Diva PiS

Data: 2016-05-14 17:18:15
Autor: Pajdak
Diva PiS
http://tinyurl.com/pisdiva

"Szefowa Kancelarii Premiera ujawniła nieoczekiwany talent. Podczas wizyty w Watykanie zaintonowała na mszy psalm "Głoście cześć Pana wśród wszystkich narodów".

Powinna pojechać na konkurs EuroCośTamCoŚTam zamiast Starling'a! Wtedy klękajcie wszystkie narody!

--
Lepudruk

Data: 2016-05-14 12:24:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Diva PiS
W dniu sobota, 14 maja 2016 17:55:27 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Niestety miałem okazję spotkać tę Panią osobiście na wernisażu w galerii u znajomych wypadającym na ostatnią kampanię wyborczą do Sejmu na Wiejskiej. Z akcentem na "niestety".

Data: 2016-05-14 21:31:49
Autor: silvio balconetti
Diva PiS
Am 14.05.2016 um 21:24 schrieb Jakub A. Krzewicki:
[...]

Dlaczego z duzej litery?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-05-14 16:59:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Diva PiS
W dniu sobota, 14 maja 2016 21:31:51 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:

> Niestety miałem okazję spotkać tę Panią osobiście na wernisażu w galerii
> u znajomych wypadającym na ostatnią kampanię wyborczą do Sejmu na Wiejskiej.
> Z akcentem na "niestety".

Dlaczego z duzej litery?

A, przez wrodzoną kurtuazję.

Data: 2016-05-15 16:08:12
Autor: mkarwan
Diva PiS
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:dppcp5Fa20jU2mid.individual.net...

Lipkowski (niektórzy mówią, że Cipkowski) z scp przybrał kolejny nowy nick.
Lipkowski pisał:

"Ja, poniewaz nie jestem Polakiem, a dobro Polski od konca zeszlego roku
zwisa mi i powiewa"
źródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/5MczMLkgBMQ/fYHmK3NEUWgJ

"Otóz moja suka (partnerka), udajaca Alzatczyka"
źródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/k1-AhHcxwRY/sV7Kde8BHGAJ

"Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."
źródło
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/soc.culture.polish/VNLgszzxcr8[26-50]

"Ale masz racje. To, ze Wehramcht byl w porzadku,
a Adolf Hitler to Kanclerz Tysiaclecia, nie
powinno sie juz pisac, lecz kazdy powinien o tym wiedziec i
wie. "
źródło
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/yv_IYU8v8Oo/LthPQ7LfpV4J

"*Führera*!