Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!

Data: 2015-07-30 18:10:06
Autor: Piotr Gałka
Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!
Nie chciało mi się dyskutować z panienką w oddziale biura turystycznego, bo ona pewnie robi jak jej kazali. Nie chce mi się też z powodu 3zł (mówiła 2% a ze 137zł zrobiła 140zł) wysyłać oficjalnych pism, ale na napisanie maila tu i ówdzie znajdę czas.

Chciałem napisać do agenta rozliczeniowego - SIX - nie widzę maila na stronie tylko formularze zapytań ofertowych, żadnego kontaktu specjalnie dla mnie - chyba napiszę zapytanie ofertowe :).

Do kogo jeszcze ma jakiś sens pisać?
P.G.

Data: 2015-07-30 10:22:08
Autor: wobo
Diliczyli mi 2,19% przy płatno¶ci kart±!
A jakie to biuro?

Data: 2015-07-30 19:53:53
Autor: Piotr Galka
Diliczyli mi 2,19% przy platnosci karta!

Uzytkownik "wobo" <wobo80@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0e0f14e7-5b73-4c91-b929-265c46ff595fgooglegroups.com...
A jakie to biuro?

Wlasnie (juz po napisaniu poprzedniego posta) sie przekonalem, ze mialem kompletnie mylne pojecie o biurach turystycznych - myslalem, ze tak jak banki jest biuro ogólnopolskie i masa oddzialów. Nie korzystam z ich uslug to nie wiem.
Potrzebowalem pilnie wykupic karte Euro-26 - spisalem adresy gdzie moge kupic, jak juz udalo mi sie zaparkowac (w Gdansku jest Jarmark Dominikanski - masakra) to sprawdzilem gdzie mam najblizej i tam poszedlem.

http://www.altravel.pl/

Wyglada na to, ze ten pokoik 2x2m na pólpietrze gdzie trafilem to cale biuro, a nie oddzial. I mozliwe, ze decyzja o 2% wcale nie pochodzila z góry jak przypuszczalem.

Na stronie SIX nie znalazlem zadnego miejsca, gdzie móglbym cos napisac. Znalazlem jakis numer, zadzwonilem i automat mi powiedzial ze do 17-ej.
Jak mi do jutra nie przejdzie to zadzwonie.
P.G.

Data: 2015-07-31 01:24:28
Autor: wobo
Diliczyli mi 2,19% przy płatno¶ci kart±!
Do kogo jeszcze ma jaki¶ sens pisać?
P.G.

napisz do alert@bankier.pl to nagło¶ni± sprawę

Data: 2015-07-31 14:05:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Diliczyli mi 2,19% przy płatno¶ci kart±!

"wobo" 6bd7a363-e07b-4b10-b3e1-8b4892fee35e@googlegroups.com

Do kogo jeszcze ma jaki¶ sens pisać?

: napisz do alert@bankier.pl to nagło¶ni± sprawę

Co jest pod tym adresem?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-31 14:45:17
Autor: Piotr Gałka
Diliczyli mi 2,19% przy płatno¶ci kart±!

Użytkownik "wobo" <wobo80@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6bd7a363-e07b-4b10-b3e1-8b4892fee35egooglegroups.com...
Do kogo jeszcze ma jaki¶ sens pisać?
P.G.

napisz do alert@bankier.pl to nagło¶ni± sprawę

Przypomniało mi się i zadzwoniłem do SIX: "Zgodził się pan zapłacić więcej to pana decyzja. My tylko realizujemy płatno¶ć."
P.G.

Data: 2015-07-31 10:40:48
Autor: dddddddd
W dniu 2015-07-30 o 18:10, Piotr Gałka pisze:
[...]

a nie jest tak, że firma udziela zniżki 2% przy płatności gotówkowej?
spotkałem się z tym w sklepach komputerowych - "(ceny) Zawierają rabat 1%. Rabat ten nie jest udzielany przy płatności kartą." - cytat z regulaminu sklepu arest.pl

Łukasz

Data: 2015-07-31 14:39:16
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości news:mpfc7h$r5v$1dont-email.me...

[...]

Nie.
Jest podana cena karty Euro-26 i lista punktów w których można ją zanabyć.
P.G.

Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!