Dizle.

Data: 2021-01-18 17:05:11
Autor: Shrek
Dizle.
minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

--
Shrek

Data: 2021-01-18 19:23:00
Autor: K
Dizle.
On 18/01/2021 16:05, Shrek wrote:
minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

Maselko ci sie pewnie zrobilo z frytury ;)

Data: 2021-01-18 20:35:57
Autor: Shrek
Dizle.
W dniu 18.01.2021 o 20:23, K pisze:

Maselko ci sie pewnie zrobilo z frytury ;)

Ja to nowocześnie i ekologicznie na lgbt jeżdzę:P Dizle smordzo - zimno, to dizle bez problema odpalajo o smok zara jezd:P

--
Shrek

Data: 2021-01-18 22:35:24
Autor: Irek.N.
Dizle.
Shrek pisze:
minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

Co Ty opowiadasz.
Prawie pełnoletnie Volvo z nalotem 0.5mlnkm odpaliło po jednokrotnym grzaniu świec za chyba 2 obrotem wału, czyli prawie natychmiast.
Inna sprawa, że żeby obrócić tym wałem to musiałem podładować aku :(
Zadymy jakiejś nadzwyczajnej nie było.

Za to jak jadę do roboty przez wioskę drogą w dolinie, a po obu stronach na zboczach domy... to stwierdzam że zamknięty obieg w samochodzie jest zbyt mało szczelny. Jak tam ludzie dają radę mieszkać, nie mam pojęcia. Tam czasami siwo jest :(

Miłego.
Irek.N.

Data: 2021-01-19 06:21:21
Autor: Shrek
Dizle.
W dniu 18.01.2021 o 22:35, Irek.N. pisze:

[...]

No właśnie o tym piszę.

--
Shrek

Data: 2021-01-18 22:59:52
Autor: _Master_
Dizle.
W dniu 2021-01-18 o 17:05, Shrek pisze:
minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

A elektryki wzbijają go z szosy i zostawiają swój.

ZAKAZAĆ ;-)

Data: 2021-01-19 07:18:12
Autor: JDX
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
minus 20. Brry... Tragedia - dizle w końcu poodpalały i smog robio;)

Poodpalały, hehe. U mnie wśród sąsiadów pogrom. :-) Trzech sąsiadów,
sześć dizli (a w zasadzie 5 bo jednego nie próbowano odpalać), trzy
garażowane na zewnątrz i nie odpaliły dwa. IMO to całkiem sporo. A
benzynka to bzyk i pali. :-) Nawet na siedmioletnim aku oile jest troche
podładowany.

Data: 2021-01-19 07:31:03
Autor: Cavallino
Dizle.
W dniu 19-01-2021 o 07:18, JDX pisze:
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

Cef, JF, i inne nadiry, czytacie?
A przecież trzeba za 5 h być 500 km dalej....

Data: 2021-01-19 09:00:25
Autor: K
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

No tylko jak przy -20 przejechac 500km elektrykiem, ktos wie? Ile to bedzie obiadow na 100km? Darmowe ladowarki dzialaja przy takiej tempteraturze?

Data: 2021-01-19 10:56:24
Autor: RadoslawF
Dizle.
W dniu 2021-01-19 o 10:00, K pisze:

[...]

Bierzesz dizla sąsiada i on ci ciągnie elektryka.
W ten sposób robisz 500km i masz akumulator naładowany.
Tylko co jak sąsiad nie ma czasu na takie zabawy?
No proste, posiadacz elektryka musi mieć swojego dizla. :-)

Pozdrawiam

Data: 2021-01-19 11:46:28
Autor: JDX
Dizle.
On 2021-01-19 10:56, RadoslawF wrote:
[...]
Bierzesz dizla sąsiada i on ci ciągnie elektryka.
W ten sposób robisz 500km i masz akumulator naładowany.
Tylko co jak sąsiad nie ma czasu na takie zabawy?
No proste, posiadacz elektryka musi mieć swojego dizla. :-)
Na pewno nie ma bo kombinuje jak odpalic dizla. :-D

Data: 2021-01-19 12:03:52
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6006b881$0$556$65785112@news.neostrada.pl...
On 2021-01-19 10:56, RadoslawF wrote:
[...]
[...]

Ty mnie pociagniesz na starcie, zebym ruszyl, ja cie pociagne przez 500km :-)

J.

Data: 2021-01-19 13:09:56
Autor: RadoslawF
Dizle.
W dniu 2021-01-19 o 12:03, J.F. pisze:

[...]

Nie bardzo opłacalne dla właściciela dizla.
Ale tu was zaskoczę, posiadacz elektryka poleci te
500km samolotem. I będzie się tym chwalił na grupach
udowodniając przy okazji że wózek akumulatorowy nadaje się
co najwyżej mieszkańcom dużych metropolii.
Takich z lotniskiem. :-)

Pozdrawiam

Data: 2021-01-19 17:18:47
Autor: JDX
Dizle.
On 2021-01-19 12:03, J.F. wrote:
[...]
Ty mnie pociagniesz na starcie, zebym ruszyl, ja cie pociagne przez
500km :-)
No ale jak ruszysz skoro z paliwa kisiel się zrobił? Szybciej jednak
będzie elektrykiem niż czekać do odwilży. :-D

Data: 2021-01-19 17:23:21
Autor: Cavallino
Dizle.
On 2021-01-19 12:03, J.F. wrote:
[...]
Ty mnie pociagniesz na starcie, zebym ruszyl, ja cie pociagne przez
500km :-)
No ale jak ruszysz skoro z paliwa kisiel się zrobił? Szybciej jednak
będzie elektrykiem niż czekać do odwilży. :-D

Elektrofobowi nie wytłumaczysz.
On wie swoje i żaden rzeczowy argument tego nie zmieni.

Woli poczekać do odwilży.

Data: 2021-01-19 11:01:06
Autor: cef
Dizle.
W dniu 2021-01-19 o 10:00, K pisze:

No tylko jak przy -20 przejechac 500km elektrykiem, ktos wie? Ile to bedzie obiadow na 100km? Darmowe ladowarki dzialaja przy takiej tempteraturze?

Wczoraj rano przy tankowaniu dystrybutor był zamarznięty
i pompa po podaniu kilku litrów oleju stanęła.
Musiałem przeparkować do innego dystrybutora, więc
obsługa tankowania spaliniaków też niedomaga :-)

Data: 2021-01-19 10:09:49
Autor: K
Dizle.
On 19/01/2021 10:01, cef wrote:
[...]

I wtedy sobie zdales sprawe, ze dojrzales juz do elektryka ;)

Data: 2021-01-19 12:50:39
Autor: cef
Dizle.
W dniu 2021-01-19 o 11:09, K pisze:
On 19/01/2021 10:01, cef wrote:
[...]

Byłem wstrząśnięty :-)
Ale te pompy w dystrybutorach, to nie są czasem elektryczne?

Data: 2021-01-19 13:22:09
Autor: K
Dizle.
On 19/01/2021 10:01, cef wrote:
[...]

....i sie zaczyna fala hejtu na prad.

Data: 2021-01-20 09:25:12
Autor: ąćęłńóśźż
Dizle.
No to wiadomo, kto handluje lewym paliwem i może dolewa wody.

-- -- -
Wczoraj rano przy tankowaniu dystrybutor był zamarznięty i pompa po podaniu kilku litrów oleju stanęła.

Data: 2021-01-19 17:39:38
Autor: Shrek
Dizle.
W dniu 19.01.2021 o 10:00, K pisze:

No tylko jak przy -20 przejechac 500km elektrykiem, ktos wie? Ile to bedzie obiadow na 100km? Darmowe ladowarki dzialaja przy takiej tempteraturze?

Normalnie - bierzesz elektryka, podpinasz do dizla, odpalasz dizla, przesiadasz się do dizla i robisz 500km dizlem:P

--
Shrek

Data: 2021-01-19 09:03:15
Autor: spider
Dizle.
W dniu 19.01.2021 o 07:31, Cavallino pisze:
[...]

Dobrze że mój 20 letni diesel nie przeczytał i odpalił po 2 dniach stania na mrozie :P
7 letni akumulator pokazał 11V przed opaleniem, zakręcił wałem 4 razy i silnik odpalił bez czkawki. A prostownik już miałem w pogotowiu bo dzień wcześniej przez nieuwagę zostawiłem na całą noc włączony mini router do mobilnego internetu.
Ale ja wymieniam filtry/olej na czas i pilnuję sprawności świec żarowych. Jak dbasz, tak masz.

Data: 2021-01-19 09:46:27
Autor: cef
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

To jakiś niszowy problem.
Sprawne auta odpalają.

Data: 2021-01-19 09:56:08
Autor: Cavallino
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

Wątpię.
Dwa dni temu w Poznaniu był dosyć popularny, skoro przez 5 minut jazdy widziałem kilka takich przypadków i to jadących (5 km/h na awaryjnych).
Ile nie jechało, tylko stało, bo nie odpaliły, można się tylko domyślać.

Ale generalnie powinniście teraz jechać z hejtem na smrodowozy, że zamiast stać godzinę przy ładowarce, trzeba stać do odwilży na środku drogi...

Sytuacja jak widać znacznie częstsza niż możliwy rapidgate w Leafie 2, który tak Cię zmartwił kilka dni temu...

Data: 2021-01-19 10:58:02
Autor: cef
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

Może w Poznaniu jest niska kultura techniczna
i ludzie nie potrafią zadbać o swoje auta?

Ale żeby być uczciwym, to owszem - wracając wczoraj z parkingu -
słyszałem jednego piłującego rozrusznikiem.
I nie odpalił. Nie wiem nawet czy to diesel był czy beznzyna.
A taki PHEV jak odpala gdy mróz? Musi normalnie jak spaliniak rozrusznikiem
czy jakoś elektrycznie jest w stanie wystartować a silnik spalinowy potem?

Ale generalnie powinniście teraz jechać z hejtem na smrodowozy, że zamiast stać godzinę przy ładowarce, trzeba stać do odwilży na środku drogi...

I po co ten hejt? :-)
Nie mówię, że nie zdarzało się, że mi samochód nie zapalił,
ale akurat nigdy z powodu mrozu.

Sytuacja jak widać znacznie częstsza niż możliwy rapidgate w Leafie 2, który tak Cię zmartwił kilka dni temu...

Nawet nie wiedziałem, że taką nazwę to ma.
Ot zwykły problem na etapie rozwoju EV.

Data: 2021-01-19 11:22:23
Autor: Cavallino
Dizle.
W dniu 19-01-2021 o 10:58, cef pisze:

Ale generalnie powinniście teraz jechać z hejtem na smrodowozy, że zamiast stać godzinę przy ładowarce, trzeba stać do odwilży na środku drogi...

I po co ten hejt? :-)

Ja nie wiem, ale Ty się w nim lubujesz.
Więc gdybyś chciał być obiektywny, to teraz jechałbyś po smrodowozach.
Powody są większe niż hejt na ev.

Wiadomo, że tego nie zrobisz, bo jesteś tylko elektrofobem.

Data: 2021-01-19 12:45:21
Autor: cef
Dizle.
W dniu 2021-01-19 o 11:22, Cavallino pisze:
[...]

Nie widzę tych powodów.
Nawet się cieszę, że niektórym nie odpaliło -
  był mniejszy ruch w mieście.

Data: 2021-01-19 13:07:16
Autor: Cavallino
Dizle.
W dniu 19-01-2021 o 12:45, cef pisze:
[...]

No tak, za to by nikt nie zapłacił....

Data: 2021-01-19 11:35:57
Autor: JDX
Dizle.
On 2021-01-19 10:58, cef wrote:
[...]
Nie mówię, że nie zdarzało się, że mi samochód nie zapalił,
ale akurat nigdy z powodu mrozu.
A jak się zapomni DPF-a wypalić to czy da się odpalić dizla tak aby
doturlać się do serwisu czy laweta jest potrzebna? :-D

Data: 2021-01-19 12:55:54
Autor: cef
Dizle.
[...]

Uwaga, teraz będzie hejtowanie.
Otóż samochód  w pełni elektryczny jest łatwo rozpoznawalny,
bo ma zielone tablice i wczoraj żadnego takiego nie zauważyłem
na ulicach. Czyżby niska temperatura tak mocno ograniczyła mobilność
elektryków, że żaden nie odpalił?

Data: 2021-01-19 13:20:30
Autor: K
Dizle.
On 19/01/2021 11:55, cef wrote:
[...]

Widac, ze skonczyly ci sie argumenty i zaczynasz hejtowanie ;)

Data: 2021-01-20 01:27:31
Autor: ii
Dizle.
W dniu 19.01.2021 o 12:55, cef pisze:
[...]

Noworejestrowane mają, staro nie.

Data: 2021-01-20 08:34:22
Autor: cef
Dizle.
W dniu 2021-01-20 o 01:27, ii pisze:
[...]

Owszem, zielone sa chyba od roku,
ale rzadko kiedy widzę cokolwiek innego
korzystającego z przywileju buspasa
niż dymiącą taksówkę, więc z zieloną
tablicą czy inną ich udział w ruchu i tak jest niewielki.
Więc moje uproszczenie można przyjąć :-)

Data: 2021-01-19 17:35:27
Autor: mk4
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

A jednak chyba niszowy. Nie bylo widac jakiegos pogromu.

Za to elektryk chyba nawet nie ruszy jak postoi 2 czy 3 dni na takim mrozie. Choc moze i ruszy a po 500m pokaze, ze trzeba "tankowac" ;)

--
mk4

Data: 2021-01-19 21:50:34
Autor: Cavallino
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

Może u Ciebie.
Ja jeszcze nigdy takiego nie widziałem.

Za to elektryk chyba nawet nie ruszy jak postoi 2 czy 3 dni na takim mrozie.

Jakoś ruszył.
I nawet zasięg mu spadł tylko trochę, z uwagi na konieczność mocnego grzania (pompa ciepła kręciła się jak szalona).

Data: 2021-01-19 11:22:30
Autor: viktorius
Dizle.
W dniu 2021-01-19 o 09:46, cef pisze:

Sprawne auta odpalają.

Racja, w pełni sprawne.

Bo jak komuś auto przy -1 odpala, to niekoniecznie jest sprawne (np świece nie wszystkie grzeją), ale jeszcze zapali.
Jak temp spada, to bardzie krytyczna jest pełna sprawność samochodu, wtryski nie mogą lać, świece sprawne itp.

Parafina to inna sprawa. Czy to shell frigo, czy inny orlen arctic, to i tak pewnie wyprodukowane w Płocku, z tymi samymi domieszkami. Jak ma się wytrącić, to się wytrąci, nie ma rady. Dolać trzeba "przed", czego pewnie nikt nie robi. A jak się już stanie awaria,  to tylko czekamy na odwilż, albo wstawiamy auto do grzanego garażu.

--
viktorius

Data: 2021-01-19 11:43:45
Autor: JDX
Dizle.
On 2021-01-19 11:22, viktorius wrote:
[...]
Dolać trzeba "przed", czego
pewnie nikt nie robi. A jak się już stanie awaria,  to tylko czekamy na
odwilż, albo wstawiamy auto do grzanego garażu.
Taaa, oprócz cyklicznego wypalania DPF-a to kolejna "wygoda" w
użytkowaniu dizli. :-D A w tych nowych to zdaje się trzeba też
cyklicznie siki dolewać. Blue motion czy jakoś tak. :-D

Data: 2021-01-19 11:05:39
Autor: K
Dizle.
On 19/01/2021 10:43, JDX wrote:
On 2021-01-19 11:22, viktorius wrote:
[...]
[...]

Niestety trzeba. Albo cykliczne ladowanie co 100km albo dolewanie adblue co 1500km.

Data: 2021-01-19 11:24:44
Autor: K
Dizle.
On 19/01/2021 10:43, JDX wrote:
On 2021-01-19 11:22, viktorius wrote:
[...]
[...]

blad, przy poziomie sikow starczajacych na 1500km wola zeby dolac.

Data: 2021-01-19 14:14:13
Autor: JDX
Dizle.
On 2021-01-19 12:05, K wrote:
[...]
Niestety trzeba. Albo cykliczne ladowanie co 100km albo dolewanie adblue
co 1500km.
Albo kupić benzynkę i nie ładować co 100 km albo dolewać sików co 1500. :-D

Data: 2021-01-19 12:11:46
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ru6bt7$dh2$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2021-01-19 o 09:46, cef pisze:
Sprawne auta odpalają.

Racja, w pełni sprawne.

Rafineria to nazywa "temperatura zablokowania zimnego filtra".
A ze u mnie temperatury raczej wyzsze i nigdy mi sie to nie przytrafilo, to nie wiem na czym to polega - i kiedy to zablokowanie nastepuje.
Znajomy mowil, ze jechal, jechal, i stanal.

W mondeo byl malutki podgrzewacz paliwa.
A jak ruszyl ... paliwo z baku przez filtr do pompy przy silniku, a potem powrot do baku.
IMO - w trakcie jazdy powinno byc lekko podgrzane ... moze krytyczne pierwsze minuty ...

Parafina to inna sprawa. Czy to shell frigo, czy inny orlen arctic, to i tak pewnie wyprodukowane w Płocku, z tymi samymi domieszkami. Jak ma się wytrącić, to się wytrąci, nie ma rady.

No ale skoro manipuluja letni/przejsciowy/zimowy, to w arktycznym manipuluja lepiej.

Tylko .. gdzie to kupic, bo nie na stacjach Orlenu przeciez ...

Dolać trzeba "przed", czego pewnie nikt nie robi.

Przezorni leja, ale ostatnie zimy nas przezornosci oduczyly.
No i nagly atak mrozu jest dosc rzadki - czas na dolanie jest ...

J.

Data: 2021-01-19 12:36:44
Autor: J.F.
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

Moje mi jeszcze takich numerow nie zrobily, wiec patrze przez palce :-P
No ale nie mieszkam w Suwalkach ...

A przecież trzeba za 5 h być 500 km dalej....

Eeee, nie warto wyjezdzac. Zima na drogach grasuje i nie dasz rady :-)
Elekrykiem tez nie dasz, jak drogi beda przez ICE zablokowane :-)

J.

Data: 2021-01-19 12:43:26
Autor: Cavallino
Dizle.
On 2021-01-18 17:05, Shrek wrote:
[...]

Rozumiem, że miałeś jakieś problem z ładowaniem Twoich ev, więc w ich przypadku przez palce nie patrzysz? ;-)

Data: 2021-01-19 13:10:37
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ru6gkv$g4n$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Ale przeciez nie negujecie, ze to ... godzine trwa ?

No dobra, jeden neguje, 15 minut tylko :-)

Poza tym jade sobie, czasem tankuje ... i widze, ze ladowarki tam nie ma.
Wiec gdzie sa ?

No dobra - plugshare troche tego znajduje, z czasem bedzie coraz wiecej,
tylko to nieznosne uczucie, ze ktos mnie okrada przy ladowaniu :-)

J.

Data: 2021-01-19 13:13:27
Autor: Cavallino
Dizle.
W dniu 19-01-2021 o 13:10, J.F. pisze:
[...]

No właśnie - godzinę a nie dwa dni.

Poza tym jade sobie, czasem tankuje ... i widze, ze ladowarki tam nie ma.
Wiec gdzie sa ?

Patrz, a ja ładuję i tam nie ma stacji benzynowej...
To gdzie te stacje?

No dobra - plugshare troche tego znajduje, z czasem bedzie coraz wiecej,
tylko to nieznosne uczucie, ze ktos mnie okrada przy ladowaniu :-)

A przy tankowaniu nie?
Bo ja się właśnie tego odczucia pozbyłem.
I mniej przykładam rękę do finansowania państwa PIS.

Data: 2021-01-19 14:30:15
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ru6id7$h61$2$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Godzine pod warunkiem, ze szybka ladowarka i bez kolejki. No i blisko trasy, a nie 15 km w bok :-)

Jak tak bedziesz zachwalal EV, to sie kolejki pod ladowarkami zrobia :-P

No i na ile taka godzinka ladowania starczy? 200km, 300 ?

Poza tym jade sobie, czasem tankuje ... i widze, ze ladowarki tam nie ma.
Wiec gdzie sa ?

Patrz, a ja ładuję i tam nie ma stacji benzynowej...
To gdzie te stacje?

W Polsco to wszedzie :-P

No dobra - plugshare troche tego znajduje, z czasem bedzie coraz wiecej,
tylko to nieznosne uczucie, ze ktos mnie okrada przy ladowaniu :-)

A przy tankowaniu nie?

Po prawdzie, to tez.
Ale mozna kupic LPG a nie diesla, i to blogie uczucie, ze to do mnie doplacaja, a nie ja doplacam :-P

Bo ja się właśnie tego odczucia pozbyłem.

Na chwile, ktora jak widac sie konczy ...

J.

Data: 2021-01-19 14:35:15
Autor: Cavallino
Dizle.
W dniu 19-01-2021 o 14:30, J.F. pisze:

[...]

Godzine pod warunkiem,

Godzina to godzina.
Nijak się ma do dwóch dni w przypadku smrodowoza  na mrozie.
EOD

Data: 2021-01-19 15:12:44
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ru6n6k$jre$2$Cav@news.chmurka.net...
[...]

No chyba, ze akurat wyjdzie 3 :-)

Nijak się ma do dwóch dni w przypadku smrodowoza  na mrozie.

Ale mnie sie jeszcze nie zdarzylo, wiec moge stwierdzic, ze zero to zero :-P

J.

Data: 2021-01-20 09:43:00
Autor: ąćęłńóśźż
Dizle.
Weź głąbie nie pie_dol.
Porządny kierownik na mrozy ma grzałkę w silniku (tak, elektryczną zwykle, ale nie potrzebuje 3 faz, wystarczy ze skrzynki jakiejś latarni pociągnąć).
Lub zlikwidowałeś kraje jak Skandynawia, Rosja czy Kanada.
BTW jest jeszcze auto-start w aerozolu, psik w filtr powietrza i pojechane.
Do tego w korpowozach nie leją oleju 0W niestety, lecz 5W-10W, księgowi $$$ decydują - taniej wychodzi im assistance raz na dwa lata.
Czyli nie dwa dni, lecz jeden telefon.

Jak przejeżdżasz przez kałuże?
Szczerze ciekawi mnie temat 'sól, a elektryki'.

-- -- -
Nijak się ma do dwóch dni w przypadku smrodowoza  na mrozie.

Data: 2021-01-19 18:43:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dizle.
Hello J.F.,

[...]

Godzine pod warunkiem, ze szybka ladowarka i bez kolejki. No i blisko trasy, a nie 15 km w bok :-)

Chcesz porozmawiać o stacjach benzynowych na S8? ;)

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-19 19:43:44
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4558946385$20210119184305@squadack.com...
Hello J.F.,
[...]
Godzine pod warunkiem, ze szybka ladowarka i bez kolejki. No i blisko
trasy, a nie 15 km w bok :-)

Chcesz porozmawiać o stacjach benzynowych na S8? ;)

Mozemy porozmawiac - pamietaj, ze ja mam 600km zasiegu z plusem - do konca zajade i jeszcze mi zostanie :-)

A na S5 stacje juz sa.

J.

Data: 2021-01-19 20:56:04
Autor: cef
Dizle.
W dniu 2021-01-19 o 19:43, J.F. pisze:
[...]

To jakiś nowoczesny EV z takim zasięgiem?

Data: 2021-01-20 15:30:31
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60073954$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2021-01-19 o 19:43, J.F. pisze:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup Hello J.F.,
[...]
[...]

Nie, dizel :-)

J.

Data: 2021-01-20 16:20:43
Autor: cef
Dizle.
W dniu 2021-01-20 o 15:30, J.F. pisze:
[...]

To smok jakiś.
Ja jak zaleję pełno, to nawet jak
ostatni zbiornik po mieście zrobiony, to
mi pokazuje około 1000km.

Data: 2021-01-20 16:44:27
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup W dniu 2021-01-19 o 19:43, J.F. pisze:
[...]

Mnie tez pokazuje, ale jak wyjade na autostrade ... spalanie rosnie, tu Cavallino ma ciut racji :-)

Tak czy inaczej - dojade do konca S8 i nawet mi sie rezerwa nie zaswieci :-)

J.

Data: 2021-01-22 08:36:39
Autor: cef
Dizle.
W dniu 2021-01-20 o 16:44, J.F. pisze:
[...]

Mnie aż tak zużycie w stosunku autostrada/miasto nie rośnie.
Ale też ostatnio jeździłem raczej w elektrycznym stylu.

Data: 2021-01-20 00:01:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dizle.
Hello J.F.,

[...]

O ile zatankujesz przed wyjazdem... Bo jak nie, to możesz się zdziwić
mocno.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-20 08:36:52
Autor: K
Dizle.
On 19/01/2021 23:01, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello J.F.,

[...]

Jak nabedziesz elektryka to bedziesz musial zmienic to lekkomyslne przyzwyczajenie.

Data: 2021-01-20 09:59:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dizle.
Hello K,

Wednesday, January 20, 2021, 9:36:52 AM, you wrote:

[...]

Zanim elektryki stanieją do poziomu dostępności dla mnie, może się
okazać, że albo już nie żyję albo jedynym pojazdem, który wolno mi
powadzić, jest wózek. Problem nie istnieje dla mnie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-20 09:05:06
Autor: K
Dizle.
On 20/01/2021 08:59, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

I po co ten defetyzm:
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-9159913/Electric-car-battery-charge-10-minutes-250-miles-combats-range-anxiety.html

"'We developed a pretty clever battery for mass-market electric vehicles with cost parity with combustion engine vehicles,' said Wang."

Data: 2021-01-20 15:29:28
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3368318137$20210120000123@squadack.com...
Hello J.F.,
[...]

Zatankuje, po co przeplacac :-)

A jak nie ... no to przeciez wiem co ryzykuje, zatankuje w trasie, nawet jak trzeba bedzie zjechac.

J.

Data: 2021-01-20 10:29:13
Autor: Mirek Ptak
Dizle.
Hello J.F.,

[...]

Godzine pod warunkiem, ze szybka ladowarka i bez kolejki. No i blisko
trasy, a nie 15 km w bok :-)

Chcesz porozmawiać o stacjach benzynowych na S8? ;)

[...]

Zerknąłem bo już dawno tamtędy nie jechałem (ostatnio na zlot chyba ;) ), ale poza jedną dziurą na około 100 km od stacji Wrocław północ do MOPu na wysokości Wielunia te stacje na S8 jednak są :)
A 100km to na rezerwie można przejechać :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2021-01-20 14:47:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dizle.
Hello Mirek,

Wednesday, January 20, 2021, 10:29:13 AM, you wrote:

[...]

Między zjazdem na Wieruszów a Zjazdem do Zduńskiej Woli jest 67 km.
Zero stacji. Zjechałem do Zduńskiej Woli, bo obawiałem się, że jednak
do Łodzi nie dojadę. Sprawdziłem - to było w 2016 roku :O

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-20 15:08:21
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3257245196$20210120144728@squadack.com...
[...]

No to teraz jest ... ale ... tylko po jednej stronie ?
Po drugiej jest kawalek dalej.

Poza tym w odleglosci 1-2km masz wlasnie w Zdunskiej Woli, Sieradzu, Zloczewie ... gesto jest :-)

J.

Data: 2021-01-20 17:56:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dizle.
Hello J.F.,

[...]

[...]

W życiu! Stacja, która miała być przy zjeździe do Zduńskiej Woli była
prywatną stacją jakieś firmy - do użytku własnego. Do centrum kawał
drogi.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-21 13:01:09
Autor: J.F.
Dizle.
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4503213278$20210120175641@squadack.com...
Hello J.F.,
[...]
[...]

No fakt - spojrzalem w googla, stacja Twojepaliwa.pl wyglada obiecujaco, a tymczasem
https://goo.gl/maps/KNXNTtbmyMJpR4JSA

Informacja to potega ... ale to dalej niz 2 km od S8
https://goo.gl/maps/AjhyhCCofDipNFEF7

Ale ... czy plugshare lepsze od googla?
Bo jesli takie przygody groza z paliwem, to ile rezerwy trzeba sobie zostawic w elektryku ? 50km, 100km :-)

J.

Data: 2021-01-21 13:34:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dizle.
Hello J.F.,

[...]

Bo jesli takie przygody groza z paliwem, to ile rezerwy trzeba sobie
zostawic w elektryku ? 50km, 100km :-)

Trzeba wozić w bagażniku trójfazowy agregat 10 kW z dieselkiem - na
wszelki wypadek. Naładowanie na 100 km trochę ponad godzinę ;)
Albo poczekać na zmianę władzy, rozwój OZE, wiatraków i szybkich
ładowarek na każdym MOPie. Ale można nie dożyć :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-19 17:37:31
Autor: Shrek
Dizle.
W dniu 19.01.2021 o 07:18, JDX pisze:

Poodpalały, hehe. U mnie wśród sąsiadów pogrom. :-)

Nie kłam. Smok jezd, a smoka robio dizle:P

--
Shrek

Dizle.