Dive Rite Transplate- extra paski?

Data: 2009-05-06 18:27:39
Autor: Mała Frania
Dive Rite Transplate- extra paski?
Witam, Jestem właśnie na etapie kupowania płyty/uprzęży/worka Dive Rite.
(niestety w Anglii, bo u nas dystrybutor stwierdził, że w Polsce będzie 30%
drożej niż na świecie). Tak więc kupuję Transplate, co jest uprzężą do płyty. Jakie akcesoria potrzebuję, żeby podłączyć jedną butlę do tego?  Jakie Akcesoria
na twinset?

Pozdrowienia, dla współnurków. --

Data: 2009-05-06 20:09:50
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Mała Frania" <mikas1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000383.4a01ba7bnewsgate.onet.pl...
[...]

Transplate w PL to 560pln więc nie wiem czy to aż taka wysoka cena w porównaniu do Anglii (płyta stalowa do tego to ok. 250pln).

Co do mocowania: do singla oprócz uprzęży potrzebujesz płytę + adapter z pasami, lub same pasy i płyta (zależy od worka i płyty), do twina uprząż + płyta i tyle.

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-06 22:03:11
Autor: Mała Frania
> [...]

Co do mocowania: do singla oprócz uprzęży potrzebujesz płytę + adapter z pasami, lub same pasy i płyta (zależy od worka i płyty), do twina uprząż + płyta i tyle.

Witam, Dzięki, Już zamówiłem z USA.
Tam zapłaciłem 2050 PLN za Uprząż- Transpac, Alu Płytę, osłonę pleców. pas
kroczny, worek, kieszenie balastowe.  Tu wg cennika jest 3198. W Scubatraining
Obiecano mi 5% zniżki.  Cóż, jest globalna gospodarka i niestety też ludzie
potrafią porównywać. Szczególnie, że jest to drogi sprzęt.  Adaptera z pasami nie było, nie ma też w spisie ackesoriow Dive Rite- czy to
jest łatwo zdobywalny produkt?  ten adapter + Pasy?  Na razie na jedną butlę. Dzięki za info, POzdrowienia, FR. --

Data: 2009-05-06 22:59:40
Autor: Daniel Kowalski
Dive Rite Transplate- extra paski?

Adaptera z pasami nie było, nie ma też w spisie ackesoriow Dive Rite- czy to
jest łatwo zdobywalny produkt?  ten adapter + Pasy?  Na razie na jedną butlę.

Adapter z kwasówki to koszt około 130-150 PLN, pasy np Cressi  60-70 PLN. Polecam miękkie pasy porządnie zakończone, bo badziewne noname mogą się strzępić na końcówkach. Dobrze, jakby był na nich rzep.

pozdro

Data: 2009-05-06 23:50:04
Autor: Mała Frania
Dive Rite Transplate- extra paski?

> jest łatwo zdobywalny produkt?  ten adapter + Pasy?  Na razie na jedną butlę. > Adapter z kwasówki to koszt około 130-150 PLN, pasy np Cressi  60-70 PLN. Polecam miękkie pasy porządnie zakończone, bo badziewne noname mogą się strzępić na końcówkach. Dobrze, jakby był na nich rzep.

pozdro

Bardzo dziękuje za info. We wskazówkach na stronie dive rite jest napisane, że
nie trzeba mieć tego adaptera, tylko można butlę związać samym paskiem, ale że
niekórzy dodają ten adapter z kwasówki dla większej stabilności. Chyba muszę obejrzeć konfigurację u kolegi. Dzięki i pozdrowienia, MF. --

Data: 2009-05-07 09:24:35
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Użytkownik "Mała Frania" <mikas1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.000003ae.4a01ecffnewsgate.onet.pl...
[...]

Transpac + płyta alu + miękkie plecy + kieszenie balastowe + pas - to mi bez zniżek w PL wychodzi 2100,00 PLN - do tego jeszcze zniżka...i wyjdzie taniej niż w USA :)

Adapter to wydatek 80-120pln - pasy to około 55pln/szt

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-05-07 10:10:02
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Dive Rite Transplate- extra paski?
czy mówicie o czymś takim jak na stronie z linka http://www.scubatoys.com/store/detail.asp?Product_id=TranspackPackage , ewentualnie proszę mnie wyprowadzić z błędu że uprząż z płyta i wysciółką i kieszeniami ale bez worka kryje się za nazwą Transpack, jeżeli tak to cenią się za to cacko chociaż nie robi to wcale wrażenia w realu w porównaniu z innymi firmami i wykonaniami , chętnie dowiedziałbym się od użytkowników jaką wartość dodaną ma właśnie to konkretne rozwiązanie dokładnie tej firmy.

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania Dahab/Egipt

Data: 2009-05-07 10:14:41
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.000003fe.4a02975anewsgate.onet.pl...
[...]

To jest dokładnie to. W PL sama uprząż kosztuje ok 1300pln. Nie jestem Ci w stanie odpowiedzieć jak cena ma się do tej uprzęży bo i dla mnie jest to tajemnica :)

Jest ona wygodna ale czy aż tak? :)

pzdr, Karol

Data: 2009-05-07 10:16:52
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Dive Rite Transplate- extra paski?
Jeszcze kilka linków:

http://www.akademiapodwodna.pl/index.php?
page=shop.product_details&category_id=18&flypage=flypage-
ask.tpl&product_id=637&option=com_virtuemart&Itemid=43&vmcchk=1&Itemid=43

http://www.allegro.pl/item614155916_dive_rite_classic_transpack_harness.html

To znalezione w Polsce , więc wcale nie jest tak źle.

Pozdrawiam

Adam

Data: 2009-05-07 21:02:02
Autor: Mała Frania
Dive Rite Transplate- extra paski?
Panowie z firm dystrybucyjnych (Panie Adamie):

Właśnie pokazał Pan na Allegro Transpac za 1500 zeta.  W USA jest za 210 USD:

http://www.amazon.com/Dive-Rite-Transpac-Harness-X-Small/dp/B001P4HS4G/ref=sr_1_7?ie=UTF8&s=sporting-goods&qid=1241722090&sr=8-7

Więc jest znacznie taniej (100%). W Anglii jest podobna cena.  Ja tak zastanawiam się, kiedy nasi dystrybutorzy kapną się, że jest globalna
gospodarka i że ludzie mogą kupować gdzie chcą, i jeśli planują zakup, to mogą
zrobić go taniej. Ja poszedłem do scubatraining (no, zadzwoniłem) i
powiedziałem, że chętnie kupię od nich sprzęt nawet nieco drożej, bo transport,
gwarancja, etc. Dostałem 5% zniżki, co mnie rozbawiło do łez. Teraz ktoś się pytał o co tu chodzi:

1. Niektórzy ludzie lubią nurkować ze skrzydłem, bo to tak bardziej
"technicznie" Abstrachując od zasadności posiadania technicznego sprzętu
skrzydło na płycie i ew. Transpacku daje znacznie większe możliwości
konfiguracji- twinset, stage, dowieszanie itd. 2. Dive rite posiada- Transpac- to jest taki Cadillac miękka uprzaz, co można
konfigurować tak, jak plytę- nadaje się świetnie do nurkowań technicznych i
jaskiniowych. 3. Transplate to uprząż do płyt, która jest bardziej wypasiona.  Zamiast
wypasionej uprzezy można sobie skonfigurować uprząż z taśmy i d-ringów.  4. Zastanawiałem się długo: Sensem posiadania jacketu składającego się ze
sprzydła i uprzeży jest następujący fakt:
Jak zepsuje mi się jaket, to mogę go wyrzucić i już.  Tu- płyta się nie zepsuje,
jak zepsuje się uprząż, to ją wymienię, albo naprawię dratwą, jak worek się
zepsuje, to go załatam, albo wymienię. Oprócz tego mam wolność konfiguracji-
jedna-dwie butle, trzy butle, stage itd. Jak się uprę, to mogę mieć ten jacket do końca życia, wymieniając komponenty.  To tyle. A co do kupowania w PL- to dystrybutorzy- obudźcie się, teraz nawet bardzo
bogaci ludzie potrafią porównywać ceny i  nie dawać robić się w konia. Pozdrowienia, MF.

Data: 2009-05-08 00:12:30
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Dive Rite Transplate- extra paski?
Panowie z firm dystrybucyjnych (Panie Adamie):

Nie handluje żadnym sprzętem  / nie jestem więc dystrybutorem

[...]

Przecież jest tekst który zamiścił kolega wcześnij i 1500zł napewno jest taniej niż 2050zł wiec nie wiem kiedy kolega sie pomylił , teraz czy wcześniej .

A poza tym czemu kolega nie zamówił towaru za równowartość 210$ to jest jeszcze taniej niż 2050zł ( jakieś 670zł)

A no tak jeszcze worek , czytałem ostatnio właśnie na tej grupie ze worki DR (Dive Rite) sprzedają już od 900zł ( mozliwe ze te najmniejsze wielkościa , a za większy więcej trzeba zapacić) , podobno te najbardziej wypasione , więc to wychodzi jakieś 900+670= 1570zł w PL Więc jest znacznie taniej (100%). W Anglii jest podobna cena.
[...]

Ja też lubię , a nawet śmiało moge powiedzieć że wykonałem około 7500 nurkowań w skrzydle i 1 w zwykłym BCD
Kocham moje skrzydło albo nie wiem co to BCD , jest nim Dive System , któryś już z kolei, bardzo fajny sprzęt, który układa sie tak jak lubię i zapłaciłem za całość 2000zł ( praktycznie cena nie zmieniła sie na przestrzeni 10lat) i od dystrybutora.

2. Dive rite posiada- Transpac- to jest taki Cadillac miękka uprzaz, co można
konfigurować tak, jak plytę- nadaje się świetnie do nurkowań technicznych i
jaskiniowych.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem , że pasy są miekkie ???? , czy tylko pas biodrowy ma wyściułkę i plecy????

3. Transplate to uprząż do płyt, która jest bardziej wypasiona.  Zamiast
wypasionej uprzezy można sobie skonfigurować uprząż z taśmy i d-ringów.

Co jest innego że daje to właśnie owy "wypas" ?????

U mnnie też sa D-ringi, nawet takie powyginane, i jak chce to mogę sobie długości pasów regulować a nawet D-ringów dodać żeby obwiesić sie całym szpejem jaki mam. A na pasy, na wysokości obojczyków mam takie fajne nakładki miękkie , jak w samochodzie na pasy bezpieczeństwa, ciekawe kto był pierwszy: Dive System czy produceńci akcesororii samochodowych?????

[...]

Chwała dystrybutorom w Polsce , nie tylko Polacy pracujący zagranicą wydają tam ciężko uciułaną kasę ale nawet Ci którzy mieszkają w Polsce zostawiaja swoje pieniądze też zagranica !!!!!

Pozdrowienia, MF.

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania w Dahab/Egipt

Data: 2009-05-08 09:05:02
Autor: Mała Frania
Dive Rite Transplate- extra paski?

Witam Panie Adamie, No to mamy jasność.

Dive Rite ma takie coś jak Transpac- to jest uprzaż, co jest cała miękka (bez
płyty).  Napisali, że ich tak olśniło, jak ktoś w Japonii robił nurkowania
jaskiniowe i trzeba było nosić sprzęt daleko, więc oni ten transpac zrobili jak
plecak. Tak więc mają bez płyty coś, co daje taką samą elastyczność bez płyty. Ja jednak zdecydowałem się na płytę + uprząż z powodu wymienialności komponentów. Co do divesystem-u widziałem u znajomego to skrzydło i wydawało się bardzo
wysokiej jakości.  NIe wiem tylko, czy oferuje wymienność komponentów. A co do cen, to wiesz, siadam do kompa, zapuszczam szukanie dive rite (albo dove
system) + cena i mam 200 użytecznych odpwiedzi. Jeżdżę po świecie i nie tylko
sprzęt nurkowy kupuję za granicą....

Nie wiem, czy wiesz, że właśnie komisja europejska wzięła się za ludzi, co
chronią polskich dystrybutorów, i nie sprzedają do polski- n.p. Amazon UK, etc. Uważam, że przepłacanie za sprzęt jest po prostru niemoralnem, nawetm, jak cię
stać na to.  A skrzydło kosztuje w scubatraining.pl 1350 PLN, w USA 189 US$ (czerwony classic
wing) lub 279$ (czarny) - www.leisurepro.com.  Firma w PL zaproponowała mi 5%
zniżki...Więc kupiłem tam, nieco oczywiście więcej mam problemów logistycznych,
ale na mój wyjazd doleci...

Pozdrowienia, MF

Pozdrowienia, MF.

Data: 2009-05-08 17:39:17
Autor:
Mała Frania <mikas1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ja jednak zdecydowałem się na płytę + uprząż z powodu wymienialności komponentó
w.

Trochę zburzę Twój zachwyt nad oszczędnością, Mam noszaki anatomiczne z
kompozytu szklanego (też z nierdzewki z gumą) razem z uprzężą 3 pasową, po
kilkadziesiąt zł za szt, kilka za darmo. Mogę wiercić dziurki, niszczyć pod
prasą, nurkować, stosować do każdego zestawu osobny noszak. Miękkie pasy to
nie zawsze jest dobre rozwiązanie. Pasz balastowy mam na grubej sztywnej
taśmie, ramieniowe usztywniałem, w pozostałym sprzęcie mam usztywnienia
producentów Draeger, Auer, Faser, Medicintechnik.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-08 19:23:53
Autor: Haw
Mała Frania pisze:
Witam Panie Adamie, No to mamy jasność.
[..]
Więc kupiłem tam, nieco oczywiście więcej mam problemów logistycznych,
ale na mój wyjazd doleci...

Pozdrowienia, MF

Plz daj znać jak dotrze i czy cła, i VATu nie dowalili. Jak kupujesz na terenie UE nie mogą, ale w USA...

Pozdrawiam,
Haw.

Dive Rite Transplate- extra paski?