[wspomnienia] DivX na Pentium II 400 MHz

Data: 2017-09-13 17:25:10
Autor: ToMasz
[wspomnienia] DivX na Pentium II 400 MHz

Stąd pytanie: jaki zestaw softu powinienem dobrać? Ktoś pamięta?
spoko da radę. ja miałem p2 333 i wszstko śmigało. Ja się wtedy bawiłem w kodowanie filmów vdubem, a do odtwarzania i robienia napisów używałem subedita. była wersja subedita z kodekami. możesz też spróbować poszukać kodeków na starych płytach cd z gazet, albo ze sterownikami. może vlc jest dostępny w jakiejś starej wersji?

ToMasz

Data: 2017-09-13 17:44:11
Autor: JoteR
"ToMasz" <Nieczytam@orange.pl> napisał w wiadomości news:59b94dd6$0$652$65785112news.neostrada.pl...

Stąd pytanie: jaki zestaw softu powinienem dobrać? Ktoś pamięta?

spoko da radę. ja miałem p2 333 i wszstko śmigało.

Ale to na Linuchu chyba...

[...]

Niemożliwe. Używałeś także oprogramowania windzianego? No nie wierzę... ;->
Ktoś się podszył pod ToMasza?

JoteR

Data: 2017-09-14 08:32:03
Autor: ToMasz
[wspomnienia] DivX na Pentium II 400 MHz

Niemożliwe. Używałeś także oprogramowania windzianego? No nie wierzę... ;->

tak. i telefon z windowsem też miałem. dopiero potem przeszedłem na ciemną stronę mocy
ToMasz

[wspomnienia] DivX na Pentium II 400 MHz