Dieter to po ile ten dolar?

Data: 2009-10-20 13:05:50
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
To na ile mial ten dolar Dieter do konca roku wzrosnac? Juz nie pamietam...Prognozowales 5zl czy 6zl...????
Bo powiedzialem cioci w Polsce. Kupila 126 K po 2,98zl we wrzesniu i mi tu placze do sluchawki...... Czy moze gwiazdy sie przestawily (tak jak z gielda) i juz nie bedzie tych rekordow do konca roku.....-;)
Co się teraz pieklisz. Jak pisałem, że Dieter to manipulant, a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50 to wszyscy cicho siedzieli. Teraz to sobie możesz ponarzekać.:-)))

Data: 2009-10-20 17:05:21
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50

Możesz uzasadnić?

--
le

Data: 2009-10-20 17:18:07
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50 Możesz uzasadnić?

-- le
Ależ  proszę, choć już to robiłem: uda się/nie uda się, trafiona/nie trafiona, przebije x zniesienia fali/ nie przebije, przebije opór/nie przebije- przecież to jest jasne i oczywiste jak 2x2, a każdy kto twierdzi inaczej to naciągacz. --

Data: 2009-10-20 17:33:37
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
[...]

Będą padać jutro żaby z nieba / nie będą.
Wygram w totka / nie wygram.
Będzie CHF 31 grudnia po 4.9PLN / nie będzie.

Pisząc 50/50 ewidentnie sugerujesz, że prawdopodobieństwo zajścia zdarzeń jest równe (a nie, że musi zajść jedno z dwóch zdarzeń). I to jest przecież bzdura.

--
le

Data: 2009-10-20 17:57:29
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> [...]

Pisząc 50/50 ewidentnie sugerujesz, że prawdopodobieństwo zajścia zdarzeń jest równe (a nie, że musi zajść jedno z dwóch zdarzeń). I to jest przecież bzdura.

No i cóż z tego, że prawdopodobieństwo zajścia zdarzenia wynosi 10:1, jeżeli w momencie podjęcia decyzji uda się trafić w tą jedną szansę albo nie uda. Po za tym, jakie czynniki na giełdzie uprawdopodobniają jakieś zajścia w większym stopniu niż 50/50? Jedyne co jest pewne to że pójdzie do góry albo w dół, w bok nie biorę pod uwagę bo praktycznie taka opcja jest nie możliwa. Do końca świata na pewno nie pójdzie w bok. Wszelkie prawdopodobieństwa trafności oparte na AT są 50/50 i to nie są żaby spadające z nieba.

Data: 2009-10-20 18:21:32
Autor: Dieter
Dieter to po ile ten dolar?
Komunisto, jak zwykle duzo piszesz i zero konkretow w postaci prognoz.

D.

Data: 2009-10-20 18:28:22
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
Komunisto, jak zwykle duzo piszesz i zero konkretow w postaci prognoz.

D.
Komunista0 jeżeli już. Prognozę wielce prawdopodobną już napisałem w innym wątku, a po za tym po co pisać prognozy 50/50?

Data: 2009-10-21 09:00:13
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
Komunista0 jeżeli już. Prognozę wielce prawdopodobną już napisałem w innym wątku, a po za tym po co pisać prognozy 50/50?

Podaj poziom i czas (na co chcesz - WIG, USDPLN, S&P..). Jeśli trafisz, to daję 5000PLN. Jeśli nie, biorę 500PLN. Skoro prognoza 50/50, to wartość oczekiwana EX = 2750, czyli gra jest sprawiedliwa dla grającego,   grzech nie zagrać. Możemy zrobić większą ilość prób, żeby Twoja średnia wygrana dążyła do EX.
Mi się nie opłaca, w końcu dopiero sprawdzalność < 10% dałaby wartość przeciętną  < 0..

--
le

Data: 2009-10-21 09:02:53
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> [...]

Mi się nie opłaca, w końcu dopiero sprawdzalność < 10% dałaby wartość przeciętną  < 0..

To ile kasy stawiasz i rozumiem, że przez notariusza?

Data: 2009-10-21 09:29:00
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
To ile kasy stawiasz i rozumiem, że przez notariusza?

Probabilistyka zacznie inaczej wtedy działać?

Napisz tutaj 10 prognoz w formacie: [symbol indeksu], [data] (> dzisiejsza), [poziom] (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku dla walut i części całkowitej dla indeksu).
Rach ciach i masz rozkład trafności. Wg. Ciebie dla X=1 <trafiono> f(x) będzie w okolicach 5.
Proste.

Tylko nie pisz teraz, że chciałeś podawać "prognozy" w stylu "jutro będzie wyżej/niżej niż dzisiaj", bo to inna bajka.

--
le

Data: 2009-10-21 09:38:44
Autor: komunista0
Dieter to po ile ten dolar?
> [...]

Tylko nie pisz teraz, że chciałeś podawać "prognozy" w stylu "jutro będzie wyżej/niżej niż dzisiaj", bo to inna bajka.

Proponuje się zastanowić mad rachunkiem prawdopodobieństwa, to po pierwsze, a po drugie to z jakiej racji? Ty zadajesz mi kłam więc podaj 10000 prognoz z trafnością większą niż 50/50.

Data: 2009-10-21 10:02:27
Autor: Ingarden
Dieter to po ile ten dolar?
Proponuje się zastanowić mad rachunkiem prawdopodobieństwa, to po pierwsze, a po drugie to z jakiej racji? Ty zadajesz mi kłam więc podaj 10000 prognoz z trafnością większą niż 50/50.

Po co? Oczywiste jest, że trafność jest mniejsza niż 50/50, to właśnie wbijam do łba.

Cytuję:
Jak pisałem, że Dieter to manipulant, a prognoza każdego sprawdzać się musi 50/50

I to jest bzdura.
EOT.

--
le