DivigPro - Sharm el Sheik

Data: 2012-06-14 19:54:57
Autor: Wojciech Królak
DivigPro - Sharm el Sheik
Witam , mam pytanie o doświadczenia z bazą DivingPro w Sharmie gdzie pływają , czy tylko Tiran i Ras Mohammed na zmiane , czy robią również niektóre rafy przyhotelowe , w jakim stanie są łodzie , skąd pływają na Tiran , skąd na RM , jaka atmosfera na łodzi , ogólna ocena fachowości kadry , punktualność itp. itd. Proszę o wszystkie komentarze i spostrzeżenia osób , które z nimi nurkowały .

Pozdrawiam Wojtek  --

Data: 2012-06-16 19:01:11
Autor: Pszemol
DivigPro - Sharm el Sheik
"Wojciech Królak" <wojtek37k@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jrdfih$5kp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tych ludzi nie znam, ale byłem w Dahab (obok) i mogę polecić Adama Klimka.
Zadbał o mnie bardzo dobrze - nie jest tani, ale nie nudziło mi się pod wodą!
Zrobiłem też u niego AOWD i mogę powiedzieć że też stara się jako nauczyciel :-)

DivigPro - Sharm el Sheik