszac psy na Dieterze? kolo bardzo trafnie (chyba z poltora roku temu) wytypowal bum na $ a wy sie czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

Data: 2009-10-20 07:14:16
Autor: JareC
Dieter to po ile ten dolar?
JareC pisze:
ALGI pisze:

czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

Nie, ze Ty ALGI. Sorry tak sie podpielo.

Data: 2009-10-20 21:36:39
Autor: ALGI
Dieter to po ile ten dolar?
Dnia Tue, 20 Oct 2009 07:14:16 +0200, JareC napisał(a):

czepiacie ze bylo 4 a nie 5 zl. Kurwa banda pedalow.

Nie, ze Ty ALGI. Sorry tak sie podpielo.

No właśnie tak czytam i się zastanawiam o co chodzi bo jedyne USD jakie
miałem to ostatnio w Chinach wymieniałem na RMB z jedynym słusznym panem na
bankotach ;-)

Na giełdzie też nie gram... tą grupę obserwuję raczej z ciekawości
(wydarzenia/analizy a zachowanie rynku - póki co wniosek jest że te
wszystkie niby wydarzenia, analizy czy to fundamentalne czy techniczne są
jak trukanie tukana w "Gringo wśród dzikich plemion" Cejrowskiego ;-)

Data: 2009-10-20 01:22:32
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Mozesz wstawic link do tego?

D.

Data: 2009-10-20 10:06:23
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:hbisbp$9q3$1news.onet.pl...
Mozesz wstawic link do tego?

D.
Do tego jeszcze schizofrenia..?

Data: 2009-10-20 21:37:28
Autor: ALGI
Dieter to po ile ten dolar?
Dnia Tue, 20 Oct 2009 10:06:23 +0200, Virck napisał(a):

Mozesz wstawic link do tego?

D.
Do tego jeszcze schizofrenia..?

Powtórzę - to nie był Dieter tylko ktoś inny.

Data: 2009-10-20 23:25:35
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Cos Ci sie popierdolilo Kolego Drogi z tym moim wejsciem w USD.

D.

Data: 2009-10-20 06:06:52
Autor: K
Dieter to po ile ten dolar?
stary <kabma@wp.pl> napisał(a):
Może sie mylę ale ostatnio czytałem tu na grupie ze Dieter wszedł w dolara.

pozdrawiam stary
To nie Dieter tylko ja, zreszta moje kalkulacje "liczyly" na krotkotrwaly poziom w okolicach 3,50, no coz na razie porazka, ale ile moze sie umocnic PLN? Niewiele... nastapilo wybicie z konsolidacji dolem, najwyzej odpuszcze sobie PGE.

Virck podaj mi numer do cioci... pomarudzimy sobie wspolnie ;)

--

Dieter to po ile ten dolar?