Dla Ciebie-

Data: 2010-01-03 00:17:15
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-

moja śliczna:

http://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXA

Data: 2010-01-03 01:56:48
Autor: Antenka
Dla Ciebie-
On 3 Sty, 00:17, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
moja śliczna:

http://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXA

O jakiej ślicznej myślał Jadryś... :-?

Antenka

P.s. Pozdrawiam :-*

Data: 2010-01-03 11:04:21
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-03 10:56, Antenka pisze:
On 3 Sty, 00:17, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

moja śliczna:

http://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXA

O jakiej ślicznej myślał Jadryś... :-?

Antenka

P.s. Pozdrawiam :-*

Dobrze wiesz Antenko, jest tylko jedna. :-*

Data: 2010-01-03 11:06:31
Autor: Prawusek
Dla Ciebie-
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hhpq3d$cbt$1news.onet.pl...

> O jakiej ślicznej myślał Jadryś... :-?
>
> Antenka
>
> P.s. Pozdrawiam :-*

Dobrze wiesz Antenko, jest tylko jedna. :-*

Tylko dlaczego nie ogolona?

Data: 2010-01-03 18:20:45
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-03 11:06, Prawusek pisze:
[...]

Bo nie ma potrzeby się golić. - Na jej buzi poza delikatnym (niewidocznym gołym okiem) meszkiem nie ma nic.

Data: 2010-01-03 18:48:06
Autor: raff
Dla Ciebie-
[...]

My nie mowimy o buzi...

R.

Data: 2010-01-03 21:46:55
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-03 18:48, raff pisze:
[...]

A o czym? Jeżeli o czymś innym to pytanie powinno brzmieć nie "ogolona" a wygolona....

Data: 2010-01-03 11:14:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Dla Ciebie-

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> O jakiej ślicznej myślał Jadryś... :-?
>
> Antenka
>
> P.s. Pozdrawiam :-*

Dobrze wiesz Antenko, jest tylko jedna. :-*

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   przepowiedziane:  z czerwonym czarne - wzajemna
   adoracja prola lenina i prola dmowskiego w pelnym
   rozkwicie!  he he hu hu...

   ar

Data: 2010-01-03 11:19:24
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhpq3d$cbt$1news.onet.pl...
[...]

Dobrze wiesz, o Senyszyn. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-03 18:22:00
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-03 11:19, cirrus pisze:
[...]

Ale cię Stefan kręci ta Aśka.. Wiesz może się zapisz do SLD. wtedy będzie miał łatwiej ja poderwać.

Data: 2010-01-04 11:24:10
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhqjnm$aj9$2news.onet.pl...
[...]

Staram się odgadnąć twój gust, zwłaszcza, że to tobie bliżej do lewicy.

--
stevep

Data: 2010-01-04 11:00:46
Autor: Antenka
Dla Ciebie-

Staram się odgadnąć twój gust, zwłaszcza, że to tobie bliżej do lewicy.<

stevep

Nie przypisuj swoich upodobań - pociąg do starych, skrzeczących  prukw
- innym np. Jadrysiowi. Zapewniam cię, że Jadryś ma zdecydowanie
lepszy od twojego gust.

Antenka

Data: 2010-01-05 15:27:16
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-04 20:00, Antenka pisze:

[...]

Tak, to prawda Antenko, - mam dobry gust :-) . Gdyby Stefan zobaczył moją dziewczynę to z pewnością szczęka by mu opadła z zazdrości :-)

Data: 2010-01-05 16:54:23
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhvi84$dnv$2news.onet.pl...
[...]

Bigamista z ciebie, masz dziewczynę i wzdychasz do antenki?

--
stevep

Data: 2010-01-08 17:36:29
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-05 16:54, cirrus pisze:
[...]

Mam i wzdycham tylko do jednej, tej samej  dziewczyny.

Data: 2010-01-05 16:52:10
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6f2ca019-0be6-430f-b1d9-da0b462643b4q4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Mam nadzieje, że nie piszesz o sobie bo jak znam z psp upodobania jadrysia chociażby do Che to nie jest to wykluczone. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-08 17:35:31
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-05 16:52, cirrus pisze:
[...]

W Che podobało mi się jego podejście do sprawiedliwości społecznej.. Natomiast Antenka podoba mi się ze względu na urodę i inteligencję.

Data: 2010-01-08 09:58:37
Autor: Antenka
Dla Ciebie-
Natomiast Antenka podoba mi si ze wzgl du na urod i inteligencj .<

Ojejku...:-))

Antenka

P.s. Naprawdę J.j.b.s. ;-)

Data: 2010-01-10 01:13:38
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-08 18:58, Antenka pisze:
Natomiast Antenka podoba mi si ze wzgl du na urod i inteligencj .<

Ojejku...:-))

Antenka

P.s. Naprawdę J.j.b.s. ;-)

Tak, naprawdę. A. j. b. p. :-)

Data: 2010-01-08 13:49:35
Autor: zbig
Dla Ciebie-

W Che podoba o mi si jego podej cie do sprawiedliwo ci spo ecznej..

A co to takiego? Cos innnego niz zwyczajna sprawiedliwość?
Czy to taka sprawiedliwośc tow. mauzera, którego to chętnie uzywał
zbrodniarz i psychopata Guevara?

Data: 2010-01-10 01:14:43
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-08 22:49, zbig pisze:

[...]

Sprawiedliwość kapitalistyczna niewiele ma wspólnego z "zwyczajną sprawiedliwością".

Tak, Che wywalczał sprawiedliwość "Mauzerem" .

Data: 2010-01-09 16:48:01
Autor: zbig
Dla Ciebie-
On 10 Sty, 01:14, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> A co to takiego? Cos innnego niz zwyczajna sprawiedliwo ?
> Czy to taka sprawiedliwo c tow. mauzera, kt rego to ch tnie uzywa
> zbrodniarz i psychopata Guevara?

Sprawiedliwo kapitalistyczna niewiele ma wsp lnego z "zwyczajn
sprawiedliwo ci ".

Tak, Che wywalcza sprawiedliwo "Mauzerem" .

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwosc kapitalistyczna

Data: 2010-01-12 00:39:18
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-10 01:48, zbig pisze:
[...]

Ależ jest, zawsze była.. i nadal funkcjonuje.

Data: 2010-01-10 10:43:29
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hib65h$p0b$2news.onet.pl...
[...]

Sprawiedliwość to sprawiedliwość, chyba że wierzysz w demokracje ludową i nie wiesz czym różni się od normalnej.

--
stevep

Data: 2010-01-12 00:41:41
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-10 10:43, cirrus pisze:
[...]

G.. wno  prawda. Szaraczek nigdy nie ma takich praw ja ktoś bogaty.

Data: 2010-01-12 14:41:31
Autor: zbig
Dla Ciebie-

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:higcvl$9qs$4news.onet.pl...
[...]

A niby dlaczego miałby mieć?
Każdy musi znać swoje miejsce w szeregu, Swiat nie rozwinąłby się do obecnego poziomu gdyby nie zwykła "prymitywna" chęć zysku.
Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb, jak mówił majster Kobuszewski.

Data: 2010-01-13 10:07:41
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-12 14:41, zbig pisze:
[...]

Miałem na myśli sprawiedliwość, -  dostęp do niej. Jest źle gdy normalnego (biednego) człowieka nie stać na to żeby pozwać magnata..

Data: 2010-01-12 16:12:29
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
[...]

Nie praw tylko możliwości.

--
stevep

Data: 2010-01-13 10:08:36
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-12 16:12, cirrus pisze:
[...]

To na jedno wychodzi.

Data: 2010-01-09 09:41:36
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi7msg$gs6$2news.onet.pl...
[...]

Do djupy z taką inteligencją.

--
stevep

Data: 2010-01-05 15:26:10
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-04 11:24, cirrus pisze:

Dobrze wiesz, o Senyszyn. ;)

Ale cię Stefan kręci ta Aśka.. Wiesz może się zapisz do SLD. wtedy będzie
miał łatwiej ja poderwać.

Staram się odgadnąć twój gust, zwłaszcza, że to tobie bliżej do lewicy.

Tu nie ma co odgadywać - naturalne blondynki o niebieskich oczach są zdecydowanie w moim typie.

Data: 2010-01-05 16:53:14
Autor: cirrus
Dla Ciebie-
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhvi68$dnv$1news.onet.pl...
[...]

A co z krótkim rozumkiem tak powszechnym u przysłowiowych blondynek?

--
stevep

Data: 2010-01-08 17:34:04
Autor: Jadrys
Dla Ciebie-
W dniu 2010-01-05 16:53, cirrus pisze:
[...]

Mit, czysty mi o "rozumku" blondynek. - Znałem  i znam ich trochę w życiu, jednak o żadnej nie mogę powiedzieć że nie jest inteligentna.

Dla Ciebie-