Dla Ciebie..

Data: 2009-12-20 02:39:32
Autor: Woland
Dla Ciebie..
Jadrys napisał(a):

.. moja śliczna. - Na dobranoc:

Czyżby kroił się romans czegewarowskiego komucha z moherową
neofaszystką?.. Tego tu jeszcze nie grali, hehe...

Data: 2009-12-20 08:24:55
Autor: Antenka
Dla Ciebie..
On 20 Gru, 11:39, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Jadrys napisał(a):

> .. moja śliczna. - Na dobranoc:

Czyżby kroił się romans czegewarowskiego komucha z moherową
neofaszystką?.. Tego tu jeszcze nie grali, hehe...

Tzva, czy aby twoja wyobraźnia za bardzo nie pracuje? A co u rudej
słychać hmm?

Antenka

P.s.Nie zazdrość, bo wrzodów dostaniesz :-]

Data: 2009-12-20 17:46:57
Autor: Jadrys
Dla Ciebie..
W dniu 2009-12-20 11:39, Woland pisze:
Jadrys napisał(a):

.. moja śliczna. - Na dobranoc:

Czyżby kroił się romans czegewarowskiego komucha z moherową
neofaszystką?.. Tego tu jeszcze nie grali, hehe...

Bo nie umiesz patrzeć.. Ja na psp widzę w tej chwili co najmniej trzy flirtujące ze sobą  pary gejów..

Data: 2009-12-20 09:08:21
Autor: Antenka
Dla Ciebie..
On 20 Gru, 17:46, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Czyżby kroił się romans czegewarowskiego komucha z moherową
> neofaszystką?.. Tego tu jeszcze nie grali, hehe...

Bo nie umiesz patrzeć.. Ja na psp widzę w tej chwili co najmniej trzy
flirtujące ze sobą  pary gejów..

Czy mam wymienić te "pary", które mają się ku sobie hm? Co robiamy
Jadrysiu? Wiesz, że mam niezbite dowody ich pedalskich ciągotów...:DDD

Antenka

Data: 2009-12-20 18:19:05
Autor: Jadrys
Dla Ciebie..

Jadrys napisał(a):

[...]

Myślę że lepiej nie, niech się męczą dalej w tym własnym sosie.. aż w końcu sami powiedzą.

Data: 2009-12-21 19:44:02
Autor: cirrus
Dla Ciebie..
Jadrys napisał(a):
[...]

Pewnnie takie jak informacje o strasznej antykomunistycznej stronie tnij, która służy do skracania linków. ;)

--
stevep

Dla Ciebie..