[Megane I] Dioda z immobilizera zaczęła mrugać podczas jazdy

Data: 2009-08-10 22:11:03
Autor: MariuszM
[Megane I] Dioda z immobilizera zaczęła mrugać podczas jazdy
W dniu 2009-08-10 20:10, Gusioo pisze:

Zacząć się przejmować, czy to chwilowy kaprys?
Czasem mam tak w swoim Golfie. Olewam to. Dioda miga bez sensu jakiś czas, potem przestaje. Nic się nie dzieje.
Mam fabryczny immo i jakiś dokładany alarm wyłączany pilotem. Myślę, że łapie jakieś sygnały i dlatego miga.
--
M.

[Megane I] Dioda z immobilizera zaczęła mrugać podczas jazdy