District 9

Data: 2009-09-01 00:51:03
Autor: Jo'Asia
District 9
Łukasz Góralczyk wystukał:

Hej,

Ktoś się przyzna że oglądał? W Polsce, z pogłosek (za filmweb), ma być pokaz przedpremierowy w połowie września, oficjalna premiera w październiku. Film zbiera dość dobre opinie.

Pogłoski o pokazach przedpremierowych (więcej niż jednym) słyszałam w
czwartek bezpośrednio od przedstawiciela dystrybutora, potwierdza też
onet: <http://film.onet.pl/0,0,2029405,wiadomosci.html> - tylko nie
wiadomo co to za "wybrane kina". Sprawdziłam Cinema City i Multikino -
cisza.

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-