Dieter, zyjesz ?

Data: 2010-04-25 10:15:45
Autor: Zbyszek
Dieter, zyjesz ?
brakuje mi Twojego głosu na grupie. I prognoz.
I dyskusji, choćby ostrych, ale i tak lepszych niż polityczne bagno z  ostatnich tygodni.

pozdrawiam, Z.

Data: 2010-04-25 19:42:42
Autor: Dieter
Dieter, zyjesz ?
Zyje, zyje. Z uwaga czytam kazdy post.

D.

Data: 2010-04-26 08:00:22
Autor: fatso
Dieter, zyjesz ?
Dieter wrote:
[...]

Skoro zyjesz i uwaznie czytasz to mi odpowiedz, jaka jest roznica miedzy "normalnym" zamachem stanu
a skrytobojczym mordem, z jakim ewentualnie mamy do czynienia tutaj?

Osobiscie jestem artysta a nie co jedynie zydo-rwaczem szmalu na gieldzie. Duch przemawia do mnie bardziej niz
brzek szekeli. Otoz, zauwazylem, ze podarowany Francji przez Rosje piekny rzezbiony monument poswiecony
pamieci francuskiego pisarza Honore Balzac, znalazl miejsce nieomal przed moim tam palazzo.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cap_d'Agde_-_Statue_Tsereteli01.jpg

Ale tez  nie omieszkalem zauwazyc, ze cwany ten Gruzin wyrzezbil ten wlasnie pomnik jedrnosci Narodu Rosyjskiego,,
pomnik faceta w stroju judoki o znanej nam wszystkim twarzy:
http://zhurnal.lib.ru/img/s/sudenko_n_n/zurab-1/putin69tsereteli.jpg

Przypomne teraz wszystkim wam Swinskim Ryjom(albo raczej was poucze bo nie podejrzewam byscie o tym wiedzieli):
Jeden z najwiekszych filmow swiata to Iwan Grozny Eisensteina.  Rezyser oddaje w nim hold Stalinowi porownujac go
do slynnego ludojeda z przeszlosci.  Jest w filmie pamietna scena, gdzie Iwan mowi: tsar' katoryj nie ubiwajet- eto nie tsar'

Tlumaczyc chyba nie musze. Putin "ubivajet" OK- londynska jego ofiara Litwinienko najlepszym tu dowodem.
Mam teraz pytanie- czy Tsar' nie skorzystal ze swej prerogatywy zabijania ostatnio kosztem Polakow?

fatso

Data: 2010-04-25 19:46:18
Autor: Dieter
Dieter, zyjesz ?
Wg mnie to nie katastrofa, a normalny zamach ale to slowo tabu w bandzie Rudego, bo jeszcze Putin by sie obrazil.

Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie bylo.

D.

Użytkownik "maniana" <guerra@civil.es> napisał w wiadomości news:hr17el$1hj$1news.onet.pl...
[...]

c.huj z giełdą!

kacap wspólnie ze swoim ryżym pachołkiem zamordowali polskiego prezydenta i znaczącą część klasy politycznej - swoich politycznych przeciwników.
Nikogo nie aresztowano, pytań bez odpowiedzi i niejasności jest coraz wiecej, nikt na nie nie odpowiada, nie ma nawet powołanej niezależnej komisji śledczej patrzącej obu wspólnikom na ręce. W parchato-ubeckich mediach zaczął się bezpardonowy atak tym razem na Jarosława Kaczyńskiego - bo przeżył, a miał nie żyć.

giełda idzie w odstawkę, teraz trzeba bronić Polski, bo mordercy sięgają po pełnię władzy - za plecami Narodu - i zaczynają się bratać z kacapem nad niepochowanymi jeszcze ciałami swoich ofiar.

Kto widział ich stojących w rządzku w czarnych garniturach i te ich twarze, wie o czym piszę.

mam tylko nadzieję, że za jakiś czas będą tak stali przed plutonem egzekucyjnym.

Data: 2010-04-25 20:19:39
Autor: Adam Sito
Dieter, zyjesz ?
Wg mnie to nie katastrofa, a normalny zamach ale to slowo tabu w bandzie Rudego, bo jeszcze Putin by sie obrazil.

Nie można zatem nie postawić Tobie pytania co myślisz o związanej z tym magii dat i porównań czasu trwania II i III RP, wynoszących 7616 dni?
Przypadek, czy jednak niekoniecznie?

--
AS

Data: 2010-04-25 20:34:08
Autor: Virck
Dieter, zyjesz ?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hr1v5a$38j$1news.onet.pl...
[...]

O prosze straty w 2009 roku zrobily niezle spustoszenie w glowie....Zamach....Ryskie mgle rozpuscili.....-;)))
Wzrost do lata? No to trza sie zwijac juz, juz....

Data: 2010-04-25 20:43:19
Autor: t.w. _edzio_
Dieter, zyjesz ?

O prosze straty w 2009 roku zrobily niezle spustoszenie w glowie....Zamach....Ryskie mgle rozpuscili.....-;)))
Wzrost do lata? No to trza sie zwijac juz, juz....

zamiast szydzic, zapytaj o fakty lub argumenty jakie wg. przedmowcy przemawiaja
za jego teza
starajmy sie prowadzic dyskusje z zachowaniem stylu i standardow

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
pozdrawiam,

Data: 2010-04-25 20:53:11
Autor: Zbyszek
Dieter, zyjesz ?
Dnia 25-04-2010 o 19:46:18 Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):

Wg mnie to nie katastrofa, a normalny zamach ale to slowo tabu w bandzie
Rudego, bo jeszcze Putin by sie obrazil.

zostało dużo znakow zapytania. Dużo też trzeba zmian w procedurach  bezpieczenstwa,
zarowno podrozy jak i wyjasninia skutkow. Uzalezniac sie od czolowego  antagonisty politycznego,
aby odczytac czarne (pomaranczowe) skrzynki ? toz to nie do pomyslenia.

Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze  nie
bylo.

poprzednio wspomniales o jesieni, a pozostale prognozy spelnily sie z  opoznieniem.
Hossa smieciowa tez potrzebuje czasu.

Zastanawiam sie co dalej sie stanie z bankrutujacymi krajami. Czy ulegną  presji ,
wywołując hiperinflacje, czy zacisna pasa miazdzac gospodarke, czy tez  wymysla inny skok na kase.
Kazda ewentualnosc to duze ryzyko dla inwestorow. Ale i szansa.

Dzieki za głos, już myślałem że odpuściłes.

Z.

Data: 2010-04-25 21:50:35
Autor: skippy
Dieter, zyjesz ?

Użytkownik "Zbyszek

[...]

coś nieźle pomieszałeś, stary
:)))))))))

Data: 2010-04-25 22:08:51
Autor: skippy
Dieter, zyjesz ?

no to proponuję grubą kreskę i do notesu data:

2010-12-02

wg mnie mina, aczkolwiek wiadomo... [OCENZUROWANO, PARAGRAF I TO NIE JEST PODSTAWĄ DECYZJI INWESTYCYJNYCH TYLK MÓJ STRZAŁ W KOSMOS Z WIATRÓWKI]

max chyba już był, ale do końca maja nadal nie wykluczam

Data: 2010-04-26 20:16:16
Autor: Zbyszek
Dieter, zyjesz ?
Dnia 25-04-2010 o 23:08:51 skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

ok, zapamietam,
sam uwazam jednak że do maksow nam daleko, sądzac po kilku spolkach z w20.
trudno mi podac timing, ale jesli ma dojsc do wystrzalu smieci, to licze  choc 6mcy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-04-26 20:42:26
Autor: skippy
Dieter, zyjesz ?

Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vbr7pedyokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

imo dopiero koniec fali (1)
co to oznacza, wiadomo

Data: 2010-04-27 08:54:04
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Dawno nie pisałeś na grupie ale widzę, że wszystko po staremu.
Zamiast wiedzy i faktów znowu podejrzenia, domysły i farmazony czyli stara
śpiewka.
Spiskowa teoria dziejów, zamachy itp.
Banda Rudego to jacyś chuligani z Twojej dzielnicy?

p.s. A przed hossą śmieciową chyba będzie wreszcie jakaś większa korekta.

Data: 2010-04-27 10:00:58
Autor: fatso
Dieter, zyjesz ?
  XXL wrote:
Dawno nie pisałeś na grupie ale widzę, że wszystko po staremu.
Zamiast wiedzy i faktów znowu podejrzenia, domysły i farmazony czyli stara
śpiewka.
Spiskowa teoria dziejĂłw, zamachy itp.
Banda Rudego to jacyś chuligani z Twojej dzielnicy?

p.s. A przed hossą śmieciową chyba będzie wreszcie jakaś większa korekta.

przepraszam ze znowu sie wtrace ale wlasnie przeczytalem ponizsze i to jest straszne.
Szczegolnie porownanie sytuacji w Polsce dwa tygodnie temu do selekcji na rampie.

http://niepoprawni.pl/blog/152/ostatni-mecz-donalda-tuska

Data: 2010-04-27 19:50:47
Autor: radekp@konto.pl
Dieter, zyjesz ?
Tue, 27 Apr 2010 19:09:03 +0200, w <hr766b$dgj$1@news.onet.pl>, "maniana"
<guerra@civil.es> napisał(-a):

Dziękuję za link.
Świetny tekst. Straszne i prawdziwe. Choć ja bym z tego ryżego chłystka nie robił ofiary Putina. tusk, to nie tylko pachołek Putina, tusk to jego wspólnik pełną gębą i ma te swoje dwie lewe ręce umazane krwią ofiar smoleńskiej tragedii po pachy. TO ON DOKONAŁ SELEKCJI NA RAMPIE. To ABW (tusk) sporządziło listę pasażerów TU-154, Prezydent nie miał nic do powiedzenia, tak jak nie miał nic do powiedzenia w sprawie obchodów w Katyniu 3 dni wcześniej, zabranego mu samolotu do Brukseli, czy lądowania w Tbilisi.

Wymyśl coś nowego, bo trafisz do KF :P.

Data: 2010-04-27 19:43:16
Autor: Zbyszek
Dieter, zyjesz ?
Dnia 27-04-2010 o 11:54:04  XXL <duzy_slawek@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

Dawno nie pisałeś na grupie ale widzę, że wszystko po staremu.
Zamiast wiedzy i faktów znowu podejrzenia, domysły i farmazony czyli

  'faktami' juz nieraz manipulowano.
Wole regułe 'follow the money'

Co i Tobie polecam zamiast trzymania sie farmazonów Dembowskiego, którego  namietnie lansujesz.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-04 14:42:35
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie bylo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nadal podtrzymujesz swoją prognozę o wzroście WIG do lata ???

Data: 2010-05-04 17:21:59
Autor: komunista0
Dieter, zyjesz ?
[...]

Będzie spora korekta, ale hossa po niej zadziwi nie jednego, Dietera też i dopiero bessa do bólu.

Data: 2010-05-05 13:26:09
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie bylo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No właśnie widzimy te wzrosty WIG  :-)
Astrologia finansowa nie przewidziała problemu zadłużenia Grecji, Hiszpanii,
Portugalii i wpływu tego zadłużenia na giełdy.
Sam widzisz, że bujanie w obłokach a świat realnej makroekonomii to dwie różne
sprawy.

Data: 2010-05-05 15:58:10
Autor: Virck
Dieter, zyjesz ?
  XXL wrote:
[...]

  A daj spokoj...Dieter sie skompromitowal juz tutaj 9 razy....Skonczony wizjoner...-;)

Data: 2010-05-07 12:04:53
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Virck <virck_polo@verizon.net> napisał(a): A daj spokoj...Dieter sie skompromitowal juz tutaj 9 razy....Skonczony wizjoner...-;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak, to prawda. Dieter skompromitował się tutaj wiele razy ale nie chodzi o
jego nietrafione prognozy dotyczące GPW.
Jeśli chodzi o prognozy to miał sporo bardzo trafnych "strzałów" i to mu
trzeba przyznać.
Dieter ośmieszył się czym innym. Kilka trafionych prognoz giełdowych z
przeszłości spowodowało, że tak obrósł w piórka, że sam nie mając większego
pojęcia o ekonomii i realnej polityce zaczął niezwykle krytycznie oceniać
ludzi przy których jest zwykłym cieniasem.
Amatorami i dyletantami nazwał kilka osób publicznych, którzy zrobili wiele
dobrego dla Polski w ostatnich 20 latach m.in. L.Balcerowicza, W.Rozłuckiego,
T.Mazowieckiego czy L.Wałęsę.

Miał zresztą grono zwolenników, podobnych jak on dyletantów...

Data: 2010-05-07 14:16:32
Autor: kroovka
Dieter, zyjesz ?
zaskocze was tematem

1) zaskoczenie pelne bo postaran sie nagonic na ...spolke Centrozap....

wiem ze to nie to forum ale lubie te fale
od 48 groszy do 55 groszy i =============================================
zapraszam przed wyrokiem sadowym w najblizszym czasie do zabawy....

kroovka

2) druga zabawa to kto pierwszy poda kiedy bedziwe cena na Eko Exporcie
7 zlotych a kiedy 5 zlotych i ktora cena bedzie pierwsza???

smieszne- NIE

kroovka

Data: 2010-05-20 12:18:58
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
[...]

Czy weryfikujesz swoją powyższą prognozę czy zakładasz silniejsze odbicie i
powrót wzrostów?

--

Dieter, zyjesz ?