Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!

Data: 2015-07-30 10:22:08
Autor: wobo
Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!
A jakie to biuro?

Data: 2015-07-30 19:53:53
Autor: Piotr Galka
Diliczyli mi 2,19% przy platnosci karta!

Uzytkownik "wobo" <wobo80@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0e0f14e7-5b73-4c91-b929-265c46ff595fgooglegroups.com...
A jakie to biuro?

Wlasnie (juz po napisaniu poprzedniego posta) sie przekonalem, ze mialem kompletnie mylne pojecie o biurach turystycznych - myslalem, ze tak jak banki jest biuro ogólnopolskie i masa oddzialów. Nie korzystam z ich uslug to nie wiem.
Potrzebowalem pilnie wykupic karte Euro-26 - spisalem adresy gdzie moge kupic, jak juz udalo mi sie zaparkowac (w Gdansku jest Jarmark Dominikanski - masakra) to sprawdzilem gdzie mam najblizej i tam poszedlem.

http://www.altravel.pl/

Wyglada na to, ze ten pokoik 2x2m na pólpietrze gdzie trafilem to cale biuro, a nie oddzial. I mozliwe, ze decyzja o 2% wcale nie pochodzila z góry jak przypuszczalem.

Na stronie SIX nie znalazlem zadnego miejsca, gdzie móglbym cos napisac. Znalazlem jakis numer, zadzwonilem i automat mi powiedzial ze do 17-ej.
Jak mi do jutra nie przejdzie to zadzwonie.
P.G.

Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!