Dla Animki przeprosiny

Data: 2013-09-30 22:09:27
Autor: \(c\)RaSz
Dla Animki przeprosiny

Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w

: Się śmiałem, żeby sobie szła programować pralkę.
: Mam w użytkowaniu jakiś nowocześniejszy model Indesit i mnóstwo diod z
: hieroglifami. :(
: W domu mam dwa pokrętła. Jedno od programu, a drugie od temperatury. :)
:

Myślę, że niedługo wdrożony zostanie standard, obejmujący wszelakie
urządzenia wymagające jakiegokolwiek sterowania, tudzież zmiany jego
ustawień, a pozwalający na programowanie ich za pomocą tabletu. Łączone a to
kabelkiem, a to przez Wi-Fi, czy może Blue Tooth'em...

Pozwoli to zaoszczędzić na wyświetlaczu, tudzież na przyciskach, bo
dodatkowy czip będzie tańszy...

Już teraz można tak sterować telewizorami z nieco wyższej półki. Potem
przyjdzie czas na pralki, i - bo ja wiem? - inteligentny odkurzacz, co to
sam obmiecie wszystkie zakamarki. Dalej - takaż kosiarka do trawy. Tylko
papier toaletowy oprze się tym zmianom...

Data: 2013-09-30 23:51:01
Autor: BQB
Dla Animki przeprosiny
W dniu 2013-09-30 22:09, (c)RaSz pisze:

[...]

Chyba nie widziałeś kibelków w Japonii, ja nie wiedziałbym, jak się załatwić, tam, aby wysunąć papier, to trzeba odpowiednią kombinację wybrać :P
http://aannaa.flog.pl/wpis/691002/japonskie-toalety
http://www.makbet.pl/artykul/1965/o-japonskich-kibelkach

Data: 2013-10-01 00:17:19
Autor: animka
Dla Animki przeprosiny
W dniu 2013-09-30 23:51, BQB pisze:
[...]

Haha.
Tradycyjny kibelek jest kibelkiem kucanym, który jest ponoć zdrowszy od siadanego, bo poprawia perystaltykę...
To ja już wolę to co polskie :-)

--
animka

Data: 2013-10-01 08:13:11
Autor: Chris
Dla Animki przeprosiny
BQB nabazgrał(a):

[...]

Ale przynajmniej deski mają podgrzewane.

Data: 2013-10-01 00:07:35
Autor: animka
Dla Animki przeprosiny
[...]

Ale się uśmiałam :-)

[...]

Taki odkurzacz to chciałabym mieć (oby mi tylko ścian i mebli) nie poobijał. Przydałby sie, ale drogi.

--
animka

Dla Animki przeprosiny