Divx / dvd player - czy Manta?

Data: 2009-06-15 15:56:12
Autor: Negatyw
Divx / dvd player - czy Manta?
Witam
Chcę wymienić swojego Philipsa dvp3010 na coś współczesnego. Ma już ograniczenia co do ilości czytanych linii napisów w divx.
Słyszałem, że prym w tego typu produktach wiedzie MANTA. Nie jest to żadna (jak dla mnie) kultowa marka, ale ma rzekomo super wsparcie w zakresie upgrade'u oprogramowania.
Myślę o modelach:
http://www.manta.com.pl/product.php?lang=pl&kat=101&Item=2

lub:

http://www.manta.com.pl/product.php?lang=pl&kat=101&Item=10

Zależy mi na usb/hdmi.

Czy ktoś z Was posiada coś takiego?
Jak się spisuje?
Ile linii i ile znaków w wierszu (napisy pl txt) potrafi odczytać?
Jak korekcja błędów (jak sobie radzi z płytami porysowanymi)?
Jak czyta dvd-DL? ==> czy jestem skazany wyłącznie (jak w moim dvp) na Verbatimki? ;)

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Divx / dvd player - czy Manta?