Diuna - coś jest nie tak ze mną , czy z nią?

Data: 2009-11-19 12:50:32
Autor: Rais
Diuna - coś jest nie tak ze mną , czy z nią?
flower pisze:
Próbowałem wczoraj oglądać na TV4; nawet bym może obejrzał do końca, gdyby
nie pora (koniec przewidywali na 2 w nocy). Ale przy niektórych scenach
skręcało mnie - te mundury, fryzury, sprzęt... C

Ale która Diuna, Ta Lyncha?

--
pzdr

Data: 2009-11-19 13:15:10
Autor: flower

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
flower pisze:
> [...]
> nie pora (koniec przewidywali na 2 w nocy). Ale przy niektórych scenach
> skręcało mnie - te mundury, fryzury, sprzęt... C

Tak.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-11-19 13:30:35
Autor: Rais
flower pisze:
[...]

Jakoś nigdy nie byłem w stanie tego obejrzeć.
Może przez agenta Coopera...
--
pzdr

Diuna - coś jest nie tak ze mną , czy z nią?