[Megane I] Dioda z immobilizera zaczęła mrugać po dczas jazdy

Data: 2009-08-10 11:10:30
Autor: Gusioo
[Megane I] Dioda z immobilizera zaczęła mrugać po dczas jazdy
Witam,

Zszedłem rano do samochodu, odpaliłem, wyjechałem z parkingu i po
jakichś 300 - 400m coś "piknęło" (pojedyncze, krótkie piknięcie z
okolic zegarów) i dioda immobilizera zaczęła szybko mrugać, ale
samochód jechał.

Zjechałem na parking (jechałem jeszcze jakieś 200m z migającą diodą),
wyłączyłem silnik, kluczykiem zamknąłem samochód i otworzyłem,
zapaliłem i pojechałem. Później nic się nie działo, samochód odpala
normalnie, nie zauważyłem jakichś problemów.

Kluczyk na podczerwień, immobilizer fabryczny, żadnego alarmu nie mam.
Megane I (rok 1996). Kluczyki nie są zniszczone.

Zacząć się przejmować, czy to chwilowy kaprys?

Pozdrawiam.

--
Gusioo.
http://gusioo.blogspot.com

Data: 2009-08-10 20:14:17
Autor: PB
[Megane I] Dioda z immobilizera zaczęła mrugać podczas jazdy
Mon, 10 Aug 2009 11:10:30 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, Gusioo
napisał(a):

Kluczyk na podczerwień, immobilizer fabryczny, żadnego alarmu nie mam.
Megane I (rok 1996). Kluczyki nie są zniszczone.

Zacząć się przejmować, czy to chwilowy kaprys?

Obstawiam kaprysik, ale biorac pod uwage wiek auta i jego potencjalna
atrakcyjnosc dla lepkich rączek - podjechałbym na Clipa i programowo
ubił immo.

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-11 03:17:31
Autor: Gusioo
On 10 Sie, 20:14, PB <piotr.s...@biegala.pl> wrote:

Obstawiam kaprysik, ale biorac pod uwage wiek auta i jego potencjalna
atrakcyjnosc dla lepkich rączek - podjechałbym na Clipa i programowo
ubił immo.

Póki co niech se jest, ale faktycznie dziś jeździłem i nic się nie
działo.

Po sprawie z masą i rozrusznikiem jestem przewrażliwiony.

Pozdrawiam,
Gusioo.

--
Gusioo.
http://gusioo.blogspot.com

Data: 2009-08-10 22:11:03
Autor: MariuszM
W dniu 2009-08-10 20:10, Gusioo pisze:

Zacząć się przejmować, czy to chwilowy kaprys?
Czasem mam tak w swoim Golfie. Olewam to. Dioda miga bez sensu jakiś czas, potem przestaje. Nic się nie dzieje.
Mam fabryczny immo i jakiś dokładany alarm wyłączany pilotem. Myślę, że łapie jakieś sygnały i dlatego miga.
--
M.

[Megane I] Dioda z immobilizera zaczęła mrugać po dczas jazdy