DivingLog.pl automatycznie

Data: 2011-06-20 02:47:12
Autor: Konrad
DivingLog.pl automatycznie
Witajcie!

Mam nadzieję, że samego serwisu DivingLog.pl nie muszę już
przedstawiać.
http://divinglog.pl/divinglog/home.DiveNowWorkLater

Za to zachęcam do sprawdzenia nowej funkcji automatycznego importu
logów z komputerów nurkowych.

Na tę chwilę obsługujemy wszystkie komputery Suunto. Jeśli używacie
tych urządzeń i jesteście szczęśliwymi posiadaczami "kabelka" -
interfejsu do importu danych do PC. To zachęcam do szybkiego i
wygodnego dodawania logów w ten sposób, oraz do importu profili
nurkowań z logów, które już umieściliście w serwisie DivingLog.

Sam interfejs (kabelek) można kupic za 170-300pln w zależności od
modelu komputera.

Jeśli macie jakieś pytania, to bardzo proszę: na forum lub emailem:
kontakt[@]divinglog.pl

pozdrawiam,
Konrad Bałabuch
Admin DivingLog.pl

Data: 2011-06-20 14:05:25
Autor: Jarek Andrzejewski
DivingLog.pl automatycznie
On Mon, 20 Jun 2011 02:47:12 -0700 (PDT), Konrad <konrad@balabuch.com>
wrote:

Za to zachęcam do sprawdzenia nowej funkcji automatycznego importu
logów z komputerów nurkowych.

a jak to działa (technicznie)? W jaki sposób przeglądarka uzyskuje
dostęp do komputera (portu szeregowago)?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-20 06:19:00
Autor: Konrad
On 20 Cze, 14:05, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
a jak to działa (technicznie)? W jaki sposób przeglądarka uzyskuje
dostęp do komputera (portu szeregowago)?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Aby uprościć i ujednolicić (dla wszystkich modeli komputerów Suunto)
nie importujemy danych bezpośrednio z komputerów, jak napisałeś przez
port szeregowy, tylko wciągamy plik eksportu z Suunto Dive Manager'a -
czyli programu dystrybuowanego przez Suunto do zarządzania danymi z
komputerów nurkowych.

Zaletą takiego podejścia jest to, że można importowć również
informacje, które użytkownicy ewentualnie wprowadzą ręcznie do
DiveManager'a (nazwa akwenu, nurkowiska, bookmarki w profilu
nurkowania, itp). Wadą oczywiście to, że proces logowania wymaga
narzędzia pośredniego.
Mam nadzieje, że będziecie zadowoleni z wybranego przez nas
kompromisu.
pozdrawiam,
Konrad.

Data: 2011-06-20 10:29:05
Autor: maran
On 20 Cze, 15:19, Konrad <kon...@balabuch.com> wrote:

[...]

No to nie wprowadzaj ludzi w błąd, import jest z pliku DiveMangera a
nie komputera nurkowego.

Wyobraź sobie że nie wszyscy używają DiveMenagera bo nie mają np.
windowsa. A korzystają z alternatywnych programów np. JDiveLog na
linuxie.

Data: 2011-06-21 02:27:05
Autor: Konrad
On 20 Cze, 19:29, maran <sla...@real.int.pl> wrote:

[...]

:) Widzę, że powinienem być bardziej precyzyjny w opisie.
Ja też do niedawna nie miałem Windowsa w domu i musiałem z komputerem
nurkowym do pracy chodzić :) żeby ściągnąć logi. Myślę jednak, że
Linuksy i inne MacOs'y to zdecydowana mniejszość.
Niemniej jednak mamy w planie dodanie do DivingLog'a obsługi
JDiveLoga. Myślę, że powinna się pojawić w przeciągu miesiąca..
Skorzystam z okazji i zapytam, czy ktoś prowadzi logbook'a w
JDiveLog'u na podstawie komputera Aladin lub heinrichsweikamp (OSTC,
DR5)? Jeśli tak, to bardzo proszę o kontakt.

pozdrawiam,
Konrad Bałabuch
Admin DivingLog.pl

Data: 2011-06-22 04:31:57
Autor: maran
On 21 Cze, 11:27, Konrad <kon...@balabuch.com> wrote:
Myślę jednak, że
Linuksy i inne MacOs'y to zdecydowana mniejszość.

Mniejszość owszem, ale chciałem zauważyć że nie wszyscy używają
divemenagera.

Skorzystam z okazji i zapytam, czy ktoś prowadzi logbook'a w
JDiveLog'u na podstawie komputera Aladin lub heinrichsweikamp (OSTC,
DR5)? Jeśli tak, to bardzo proszę o kontakt.

Mam logi z vypera i od jesieni z OSTC mk2.
pisz na maran7 małpa gmail kropka com

DivingLog.pl automatycznie