Dla Antenki ...

Data: 2009-07-18 20:54:19
Autor: MH
Dla Antenki ...
Zgodnie z życzeniem dobry jazz.. Gorący dzień - gorące rytmy :

http://www.youtube.com/watch?v=enhGVLPkVHk

MH

Data: 2009-07-18 12:08:12
Autor: Antenka
Dla Antenki ...
On 18 Lip, 20:54, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
Zgodnie z życzeniem dobry jazz.. Gorący dzień - gorące rytmy :

http://www.youtube.com/watch?v=enhGVLPkVHk

MH

Thanks :-)

Data: 2009-07-18 21:11:24
Autor: jadrys
Dla Antenki ...
MH pisze:
Zgodnie z życzeniem dobry jazz.. Gorący dzień - gorące rytmy :

http://www.youtube.com/watch?v=enhGVLPkVHk

MH

Ja też mogę posłuchać?

Data: 2009-07-18 12:54:27
Autor: Antenka
Dla Antenki ...
Jasne, pozwalam :D

Antenka

Data: 2009-07-18 22:19:49
Autor: jadrys
Dla Antenki ...
Antenka pisze:
Jasne, pozwalam :D

Antenka

Dziękuję, ale MH niezbyt sie postarał. Jest tyle świetnej muzy a on podsyła takiego gniota.. :-(

Data: 2009-07-18 21:23:06
Autor: rAzor
Dla Antenki ...
Użytkownik MH napisał:
Zgodnie z życzeniem dobry jazz.. Gorący dzień - gorące rytmy :

http://www.youtube.com/watch?v=enhGVLPkVHk

MH

Może ty nie jesteś taki durny na jakiego wyglądasz.
Mniejsza z tym - SAMBA!
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-18 21:25:58
Autor: rAzor
Dla Antenki ...
Użytkownik MH napisał:
Zgodnie z życzeniem dobry jazz.. Gorący dzień - gorące rytmy :

http://www.youtube.com/watch?v=enhGVLPkVHk

MH

To jest zdecydowanie lepsze:
http://www.youtube.com/watch?v=_JkWu4f6520&feature=related
Samba, swing, rap! Jedziemy!

Data: 2009-07-18 21:29:58
Autor: rAzor
Dla Antenki ...
Użytkownik rAzor napisał:
Użytkownik MH napisał:
[...]

Oariá raiô
Obá Obá Obá
Oariá raiô
Obá Obá Obá

mas que nada
black eyed peas came to make it hotter
we beat the party starters
bubblin up just like lava
like lava HEATED like a sauna
penetrating THROUGH your body armor
rhythmically we MASSAGE ya
with hip hop mixed up with samba
with samba so yes yes y`all
you know we never stop
we never rest y`all
the black eyed peas are keeping it funky fresh y`all
and we wont stop until we get Y'ALL, til we get Y'ALL sayin'

Oariá raiô
Obá Obá Obá
Oariá raiô
Obá Obá Obá

Data: 2009-07-18 21:48:48
Autor: rAzor
Dla Antenki ...
Użytkownik rAzor napisał:
Użytkownik MH napisał:
[...]

Jedna lipa jest - ta czerniawa dziewczynka powinna więcej śpiewać - ma zarąbisty matowy głos, a słychać ją ledwie ułameczki sekund.

Data: 2009-07-18 21:57:33
Autor: MH
Dla Antenki ...
Użytkownik MH napisał:
> Zgodnie z życzeniem dobry jazz.. Gorący dzień - gorące rytmy :
> [...]
Czy ja wiem czy lepsze? Z pewnością bardziej popowe , ale brak tej finezji jaką
prezentuje Jarreau. Nie podoba mi się. Tutaj z kolei standard Hancocka:

http://www.youtube.com/watch?v=XrgP1u5YWEg

Na gitarza Pat Metheny. Rewelacja !!

MH

Data: 2009-07-18 23:07:14
Autor: Dirko
Dla Antenki ...
    Słuchałem zaproponowanych utworów i przy okazji trafiłem na Miriam
Makebę. Tradycyjnie Pata Pata ale wstrząsnęła mną  dopiero Khawuleza .

Dla Antenki ...