Dioxyny w jajach, miesie, mleku !

Data: 2011-01-07 09:56:22
Autor: Marek
Dioxyny w jajach, miesie, mleku !
150 000 ton tluszczy, zawierajacych dioxyny zostalo zmieszanych z
pasza dla zwierzat.
W Niemczech.

Skazony tluszcz byl materialem odpadowym z produkcji bio-diesla, czyli
z przerobu oleju rzepakowego do celow napedzania silnikow diesla.

W Polsce chyba tez dolewa sie bio-diesel do oleju napedowego...???

Co robia polscy producenci z tymi odpadami ?
Moze ktos wie ?

Data: 2011-01-07 10:18:44
Autor: Marek
On Jan 7, 6:56 pm, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
[...]

http://www.sozotech.pl/page8.php

Tu znalazlem polskiego producenta takich tluszczow - "do celow
technicznych ", ktore mozna uzyc do "produkcji pasz dla zwierzat".

Niech teraz pokaze certyfikat, ze tam nie bylo dioxyn, a jesli nie -
to setki tysiecy ton jaj, miesa, mleka w supermarketach moze zawierac
jedna z najsilniejszych trucizn - DIOXYNE!!!

Ciekawy jestem, czy polskie laboratoria maja wyposazenie pozwalajace
wykryc te trucizne w produktach spoz. ?

E-zop

Data: 2011-01-08 20:36:40
Autor: sofu
Dioxyny w jajach, miesie, mleku !

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:9ca2a027-5b00-4f56-9bfb-751391d492a2r29g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --

Czuje ze takie swinstwa jemy juz od lat.

sofu

Data: 2011-01-07 19:14:30
Autor: pluton
[...]

Na pewno jakos sie przerabia. Pytanie, czy dioxyny jako karma dla zwierzakow
sa szkodliwe dla ludzi. Jezeli zwierzeta jakos neutralizuja te trucizne,
to nie ma tragedii.

Nullification

Data: 2011-01-07 10:22:42
Autor: Marek
On Jan 7, 7:14 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

sa szkodliwe dla ludzi. Jezeli zwierzeta jakos neutralizuja te trucizne,

Jakby tak bylo, to sluzby sanitarne w Niemczech nie zamknelyby ( jak
do tej pory) ok. 4000 gospodarstw, zabraniajac im sprzedazy produktow.

Jedyna nadzieja to ta, ze organizm Polaka nie jest taki wrazliwy, jak
Niemca i nie wyzwoli w nim tych chorob, ktore wywoluje dioxyna w ciele
zdegenerowanego Niemca...haaahaaa

Data: 2011-01-07 19:21:45
Autor: u2
W dniu 2011-01-07 18:56, Marek pisze:
150 000 ton tluszczy, zawierajacych dioxyny zostalo zmieszanych z
pasza dla zwierzat.
W Niemczech.

Byznes. W końcu potrafili robić mydło z ludzi.

Dioxyny w jajach, miesie, mleku !