Dinesh D'Souza o Einsteinie

Data: 2009-11-15 02:03:07
Autor: MH
Dinesh D'Souza o Einsteinie
Jak wykazałem w mojej nowej książce What's So Great About Christianity,
większość spośród największych naukowców z ostatnich 500 lat (Kopernik,
Kepler, Galileo, Brahe, Descartes, Newton, Leibniz, Gassendi, Pascal,
Mersenne, Cuvier, Harvey, Dalton, Faraday, Herschel, Joule, Lyell,
Lavoisier, Priestley, Kelvin, Ohm, Ampere, Steno, Pasteur, Maxwell, Planck,
Mendel, Lemaitre) było pobożnymi chrześcijanami. Gassendi, Mersenne i
Lemaitre byli księżmi.

Giordano Bruno też !!

MH

--