Digisat S2 CD z TNK i nagrywarka

Data: 2009-07-06 16:53:53
Autor: robin
Digisat S2 CD z TNK i nagrywarka
Kupiłem zestaw TNK z dekoderem Digisat S2 CD. Dekoder posiada wyjście euro
oznaczone literkami VCR i ikonka kasety magnetowidowej, w instrukcji jest
opisane jako gniazdo na podłączenie magnetowidu - czy do tego gniazda zamiast
magnetowidu mogę podłączyć nagrywarkę dvd z twardym dyskiem?

Data: 2009-07-06 16:59:16
Autor: Sat_Diver
Digisat S2 CD z TNK i nagrywarka
Nastał dzień 2009-07-06 16:53, robin donosi, że:
Digisat S2 CD. Dekoder posiada wyjście euro
oznaczone literkami VCR [...]czy do tego gniazda zamiast
magnetowidu mogę podłączyć nagrywarkę dvd z twardym dyskiem?

Jak najbardziej.

Digisat S2 CD z TNK i nagrywarka