Dieter, wyluzuj trochę...

Data: 2009-10-11 15:23:44
Autor: viper
Dieter, wyluzuj trochę...
Dieter, jesteś niemożliwy... Balcerowicz jest kretynem, Rudy jest idiotą, a wszyscy inni są debilami... tylko ty jesteś najmądrzejszy... otóż zapewniam cię, że Donek nie jest idiotą... to najcwańszy rozgrywający jaki był polityce od lat... prezio Jarosław też publicznie nazywał go głupkiem dopóki ten go nie rozwalcował w debacie... zobaczymy jak to się skończy, ja nie mam złudzeń... jak na razie popatrz, Rudy zdetonował bomby które miały byc odpalone w czasie wyborów... przypomniał ludziom prawdziwą twarz pisu, teraz w pisowskiej TVP co chwila pojawia się twarz napuszonego prezia, co bardzo dobrze działa na elektorat he he... myślę że Tusk na tej zadymie wygra, chociaż w sumie wali mnie to szczerze... a na pohybel im wszystkim... ale nie nazywaj go idiotą bo znowu będzie ci łyso że taki idiota cię wydymał...

Data: 2009-10-11 15:28:00
Autor: Dieter
Dieter, wyluzuj trochę...
Fakt, ktos kto zrobil i robi w konia miliony ludzi nie moze byc przyglupem. Po prostu nie kupuje jak inni jego kitow, tanich socjotechnicznych chwytow oraz prowadzonej przez niego polityki milosci.

D.

Data: 2009-10-11 15:43:23
Autor: viper
Dieter, wyluzuj trochę...
[...]

polityka to niebywale obrzydliwe zajęcie... ci którzy się w tym babrzą zawsze mówią że to dla dobra innych i że chcą naprawiac świat, ale chyba nikt w to tak naprawdę nie wierzy... zdania pracując dla innych pracuję dla siebie i pracując dla siebie pracuję dla innych brzmia bardzo podobnie, ale znaczą zupełnie co innego... --

Dieter, wyluzuj trochę...