Django

Data: 2013-01-31 22:54:48
Autor: chwilozof
Django

"frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> wrote in message news:kcp320$q21$1mx1.internetia.pl...
Obejrzałem ale z czego ten zachwyt to nie wiem. Nie to, że film zły, bo jest niezły. Dłuży się troszeczkę i porozbijane to jakoś tak niezgrabnie choć niektóre sceny były znakomite.
Dla mnie Q to równia pochyła i dopóki nie robił filmów przerysowanych to były naprawdę dobre (PF i Wściekłe Psy) a te całe zauroczenie tym exploitation to jakaś choroba amerykańska.
Widzę, że metoda podgrzewania widza ciągle działa. Jakiś teaser rok wcześniej, jakiś trailer pół roku wcześniej i brać się napala i podgrzewa przez pół roku czekając na premierę a potem idzie do kina i czuje się lekko zrobiona w bambuko, wraca do domu i daje oceny 1/10 z rozczarowania.
Kiedyś to się trailery pojawiały jak film wchodził do kin ale marketingowców nie na darmo szkolą jak manipulować bydłem. Sam się na to łapię mimo że wiem o co w tym chodzi.

Dla mnie 7/10
Film jest na torrentach i tak patrzę, jak technika poszła do przodu. Film ma 2 godz. 45 min. a jest w naprawdę dobrej jakości na 700 mb.

-- Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

Film dobry dopoki nie zaczyna sie rozbryzgiwanie krwia i ludzkim miesem jak
w najgorszej rzezni. Poza tym czarny aktor ma marny glos i slaby charakter.
Pelne rozczarowanie.

Data: 2013-01-31 23:10:39
Autor: rs
Django
On Thu, 31 Jan 2013 22:54:48 -0500, "chwilozof"
<gfdSPAMSPAM@NOpoczta.fm> wrote:

Film dobry dopoki nie zaczyna sie rozbryzgiwanie krwia i ludzkim miesem jak
w najgorszej rzezni. Poza tym czarny aktor ma marny glos i slaby charakter.
Pelne rozczarowanie.

"Film dobry ... Pelne rozczarowanie."
nic dodac. nic ujac. <rs>

Data: 2013-01-31 23:54:28
Autor: chwilozof
Django

"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message news:91gmg85jh3ntrqbof1bvd9pavg1kr3hj094ax.com...
[...]

Te twoje trzy kropy to wlasnie komentarz ktory ujales.
A ten zbyteczny sarkazm to jest to co dodales
Wiec zrobiles dokladnie odwrotnie jak napisales.
Co za obluda, co za przekret. Tfu! :D

Data: 2013-02-01 10:58:28
Autor: rs
Django
On Thu, 31 Jan 2013 23:54:28 -0500, "chwilozof"
[...]

oh. oh. a teraz lec po sciere i wytrzyj sobie monitor, ktory sobie
oplules. <rs>

Data: 2013-02-01 16:04:47
Autor: Crimi
Django

Film dobry dopoki nie zaczyna sie rozbryzgiwanie krwia i ludzkim miesem jak
w najgorszej rzezni. Poza tym czarny aktor ma marny glos i slaby charakter.
Pelne rozczarowanie.
Po tym filmie aż chciałbym należeć do Ku Klux Klanu.
Film fajny. A Tarantino głupi.

Django