Dieter, zyjesz ?

Data: 2010-04-25 19:46:18
Autor: Dieter
Dieter, zyjesz ?
Wg mnie to nie katastrofa, a normalny zamach ale to slowo tabu w bandzie Rudego, bo jeszcze Putin by sie obrazil.

Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie bylo.

D.

Użytkownik "maniana" <guerra@civil.es> napisał w wiadomości news:hr17el$1hj$1news.onet.pl...
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vbpk8jxeokz3rlzbyszek-pc.zn...
brakuje mi Twojego głosu na grupie. I prognoz.
I dyskusji, choćby ostrych, ale i tak lepszych niż polityczne bagno z ostatnich tygodni.

c.huj z giełdą!

kacap wspólnie ze swoim ryżym pachołkiem zamordowali polskiego prezydenta i znaczącą część klasy politycznej - swoich politycznych przeciwników.
Nikogo nie aresztowano, pytań bez odpowiedzi i niejasności jest coraz wiecej, nikt na nie nie odpowiada, nie ma nawet powołanej niezależnej komisji śledczej patrzącej obu wspólnikom na ręce. W parchato-ubeckich mediach zaczął się bezpardonowy atak tym razem na Jarosława Kaczyńskiego - bo przeżył, a miał nie żyć.

giełda idzie w odstawkę, teraz trzeba bronić Polski, bo mordercy sięgają po pełnię władzy - za plecami Narodu - i zaczynają się bratać z kacapem nad niepochowanymi jeszcze ciałami swoich ofiar.

Kto widział ich stojących w rządzku w czarnych garniturach i te ich twarze, wie o czym piszę.

mam tylko nadzieję, że za jakiś czas będą tak stali przed plutonem egzekucyjnym.

Data: 2010-04-25 20:19:39
Autor: Adam Sito
Dieter, zyjesz ?
Wg mnie to nie katastrofa, a normalny zamach ale to slowo tabu w bandzie Rudego, bo jeszcze Putin by sie obrazil.

Nie można zatem nie postawić Tobie pytania co myślisz o związanej z tym magii dat i porównań czasu trwania II i III RP, wynoszących 7616 dni?
Przypadek, czy jednak niekoniecznie?

--
AS

Data: 2010-04-25 20:34:08
Autor: Virck
Dieter, zyjesz ?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hr1v5a$38j$1news.onet.pl...
[...]

O prosze straty w 2009 roku zrobily niezle spustoszenie w glowie....Zamach....Ryskie mgle rozpuscili.....-;)))
Wzrost do lata? No to trza sie zwijac juz, juz....

Data: 2010-04-25 20:43:19
Autor: t.w. _edzio_
Dieter, zyjesz ?

O prosze straty w 2009 roku zrobily niezle spustoszenie w glowie....Zamach....Ryskie mgle rozpuscili.....-;)))
Wzrost do lata? No to trza sie zwijac juz, juz....

zamiast szydzic, zapytaj o fakty lub argumenty jakie wg. przedmowcy przemawiaja
za jego teza
starajmy sie prowadzic dyskusje z zachowaniem stylu i standardow

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
pozdrawiam,

Data: 2010-04-25 20:53:11
Autor: Zbyszek
Dieter, zyjesz ?
Dnia 25-04-2010 o 19:46:18 Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):

Wg mnie to nie katastrofa, a normalny zamach ale to slowo tabu w bandzie
Rudego, bo jeszcze Putin by sie obrazil.

zostało dużo znakow zapytania. Dużo też trzeba zmian w procedurach  bezpieczenstwa,
zarowno podrozy jak i wyjasninia skutkow. Uzalezniac sie od czolowego  antagonisty politycznego,
aby odczytac czarne (pomaranczowe) skrzynki ? toz to nie do pomyslenia.

Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze  nie
bylo.

poprzednio wspomniales o jesieni, a pozostale prognozy spelnily sie z  opoznieniem.
Hossa smieciowa tez potrzebuje czasu.

Zastanawiam sie co dalej sie stanie z bankrutujacymi krajami. Czy ulegną  presji ,
wywołując hiperinflacje, czy zacisna pasa miazdzac gospodarke, czy tez  wymysla inny skok na kase.
Kazda ewentualnosc to duze ryzyko dla inwestorow. Ale i szansa.

Dzieki za głos, już myślałem że odpuściłes.

Z.

Data: 2010-04-25 21:50:35
Autor: skippy
Dieter, zyjesz ?

Użytkownik "Zbyszek

[...]

coś nieźle pomieszałeś, stary
:)))))))))

Data: 2010-04-25 22:08:51
Autor: skippy
Dieter, zyjesz ?

no to proponuję grubą kreskę i do notesu data:

2010-12-02

wg mnie mina, aczkolwiek wiadomo... [OCENZUROWANO, PARAGRAF I TO NIE JEST PODSTAWĄ DECYZJI INWESTYCYJNYCH TYLK MÓJ STRZAŁ W KOSMOS Z WIATRÓWKI]

max chyba już był, ale do końca maja nadal nie wykluczam

Data: 2010-04-26 20:16:16
Autor: Zbyszek
Dieter, zyjesz ?
Dnia 25-04-2010 o 23:08:51 skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

ok, zapamietam,
sam uwazam jednak że do maksow nam daleko, sądzac po kilku spolkach z w20.
trudno mi podac timing, ale jesli ma dojsc do wystrzalu smieci, to licze  choc 6mcy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-04-26 20:42:26
Autor: skippy
Dieter, zyjesz ?

Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vbr7pedyokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

imo dopiero koniec fali (1)
co to oznacza, wiadomo

Data: 2010-04-27 08:54:04
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Dawno nie pisałeś na grupie ale widzę, że wszystko po staremu.
Zamiast wiedzy i faktów znowu podejrzenia, domysły i farmazony czyli stara
śpiewka.
Spiskowa teoria dziejów, zamachy itp.
Banda Rudego to jacyś chuligani z Twojej dzielnicy?

p.s. A przed hossą śmieciową chyba będzie wreszcie jakaś większa korekta.

Data: 2010-04-27 10:00:58
Autor: fatso
Dieter, zyjesz ?
  XXL wrote:
Dawno nie pisałeś na grupie ale widzę, że wszystko po staremu.
Zamiast wiedzy i faktów znowu podejrzenia, domysły i farmazony czyli stara
śpiewka.
Spiskowa teoria dziejĂłw, zamachy itp.
Banda Rudego to jacyś chuligani z Twojej dzielnicy?

p.s. A przed hossą śmieciową chyba będzie wreszcie jakaś większa korekta.

przepraszam ze znowu sie wtrace ale wlasnie przeczytalem ponizsze i to jest straszne.
Szczegolnie porownanie sytuacji w Polsce dwa tygodnie temu do selekcji na rampie.

http://niepoprawni.pl/blog/152/ostatni-mecz-donalda-tuska

Data: 2010-04-27 19:50:47
Autor: radekp@konto.pl
Dieter, zyjesz ?
Tue, 27 Apr 2010 19:09:03 +0200, w <hr766b$dgj$1@news.onet.pl>, "maniana"
<guerra@civil.es> napisał(-a):

Dziękuję za link.
Świetny tekst. Straszne i prawdziwe. Choć ja bym z tego ryżego chłystka nie robił ofiary Putina. tusk, to nie tylko pachołek Putina, tusk to jego wspólnik pełną gębą i ma te swoje dwie lewe ręce umazane krwią ofiar smoleńskiej tragedii po pachy. TO ON DOKONAŁ SELEKCJI NA RAMPIE. To ABW (tusk) sporządziło listę pasażerów TU-154, Prezydent nie miał nic do powiedzenia, tak jak nie miał nic do powiedzenia w sprawie obchodów w Katyniu 3 dni wcześniej, zabranego mu samolotu do Brukseli, czy lądowania w Tbilisi.

Wymyśl coś nowego, bo trafisz do KF :P.

Data: 2010-04-27 19:43:16
Autor: Zbyszek
Dieter, zyjesz ?
Dnia 27-04-2010 o 11:54:04  XXL <duzy_slawek@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

Dawno nie pisałeś na grupie ale widzę, że wszystko po staremu.
Zamiast wiedzy i faktów znowu podejrzenia, domysły i farmazony czyli

  'faktami' juz nieraz manipulowano.
Wole regułe 'follow the money'

Co i Tobie polecam zamiast trzymania sie farmazonów Dembowskiego, którego  namietnie lansujesz.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-05-04 14:42:35
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie bylo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nadal podtrzymujesz swoją prognozę o wzroście WIG do lata ???

Data: 2010-05-04 17:21:59
Autor: komunista0
Dieter, zyjesz ?
[...]

Będzie spora korekta, ale hossa po niej zadziwi nie jednego, Dietera też i dopiero bessa do bólu.

Data: 2010-05-05 13:26:09
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Jesli chodzi o WIG to wg mnie wzrost do lata. Hossy smieciowej jeszcze nie bylo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No właśnie widzimy te wzrosty WIG  :-)
Astrologia finansowa nie przewidziała problemu zadłużenia Grecji, Hiszpanii,
Portugalii i wpływu tego zadłużenia na giełdy.
Sam widzisz, że bujanie w obłokach a świat realnej makroekonomii to dwie różne
sprawy.

Data: 2010-05-05 15:58:10
Autor: Virck
Dieter, zyjesz ?
  XXL wrote:
[...]

  A daj spokoj...Dieter sie skompromitowal juz tutaj 9 razy....Skonczony wizjoner...-;)

Data: 2010-05-07 12:04:53
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
Virck <virck_polo@verizon.net> napisał(a): A daj spokoj...Dieter sie skompromitowal juz tutaj 9 razy....Skonczony wizjoner...-;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak, to prawda. Dieter skompromitował się tutaj wiele razy ale nie chodzi o
jego nietrafione prognozy dotyczące GPW.
Jeśli chodzi o prognozy to miał sporo bardzo trafnych "strzałów" i to mu
trzeba przyznać.
Dieter ośmieszył się czym innym. Kilka trafionych prognoz giełdowych z
przeszłości spowodowało, że tak obrósł w piórka, że sam nie mając większego
pojęcia o ekonomii i realnej polityce zaczął niezwykle krytycznie oceniać
ludzi przy których jest zwykłym cieniasem.
Amatorami i dyletantami nazwał kilka osób publicznych, którzy zrobili wiele
dobrego dla Polski w ostatnich 20 latach m.in. L.Balcerowicza, W.Rozłuckiego,
T.Mazowieckiego czy L.Wałęsę.

Miał zresztą grono zwolenników, podobnych jak on dyletantów...

Data: 2010-05-07 14:16:32
Autor: kroovka
Dieter, zyjesz ?
zaskocze was tematem

1) zaskoczenie pelne bo postaran sie nagonic na ...spolke Centrozap....

wiem ze to nie to forum ale lubie te fale
od 48 groszy do 55 groszy i =============================================
zapraszam przed wyrokiem sadowym w najblizszym czasie do zabawy....

kroovka

2) druga zabawa to kto pierwszy poda kiedy bedziwe cena na Eko Exporcie
7 zlotych a kiedy 5 zlotych i ktora cena bedzie pierwsza???

smieszne- NIE

kroovka

Data: 2010-05-20 12:18:58
Autor: XXL
Dieter, zyjesz ?
[...]

Czy weryfikujesz swoją powyższą prognozę czy zakładasz silniejsze odbicie i
powrót wzrostów?

--

Dieter, zyjesz ?