Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Disel plus LPG

Disel plus LPG

Data: 2020-02-22 10:23:16
Autor: pueblo
Disel plus LPG
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. Mało wad, dużo zalet. https://www.youtube.com/watch?v=cfWpe6zyvdM

Data: 2020-02-23 20:44:43
Autor: T.
Disel plus LPG
W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze:
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. Mało
wad, dużo zalet.
https://www.youtube.com/watch?v=cfWpe6zyvdM

Przecież już od dawna są dostępne instalacje do diesli. Żeby nie ingerować za bardzo w silnik stosuje się dotrysk LPG do ON. W przypadku transportu ciężarowego powala to osiągnąć znaczne oszczędności, zwiększa się też moc silnika.
https://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-diesel.html
Tu jest więcej informacji:
https://gazeo.pl/informacje.html
T.

Data: 2020-02-23 20:59:58
Autor: Budzik
Disel plus LPG
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

https://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-diesel.html
Tu jest więcej informacji:
https://gazeo.pl/informacje.html

A cos nie bedacego reklamą?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
Nikt nie zauważy różnicy."   H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2020-02-24 09:22:19
Autor: T.
Disel plus LPG
W dniu 2020-02-23 o 21:59, Budzik pisze:
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

https://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-diesel.html
Tu jest więcej informacji:
https://gazeo.pl/informacje.html

A cos nie bedacego reklamą?

Google Ci zamknęli?
Ps. Kiedyś Stag robił takie instalacje. Nie siedzę w tym, nie wiem, poszukaj.
T.

Data: 2020-02-24 11:00:53
Autor: Janusz
Disel plus LPG
W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze:
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. Mało
wad, dużo zalet.
https://www.youtube.com/watch?v=cfWpe6zyvdM

Jeśli chodzi o ekologię to ok, ale oszczędności żadne, na dodatek
nie można zwiększyć ilości gazu ze względu na samozapłon więc możliwości
zaoszczędzenia na ON sa kiepskie, lepiej już płynny gaz mieszać z ON i wtryskiwać
do cylindra podobnie jak w benzyniakach z bezpośrednim wtryskiem.
Tyle że przy cenie przeróbki  i zużyciu ON robi się to opłacalne tylko dla dużych przebiegów rocznych, dla zwykłych dojazdów o pracy szkoda sobie tym głowę zawracać.

--
Janusz

Data: 2020-02-24 12:47:54
Autor: T.
Disel plus LPG
W dniu 2020-02-24 o 11:00, Janusz pisze:
W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze:
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. Mało
wad, dużo zalet.
https://www.youtube.com/watch?v=cfWpe6zyvdM

Jeśli chodzi o ekologię to ok, ale oszczędności żadne, na dodatek
nie można zwiększyć ilości gazu ze względu na samozapłon więc możliwości
zaoszczędzenia na ON sa kiepskie, lepiej już płynny gaz mieszać z ON i wtryskiwać
do cylindra podobnie jak w benzyniakach z bezpośrednim wtryskiem.
Tyle że przy cenie przeróbki  i zużyciu ON robi się to opłacalne tylko dla dużych przebiegów rocznych, dla zwykłych dojazdów o pracy szkoda sobie tym głowę zawracać.


Jeśli mówimy o np. ciągniku siodłowym to oszczędności w ciągu 10 lat wynoszą ok. 150 tys. zł. Dla dostawczaków - odpowiednio mniej. Dla osoby prywatnej to raczej gra nie warta zachodu, chyba że dla jakiegoś przedstawiciela handlowego jeżdżącego 100 tys. km rocznie - zawsze na hamburgera zaoszczędzi... :-)
T.

Data: 2020-02-24 12:59:56
Autor: Budzik
Disel plus LPG
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

Jeśli mówimy o np. ciągniku siodłowym to oszczędności w ciągu 10 lat wynoszą ok. 150 tys. zł.

Pod warunkiem ze nie wpłynie to w zadnym stopniu na awaryjnosc samochodu.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2020-02-24 14:51:08
Autor: Janusz
Disel plus LPG
W dniu 2020-02-24 o 12:47, T. pisze:
W dniu 2020-02-24 o 11:00, Janusz pisze:
W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze:
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. Mało
wad, dużo zalet.
https://www.youtube.com/watch?v=cfWpe6zyvdM

Jeśli chodzi o ekologię to ok, ale oszczędności żadne, na dodatek
nie można zwiększyć ilości gazu ze względu na samozapłon więc możliwości
zaoszczędzenia na ON sa kiepskie, lepiej już płynny gaz mieszać z ON i wtryskiwać
do cylindra podobnie jak w benzyniakach z bezpośrednim wtryskiem.
Tyle że przy cenie przeróbki  i zużyciu ON robi się to opłacalne tylko dla dużych przebiegów rocznych, dla zwykłych dojazdów o pracy szkoda sobie tym głowę zawracać.


Jeśli mówimy o np. ciągniku siodłowym to oszczędności w ciągu 10 lat wynoszą ok. 150 tys. zł.
Dla nas maluczkich to dużo, pytanie jaki to procent kosztów eksploatacji ciężarówki i czy gra warta świeczki ze względu na dodatkowy osprzęt, obsługę i opłaty.
No i ewentualne szybsze zużycie silnika.

Dla dostawczaków - odpowiednio mniej. Dla osoby
prywatnej to raczej gra nie warta zachodu, chyba że dla jakiegoś przedstawiciela handlowego jeżdżącego 100 tys. km rocznie - zawsze na hamburgera zaoszczędzi... :-)
To samo napisałem :)

--
Janusz

Disel plus LPG

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona