Dla Jadrysia i innych miłośników "raju".

Data: 2009-09-12 05:48:04
Autor: cirrus
Dla Jadrysia i innych miłośników "raju".
# Nie skarż się żeś głodny!
Zwłaszcza nie na Kubie, bo możesz tam... pójść za to do więzienia! Przytrafiło się to właśnie hawańskiemu, bezdomnemu alkoholikowi, który kilka miesięcy temu, nieroztropnie wtargnął przed kamery zagranicznej ekipy telewizyjnej, przygotowywującej reportaż o kubańskich twórcach muzycznych i poskarżył się, że jest głodny:
Te kilka wybełkotanych przez niego zdań, że na Kubie nie ma co jeść, a wiele osób jest głodnych, na jego nieszczęście, szybko stały się w internecie bardzo popularne. Powstały liczne miksy, sample i wideoklipy:
Castrowski reżim, wciąż uparcie usiłujący sprzedać światu wizerunek Kuby jako socjalistycznego raju na Karaibach, jest zupełnie pozbawiony poczucia humoru, policja szybko więc zidentyfikowała "antypaństwowego degenrata" i doprowadziła przed oblicze śledczych
Juan-Carlos Gonzáles Marcos, znany wśród hawańskich pijaczków jako Pánfilo, był przesłuchiwany w sumie kilkadziesiąt razy. Przez policję, polityczną policję, kontrwywiad - pytano go, kto mu zapłacił za to wtargnięcie przed kamery, od kogo otrzymywał polecenia...
Wystraszony niespodziewanym obrotem sprawy alkoholik wybrał najgorszą, z punktu widzenia kubańskich reżimowych zamordystów, strategię obrony - sam zaczął szukać kontaktu z zagranicznymi dziennikarzami na wyspie prosząc ich aby także oni potwierdzili, że nie był przez nikogo manipulowany, że przed kamery dostał się przez przypadek, i po prostu powiedział o tym co mu w owym momencie najbardziej doskwierało - o głodzie.
Ja się naprawdę nie interesuję polityką. Nie dostałem od nikogo żadnych pieniędzy, a teraz mam straszne kłopoty" - skarży się w powyższym wideo.
Tego było już za dużo. W kilka dni później Pánfilo został aresztowany. A dzisiaj sąd drugiej instancji w Hawanie, po wcześniejszym usunięciu z sali zagranicznych dziennikarzy i dyplomatów potwierdził wydany niedawno, sprawiedliwy, socjalistyczny wyrok - 2 lata więzienia. Przestępstwo: "zakłócanie porządku publicznego". #
Ze strony:
http://tierralatina.blox.pl/2009/09/Nie-skarz-sie-zes-glodny.html
--
stevep

Data: 2009-09-12 01:28:50
Autor: Antenka
Dla Jadrysia i innych miłośników "raju".

stevep

Fidel dba o "dobrą linię" swoich obywateli :D. Niezawodna dieta
odchydzająca - "Chcesz schudnąć? Zamieszkaj na Kubie! :))". "Kubański
cud" - zamiast "diety cud"! :D

Antenka

Data: 2009-09-12 21:50:01
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Naprawdę wierzysz w te idiotyzmy co Stefek wkleił?  Zapewniam Cię że sytuacja panująca u sąsiadów Kuby jest dużo gorsza niż u "poddanych" Fidela..

Data: 2009-09-12 14:24:55
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 21:50, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Naprawdę wierzysz w te idiotyzmy co Stefek wkleił?  Zapewniam Cię że
sytuacja panująca u sąsiadów Kuby jest dużo gorsza niż u "poddanych"

Sama nie wiem. Ale jedzenie na pewno mają na kartki ;-)

Antenka

Data: 2009-09-13 00:11:58
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A tego to nawet nie wiem.  :-(  Ale chyba lepsze kartki jak niż głodowanie w stylu Haitańczyków. :-\

Data: 2009-09-12 21:50:14
Autor: jadrys
Dla Jadrysia i innych miłośników "r aju".
cirrus pisze:

[bzdety]

Coraz bardziej żałosne są te twoje wyklejanki, Stefan.

Data: 2009-09-13 05:41:45
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8gu1p$uja$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[bzdety]
Coraz bardziej żałosne są te twoje wyklejanki, Stefan.

Bardzo mi przykro, że burzą twoje złudzenia o socjalistycznym raju.

--
stevep

Dla Jadrysia i innych miłośników "raju".