Dizajnwawa - parkower i inne

Data: 2009-08-12 12:23:21
Autor: ...::QRT::...
Dizajnwawa - parkower i inne
Dnia Wed, 12 Aug 2009 10:42:59 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Chyba na preclu jeszcze nie było, a rzuciło mi się w oczy "na mieście" (t.zn. rzucił się plakat, nie gotowe rozwiązania).

"Sworzyliśmy koncepcję systemowego rozwiązania stojaka rowerowego - taniego, prostego i uniwersalnego."
"Mając dość bycia okradanym z rowerów postanowiłem znaleźć nowy sposób zabezpieczania roweru."
"Rama roweru składa się do kompaktowego rozmiaru i pozwala na wygodne wożenie go w metrze, autobusach czy taksówkach."

http://www.dizajnwawa.pl/page/13
http://www.dizajnwawa.pl/page/12

Pzdr
A.

te słupki z dziurą (pierwsze od góry) to całkiem niezły pomysł.
Drugi też ok ale to SF.  --
www.warszawski.info

Dizajnwawa - parkower i inne