Dla Jadrysia i innych miłośników "raju".

Data: 2009-09-12 01:28:50
Autor: Antenka
Dla Jadrysia i innych miłośników "raju".

stevep

Fidel dba o "dobrą linię" swoich obywateli :D. Niezawodna dieta
odchydzająca - "Chcesz schudnąć? Zamieszkaj na Kubie! :))". "Kubański
cud" - zamiast "diety cud"! :D

Antenka

Data: 2009-09-12 21:50:01
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Naprawdę wierzysz w te idiotyzmy co Stefek wkleił?  Zapewniam Cię że sytuacja panująca u sąsiadów Kuby jest dużo gorsza niż u "poddanych" Fidela..

Data: 2009-09-12 14:24:55
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 21:50, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Naprawdę wierzysz w te idiotyzmy co Stefek wkleił?  Zapewniam Cię że
sytuacja panująca u sąsiadów Kuby jest dużo gorsza niż u "poddanych"

Sama nie wiem. Ale jedzenie na pewno mają na kartki ;-)

Antenka

Data: 2009-09-13 00:11:58
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A tego to nawet nie wiem.  :-(  Ale chyba lepsze kartki jak niż głodowanie w stylu Haitańczyków. :-\

Dla Jadrysia i innych miłośników "raju".