Dirt2 i prawie next gen.

Data: 2009-09-03 16:26:04
Autor: Karambol
Dirt2 i prawie next gen.

Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:73d9d474-c81b-4fef-844a-ca3dae879ea7t2g2000yqn.googlegroups.com...
Jakoś cicho o Dirt 2 na grupie. Tylko Forza3 i GT5.

A tu na PSN i Live pojawiło się demo Dirt'a 2 a premiera za mniej niż
10 dni.

W demie mało widać, model jazdy dla mnie dość dziwny (w porównaniu do
Dirt 1 chociażby), ale może to kwestia przyzwyczajenia. Jak zwykle
mają być jakieś dziwne pojazdy jak buggy czy pickupy co średnio mi się
podoba, ale część rally wygląda zacnie.

Jednak po pograniu w demo rzuciła mi się w oczy inna rzecz. Mianowicie
czasem (na ps3) zdarzają się u mnie takie spadki fps, że jest problem
ze sterowaniem. Są to krótke szarpnięcia, najczęściej przy wjeżdzaniu
w wodę, lub podczas skręcania gdy szybko zmienia się sceneria. Jest to
niemiłosiernie wnerwiające, bo w końcu gram na konsoli, która powinna
mieć stałe 60 FPS (tak zawsze zapewniają fanboye). Kumpel, który ma xO
mówi, że też ma ten efekt. Macie tak samo ?

Ja tego nie mam, nie mowie, ze nie zauwazylem - a, ze po prostu nie mam zadnego spadku plynnosci.
Gralem w to demo non-stop w singlu i w multi i chodzi plynnie.
Najleprzy czas w czesci rally 3min05.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E