Dla Kaczyńskiego obrońcy Westerplatte na końcu!!

Data: 2009-09-01 08:39:50
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Dla Kaczyńskiego obrońcy Westerplatte na końcu!!
Premier:

Panie Prezydencie Rzeczpospolitej, Szanowni Kombatanci, Drodzy Goście,

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6987577,Przemowienie_premiera_na_Westerplatte.html

Prezydent:

Panie premierze, Ekscelencjo, Księże Arcybiskupie, Panie i Panowie ministrowie, Panowie generałowie, admirałowie, Szanowni Kombatanci, Obrońcy Westerplatte i uczestnicy II wojny światowej,

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6987568,Przemowienie_prezydenta_na_Westerplatte.html

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-01 09:05:29
Autor: CYC

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h7ifjn$ock$1news.onet.pl...
[...]

Kaczka , jak to kaczka , wie skad w Polsce wiatr wieje , stad ekscelencje i arybiskup w czolowce . Az dziw bierze , ze nie staneli przed premierem .

cyc

Data: 2009-09-01 09:14:24
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Dla Kaczyńskiego obrońcy Westerplatte na końcu!!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w

Kaczka , jak to kaczka , wie skad w Polsce wiatr wieje , stad ekscelencje i arybiskup w czolowce . Az dziw bierze , ze nie staneli przed premierem .

Za 477 dni niewiele mu ten wiatr pomoże i zakończy się parodia prezydentury. Mam nadzieję, że raz na zawsze.

http://pepepe.pl/

Przemek

Data: 2009-09-01 09:17:45
Autor: CYC

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h7ihkh$u1o$1news.onet.pl...
[...]

Twoje nadzieje podziela zdecydowana wiekszosc polakow 1.

cyc

Data: 2009-09-01 09:18:46
Autor: CYC

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h7iht4$uob$1news.onet.pl...

[...]

Ma byc oczywiscie :
Polakow

cyc

Data: 2009-09-01 09:25:28
Autor: VicAbarca
CYC пишет:
Kaczka , jak to kaczka , wie skad w Polsce wiatr wieje , stad ekscelencje i arybiskup w czolowce . Az dziw bierze , ze nie staneli przed premierem .

Pierdu pierdu, pitu pitu...
Kazdy z nich, czy to Kaczor czy Tusek czy jeszcze inny polityk, organizuje takie uroczystosci przede wszystkim dla klasy politycznej, roznych osobistosci i ekscelencji. To oni sa tam najwazniejsi, nie jacys tam obroncy.
Dlatego zauwaz gdzie stoja podczas jakichkolwiek obchodow Dnia Niepogleglosci, Swieta Konstytucji, itp. kombatanci, uczestnicy walk, etc. Stoja z boczku, z tylu lub w tlumie wszystkich innych gapiow.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 11:43:05
Autor: awe
Dla Kaczyńskiego obrońcy Westerplatte na końcu!!
Czy ich dziadkowie tez sluzyli w Wehrmachcie?
awe

Data: 2009-09-01 11:46:20
Autor: VicAbarca
awe пишет:
Czy ich dziadkowie tez sluzyli w Wehrmachcie?

W NKWD i jej przybudowkach sluzyli :) I nie dziadkowie, a rodzice :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-03 14:46:38
Autor: awe
Dla Kaczyńskiego obrońcy Westerplatte na końcu!!

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7iqhe$ueq$1mx1.internetia.pl...
awe ?????:
Czy ich dziadkowie tez sluzyli w Wehrmachcie?

W NKWD i jej przybudowkach sluzyli :) I nie dziadkowie, a rodzice :)

--
o Kurwa, to chujowo
awe

Data: 2009-09-01 09:08:51
Autor: jadrys
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

Ten facet chyba nie myśli samodzielnie. A że doradców ma takich, jakich ma, to mamy to co mamy - co krok jakaś kompromitacja..

Data: 2009-09-01 00:16:39
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 09:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Ten facet chyba nie myśli samodzielnie. A że doradców ma takich, jakich
ma, to mamy to co mamy - co krok jakaś kompromitacja..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Skompromitował Polskę raz na jutro kolega Szechtera, z którym chlał
wódkę przy okrągłym gracie, niejaki Olo będąc narąbanym na cmentarzu
pomordowanych polskich oficerów, a póżniej po pijaku wygłaszając
przemówienie do rosyjskiej młodzieży - można bez końca przytaczać
zakropione spirytusem epizody z życia Kwacha. To dopiero
międzynarodowy obciach był! :-p

Antenka

Data: 2009-09-01 09:34:01
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No wiesz! Porównywać chwilowe niedyspozycje Ola do zupełnie trzeźwych gaf obecnego prezydenta jest zupełnie nie na miejscu..  :-( Pomyśl  tylko co ci zaproszeni weterani muszą czuć gdy ich się wymienia na końcu. A to Oni są dziś bohaterami a nie jakieś przybłędy z zagranicy.

Data: 2009-09-01 06:40:09
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 09:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Jędruś, nie chcę się spierać w tej kwestii, ale  mnie uczono, że
zawsze wita się w kolejności tych, co stoją najwyżej w hierarchii
społecznej i czy nam się to podoba, czy też nie, tak już jest na
świecie. :)
A bohaterskim czterem żyjącym Obrońcom Westerplatte chwała!
Antenka

Data: 2009-09-01 16:23:40
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Jest to nadzwyczaj głupi zwyczaj, i trzeba by go jak najszybciej zmienić - podług hierarchii to można witać kogoś na bankiecie, a nie na uroczystości "ku czci". Bo wygląda to naprawdę groteskowo gdy się bohaterów dnia wymienia na końcu..
I nie tylko im, również bohaterskim obrońca Helu, żołnierzom grupy operacyjnej "Polesie" i innym którzy walczyli do końca.

Data: 2009-09-01 07:29:42
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 16:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

No tak, muszę przyznać rację, że jest dużym nietaktem, by tak
potraktować bohaterskich staruszków :( . Buzek, wygłaszając przed
chwilą przemówienie wcale ich nie wymienił, nawet na końcu-
skandal!  :-(((

Antenka

Data: 2009-09-01 16:51:00
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Po tej łajzie można było się tego spodziewać. Buzek to szumowina z tych najgorszych. :-(

Data: 2009-09-01 08:00:39
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 16:51, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

najgorszych. :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Noo...nie mogę zaprzeczyć - najgorszy premier ostatnich 20-stu lat.
Rzekomo też Żyd i syn wysoko postawionego przedwojennego masona.
Wyjątkowy nieodacznik.

Antenka

Data: 2009-09-05 14:14:37
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
zgadzam sie ze witani powinni byc jako piersi lub zaraz po zaproszonych glowach obcych panstw, po nich nasi oficjele
awe

Data: 2009-09-01 12:12:40
Autor: Andrzej Kokakolski
Dla Kaczyńskiego obrońcy Westerplatte na końcu!!
Zna Pan ten holenderski kawal?

- Jakim autobusem chcieliby jezdzic Belgowie?

- O dlugosci jednego metra i pietnascie metrow szerokim.

Bo wszyscy chcieliby siedziec na pierwszym miejscu  :)

AK

--

Dla Kaczyńskiego obrońcy Westerplatte na końcu!!