Dieter to po ile ten dolar?

Data: 2009-10-20 01:38:03
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Ale ja umiem przyznawac sie do bledow. Ciekawe czy rownie skrupulatnie bedziesz podawal moje trafione prognozy.

Przypominam raz jeszcze Twoja prognoze dla WIG20 z 22.09.08:

"Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315.
Virck"

Dla przypomnienia: koniec listopada 2008 WIG20 = 1742 pkt, co daje pomylke 57% na indeksie, rekord. Pierdolnac sie w prognozie dla indeksu o 57% w skali dwoch miesiecy. Mialbys resztki honoru i schowalbys sie do nory po takiej wtopie, zamiast wypisywac jakies brednie na forum.

D.

Data: 2009-10-20 10:05:53
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:hbit8s$bar$1news.onet.pl...
[...]

Pisalem Ci juz kilka razy, ze ja sobie tak po prostu wypalilem z ta prognoza z sufitu tylko dlatego, ze ja tu jestem nikt. Rownie dobrze moglbym sobie strzelic to co Ty wielki goru formulowy i ta skutecznosc bylaby jak sie teraz okazuje podobna....Bo nie bylo dolka 6 stycznia 2009. Nie bylo gorki we wrzesniu. Dolar zamiast mocno rosnac to mocno spada a zapowiadana przez Ciebie tragedia, ze w Polsce najgorzej bedzie wlasnie jesienia tez zaczyna sie jawic jako kolejne wizje oblakanego astronauty.....Jednym slowem kto postawil na Twoja prognoze mitomanie to moze juz sobie szukac miejsca pod mostem.....

Ja na twoim miejscu po takich wpadkach zamknalbym juz paszcze i chociaz nie szczekal....Have a nice Day !

Data: 2009-10-20 18:19:54
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Pisalem Ci juz kilka razy, ze ja sobie tak po prostu wypalilem z ta prognoza z sufitu tylko dlatego, ze ja tu jestem nikt.

Odp.  Dobrze chociaz, ze jestes swiadom tego, ze jestes pionkiem. Tak po prostu to sobie palnij w leb zamiast pisac glupoty. 57% rozrzut pomiedzy Twoja prognoza, a WIG20 w 2 miesiace to mistrzostwo swiata. Pomysl powaznie nad zakonczeniem swojej kariery gieldowej na tym rachunku demo.

D.

Data: 2009-10-20 18:32:26
Autor: Virck
Dieter to po ile ten dolar?

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:hbknvb$on3$1news.onet.pl...
> [...]

Odp.  Dobrze chociaz, ze jestes swiadom tego, ze jestes pionkiem. Tak po prostu to sobie palnij w leb zamiast pisac glupoty. 57% rozrzut pomiedzy Twoja prognoza, a WIG20 w 2 miesiace to mistrzostwo swiata. Pomysl powaznie nad zakonczeniem swojej kariery gieldowej na tym rachunku demo.

Zauwazylem, ze nie jak nie jestes w stanie przyznac sie do swojego bledu jaki popelniles kilka razy. Pultasz sie i kopiesz niczym kon a tymczasem ja nie zajmuje sie prognozami, kompletnie mnie to nie interesuje a ty masz jedyny argument i sie go czepiasz juz nawet klamiac.. Dieter zrobiles z geby dupe i chociaz ci z niej zieje nadal nie chcesz jej chociaz przeplukac aby ten smrod nie musieli wachac inni....Ja swojej kariery nie musze konczyc. Bo idzie mi swietnie....Moja stopa zwrotu tylko w tym roku wynosi srednio 120% na wielu papierach. A w demo to moze ty sobie pograj z kolegami spod budki z kebabem tam w Polsce.....Bo jezeli postawiles na swoje prognozy to akurat moze zostalo ci jak nie na kebaba to na hot doga.....-;)))))

Data: 2009-10-20 19:23:45
Autor: kigam
Dieter to po ile ten dolar?

Użytkownik "Virck" <virck876@verizon.net> napisał w wiadomości

> [...]

kebabem tam w Polsce.....Bo jezeli postawiles na swoje prognozy to akurat
moze zostalo ci jak nie na kebaba to na hot doga.....-;)))))

Kolego Virck ja tutaj nie chce bronić Dietera, bo on jak i jego prognozy to
mnie ani ziębią ani grzeją. Ale to co Ty wypisujesz to jest max przegięcie,
bo najpierw dajesz cynk cioci kloci o tym żeby kupiła dolara na podstawie
jakiejś magicznej prognozy (od niewiarygodnego wg. Ciebie gościa oraz
podważasz sam sens prognozowania itd.) a potem się dopierdalasz do pogodyna
o to, że prognoza była zjebana. Nie widzisz, że to Ty sie ośmieszasz a nie
Dieter. Trzeba było cioci złożyć portfelik i byłoby po problemie. Powiedz
jej jeszcze, że Ty w tym czasie zarobiłeś 120% to ci jeszcze wpierdol spuści
i słusznie.

Data: 2009-10-20 23:40:22
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Virck, ale ja przyznalem sie do bledu, tzn. dolek bessy WIG20 przesunal mi sie o miesiac i wypadl  w lutym. Po dolku przewidywalem wzrost do wrzesnia. Jesli chodzi o USDPLN - fakt przecenilem sile dolara i nie doszedl on do 6 PLN, a jedynie zrobil 96% up od dolka, ktory wyznaczylem z dokladnoscia do 2 dni (polowa lipca 2008). Wskaz mi anala, ktory podal tak jak ja w tamtym okresie wzrost USDPLN o 100 lub 200%, albo takiego, ktory zapowiadal 9 miesieczna hosse na GPW w czasie gdy media bombardowaly wszystkich kryzysem. Na pszyszlosc sobie i Tobie zycze chociaz takiej sprawdzalnosci prognoz.

Milego wieczoru,

D.

Dieter to po ile ten dolar?